Monique's pov
-E foarte frumos,Liam!spun cu un zâmbet uriaș.
-Mulțumesc, nu eram sigur dacă îți place locul ăsta.
-E perfect!spun și îmi pun mana peste a lui.
Liam ma adus la un restaurant foarte elegant. El a ales o masa mai retrasa ca sa fim numai noi doi.
-Sper ca iti place mâncarea.
-Mhmm.gem de plăcere. E geniala.
Liam face semn chelnerului sa vina,iar el în câteva secunde a fost la masa noastră.
-Adune cel mai bun vin pe care îl aveți.
-Imediat domnule.spune iar acesta pleacă.
După câteva momente chelnerul vine înapoi cu o sticla de vin ce pare de calitate și doua pahare. Toarnă vinul spumos în cele doua pahare iar apoi ne ureaza o seara buna.Liam îmi face semn sa iau paharul în mana și sa îl ridic ca după sa ciocnim.
-E foarte bun!zice Liam,apoi își trece limba peste buze.
-Da.spun și zâmbesc.
După ce am mâncat,Liam a plătit și am pornit spre mașină.
-Vrei sa mergem la mine în apartament sa ne uitam la un film?
-Sigur.În câteva minute am ajuns la blocul unde sta și am urcat în apartamentul lui.
-La ce film ne uitam?întreb
-Alege tu.
-Bine.
M-am dus spre raftul cu filme și am luat filmul "The Notebook".
Îi dau filmul lui Liam iar el îl baga în DVD. Cat timp am ales eu filmul se pare ca el a făcut popcorn. Ne așezăm pe canapea și luam fiecare din bolul cu popcorn iar Liam pornește filmul.
Pe la jumătatea filmului Liam își pune mana pe coapsa mea și mă mângâie ușor de sus în jos. Pun bolul cu popcorn de o parte și îmi pun și eu mana pe piciorul lui,iar el îmi pune mana pe ceafa și mă trage spre buzele lui.Liam își pune ambele mâini pe coapsele mele și mă trage în poala lui,eu fiind nevoită sa îmi pun picioarele de o parte și alta a taliei lui. Se ridica de pe canapea și îmi înfășor mai bine picioarele în jurul taliei lui. Îmi dau seama ca ne duce în camera lui. Mă pune pe pat și el se pune deasupra mea. El coboară cu buzele spre gatul meu,iar eu scot un geamăt de plăcere.
Liam îmi da rochia jos și rămân doar în boxerii mei negrii. Îmi dau seama ca Liam nu e deloc dezbrăcat așa ca îmi duc mâinile la cămașa lui,o trag din blugi și i-o dau jos,apoi îmi cobor mâinile spre fermoarul blugilor și încep sa îi dau jos dar Liam mă oprește.
-Ești sigura?
-Da.spun iar el îmi face semn sa continui. Acum am rămas amândoi doar în boxeri și el cobora cu săruturile în jos pana la betelia boxerilor. Îi trage în jos cu dinții, apoi urca cu săruturile prin interiorul coapselor mele. Îi dau și eu lui boxerii jos și rămân uimita de mărimea lui.
El se ridica sa scoată din sertar un prezervativ și si-l rulează pe mărimea lui. Se fixează intre picioarele mele și mă sărută încă o data pe buze,apoi spune:
-O sa doară puțin, dar o sa încerc sa fiu cât mai blând.
Eu aprob din cap și el se împinge în mine cu mișcări ușoare de sus în jos. Simt cum ceva se rupe în mine și gem de durere.
-Vrei sa mă opresc?întreabă
-Nu e ok,continua!zic printre gemete.
El aproba încet din cap și continua.
-Oh,Doamne! Monique!îmi striga Liam numele și îmi dau seama ca a ajuns în punctul culminant. El se mai împinge de câteva ori în mine și simt cum și eu ajung la orgasm.
-Liam!îi gem numele când am ajuns la orgasm.
Simt cum ceva cald curge din mine și Liam își duce degetele intre noi și ia lichidul cald din feminitatea mea,apoi își duce degetele la gura și le suge.
-Mmm,ce dulce ești!spune și mă pupa pe nas.
El iese din mine și își scoate prezervativul apoi îl arunca pe jos și se așează lângă mine,luandu-ma în brațe și tragandu-ma la pieptul lui.
-Ești bine?întreabă îngrijorat.
-Da..puțin inflamata,dar sunt bine.spun și îi dau un sărut pe piept.
-Te iubesc,Liam!
-Și eu te iubesc, Monique!
După ce am auzit cuvintele mele preferate,am închis ochii și am căzut intr-un somn adânc.Heii,uitați și capitolul 19 !
E primul de genul deci nu mă judecați :))
Cum vi se pare?
Puteți sa îmi lăsați în comm părerile voastre. Vreau sa știu ce credeți despre carte.
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction