Capitolul 14

383 27 0
                                    

Monique's pov

Deschid încet ochii dar îi închid la loc din cauza soarelui care îmi intra în ochi. Pipai locul unde ar trebui sa fie Liam. "Ar trebui" pentru ca nu mai e. Deschid din nou ochii și văd forma corpului lui Liam pe cearceaf,semn ca nu s-a trezit de mult. Mă uit prin camera și văd ca blugii lui sunt încă pe podea. Hmm unde o fii? Îmi îndrept privirea spre balcon și văd o umbra. Mă dau jos din pat și mă duc mai aproape. Acolo il văd pe Liam fumând. Deschid ușa glisanta și pășesc afară. Aerul rece m-a lovit tare și îmi trag tricoul lui Liam mai jos dar degeaba.
-Neata!zice Liam când mă observa.
-Neata!spun și mă duc lângă el.
-Vino aici!spune și îmi face semn spre poala lui.
Mă așez bine în poala lui,apoi îl pup lung pe obraz. El zâmbește și mă trage la pieptul lui.
-Azi particip la o cursa,vin sa te iau la 20:00.
-Mă iei și pe mine?
-Normal,nu ești tu iubita și susținătoarea mea?întreabă și îmi da un sărut pe buze.
-Ba da.
-Cu cine concurezi?
-Zayn.spune simplu.
-Și care e premiul?
-500.000.
-De euro?întreb socata.
-Dolari.
-Dolari?spun și fac ochii cât cepele.
-Și dacă pierzi?
-Nu o sa pierd! Mai ales ca ești tu lângă mine!spune și acum îmi da un sărut lung și dulce pe buze.
Eu îi zâmbesc în sărut și după îl îmbrățișez.
Am mai stat câteva minute afară,apoi am mers înapoi în camera mea. Liam a trebuit sa plece pentru a face ultimele retușuri la mașină, iar eu acum stau în camera mea singura și mă uit la tavan. Știi? Când te plictisești tavanul e chiar foarte interesant când îl privești. Sunt trezita din plictiseala mea foarte interesanta de Rose care intra pe ușa.
-Neata!spune și țopăie pana la patul meu,apoi se așează
-Neata!
-Nu o sa-ti vina sa crezi ce o sa-ti spun!spune și chitaie.
-Ce?
-Eu și Niall suntem împreună!spune și sare de bucurie.
-Eram sigura ca o sa fiți împreună.spun și o îmbrățișez.
-Vreau sa Îți mulțumesc pentru ca tu ne-ai făcut cunoștință.zice și mă prinde de mana.
-Asta era și planul meu! Sa va aduc împreună.
-Ce?!spune ea socata.
-Dap,va potriviți perfect!
-Stiuuu! Cum îți merge cu Liam?
-Foarte bine! Diseară participa la o cursa și merg și eu cu el în mașină ca sa-l susțin!spun și zâmbesc.
-Serios?întreabă și îmi zâmbește.
-Da!
-Chiar mă bucur pentru voi!
-Și eu pentru tine și Niall!
Am mai stat cu Rose câteva ore de vorba,apoi am mers în oraș ca sa îmi iau ținută pentru seara asta.
Mi-am ales o fusta de piele neagra pana la jumătatea coapselor,un maiou negru care lasă o parte din abdomen gol și ghete cu toc negre.
Acum sunt în camera mea și mă pregătesc pentru cursa. M-am îmbrăcat cu ținută aleasa iar parul mi l-am îndreptat și l-am lăsat pe spate. Sper ca la cursa sa nu fie și Soph-,gândurile mele sunt întrerupte de câteva bătăi ușoare în ușă.
-Intra!
-Hei,iubito!spune Liam și mă sărută.
-Hei!spun și zâmbesc.
-Ești gata?
-Da!
-Sa mergem.
Îmi iau telefonul apoi pornim spre mașină.

Hei,uitați și capitolul 14! :)

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum