Monique's pov
-Neata buburuză!îmi zice Liam cu un zâmbet și mă pupa pe nas.
-Buburuza?
-Da,m-am gândit sa te alint.
-Bine atunci o sa o fac și eu.zic gandindu-ma la un alint pentru Liam. Neata lăcustă!spun și izbucnesc în ras apoi îl pup pe obraz.
-Lăcustă?
-Ce? Nu îți place?
-Ba da buburuza mea.
Am ras amândoi la alinturile noastre și am mai stat câteva minute în pat. Eu mă ridic dar Liam mă trage la pieptul lui.
-Unde te duci?
-Sa fac un duș.
-Bine,haide. Eu mă uit la el confuza și continuă. Vreau sa fac un duș împreună cu iubita mea.spune și mă pupa.
Eu zâmbesc și mergem împreună spre baie. După ce am făcut duș,ne-am periat dinții și acum suntem în bucătărie,Liam pregatindu-ne șunca și oua prăjite.
-Ce vrei sa facem azi?întreabă.
-Pai,nu știu... tu ce zici sa facem?
-Multe...zice și zâmbește pervers.
Ne-am mâncat mâncarea în liniște apoi am plecat la mine acasă.
-Vrei sa vii înăuntru ?îl întreb.
-Mă duc sa mă schimb și vin după.
-Bine.
Ne-am sărutat de vreo câteva ori și după am coborât din mașină,urcând scările vesela. Mă întorc spre Liam,doar ca sa-l văd intrând deja pe ușa casei lui. Oftez și intru în casă.
-Scumpo,cum a fost?mă întreabă mama.
-Bine.spun timidă.
-Oh! Rose te așteaptă la tine în camera.
-Bine,mulțumesc!spun și îi zâmbesc.
-Cu plăcere draga mea.Intru în camera mea și o găsesc pe Rose umblând un dulapul meu.
-Hei!îi zic.
-Hei!
-Ce faci?spun în timp ce îmi dau pantofii jos.
-Bine,tu?
-Bine...zic și mă duc spre dulap sa îmi haine de schimb. Mi-am ales niște pantaloni de trening negrii și un maiou alb. Mă duc sa mă schimb,vorbim după, ok?
-Ok.
Deschid ușa băii și intru. Mă schimb în hainele pe care le-am ales și mă privesc în oglindă. Pe fata mea văd un zâmbet uriaș,obraji roșii și ochi sticlosi. M-am mai privit câteva secunde în oglinda și am ieșit din baie.
-Cum îți merge cu Niall?o întreb.
-Bine.spune și zâmbește. Ție cu Liam?
-Perfect!zic și zâmbesc mai larg. Aseară am fost la o întâlnire.
-Ce? Mie nu mi-a spus nimic! Nemernicul! Parcă nici nu as fii sora lui.
-Nu e nemernic!îl apar pe Liam.
-În fine,cum a fost? Unde te-a dus? Ce ați făcut? Spune femeie,nu mai sta sa te uiți la mine.
-Pai dacă ai tace ti-as spune!
-Bine tac,acum spune!
-A fost perfect! Mă dus la un restaurant elegant unde am luat cina,apoi am mers la el în apartament și ne-am uitat la un film și după...
-Și după?
-Am făcut dragoste.spun timida.
-Ce?zâmbește și se ridica în picioare. Și cum e?întreabă ea mai încet și vine lângă mine.
-Ce sa fie?întreb nedumerita.
-Sa faci dragoste pentru prima data.
-Pai...la început doare chiar foarte rău dar după te obișnuiești.
-Și ti-a plăcut?
-Normal,mai ales ca am făcut-o cu băiatul pe care îl iubesc.spun și zâmbesc amintindu-mi de seara trecută.-Hei iubito,Rose ce faceți?spune Liam intrând pe ușă.
-Bine.raspundem amândouă la unison.
Liam vine spre mine și mă sărută iar Rose se uita la noi și zâmbește.
-Va sta bine împreună.
-Știm.spune Liam în același timp cu mine când zic "multumim".
-Eu va las dragilor.spune Rose și se ridică.
-Bine...vorbim mai târziu.spun și mă duc la ea sa o îmbrățișez.
-Bine.
-Pa surioară!spune Liam.
-Pa frățioare! Pa Monique!
-Pa!spun și ea iese pe ușă.-De ce e trista? Dacă Niall ia făcut ceva jur ca îl omor.zice Liam venind spre mine luându-ma în brațe.
-Nu cred, el nu e genul sa rănească o fată,mai ales fata pe care o iubește.
-Dar de unde știi tu ca nu e el genul ăla? Ați fost împreună?
-Nu,dar îl cunosc de când eram mici,și știu cum e el.
-Bine. Vrei sa mergem sa ne plimbam?întreabă și face o fata de cățeluș.
-Da.spun și îi dau un sărut lung pe buze.
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction