Capitolul 34

271 19 0
                                    

Liam's pov

-Buburuza,trezeste-te!îi șoptesc ușor la ureche soției mele.
-Hmm!spune ea somnoroasa. Nu vreau!
-Ti-am adus clătite cu Nutella!când a auzit de clătite si-a ridicat imediat capul de pe perna.
-Clătite? Cu Nutella? Gata m-am trezit!
Eu rad și îi dau farfuria cu clătite.
-Iubito,ai Nutella aici,spun și îi arat spre coltul gurii ei.
-Oh!
Ia un șervețel dar eu i-l iau repede din mana și spun:
-Rezolv eu,spun și zâmbesc.
Mă duc lângă ea și îi iau fata în palmele mele apoi iau cu limba ciocolata apoi o pup apăsat pe buze.
-Mm!spune ea iar eu zâmbesc.  Ar trebui sa mă murdăresc mai des de ciocolată,eu aprob.
-Păcat ca astăzi este ultima zi,spune ea trista.
-Da,dar când o sa ajungem acasă o sa stăm cu prințesa noastră în noua noastră casa.
-Noua noastră casa?întreabă ea confuza.
-Pai ieri cât ai fost la dus,am căutat o casa în apropierea cartierului nostru,și am găsit-o! Deja am cumparat-o! Sper sa iti placa...spun și îmi duc mana la ceafa.
-Sunt sigura ca e superbă,spune și mă îmbrățișează.

***

-Iubito,ai terminat?
-Da,sa mergem!
Iau bagajele și pornim spre recepție. Las cartela camerei și plecam spre aeroport.

***

-Scumpo,trezeste-te,am ajuns!
-Bine.
Ne ridicam de pe scaune și mergem sa ne luam bagajele. După ce le-am luat am pornit spre casa lui Monique. Pana sa plecam din Miami am sunat-o pe mama și a zis ca ne așteaptă acasă la Monique. Când am vorbit cu ea,parcă vorbea cu...teama?
Ajungem în fata casei ei și coboram. Eu iau bagajele și pornim spre casa. Intram și suntem întâmpinați de părinții noștri.
-Ce mă bucur sa va văd copii!spune mama și o îmbrățișează pe Monique apoi mă îmbrățișează și pe mine.
-Și noi!spune Monique. Unde e Alexis?
-E aici,spune Derek și vine temător cu ea spre noi.
Okay ,ce se întâmplă?
Derek îi da fetița im brațe lui Monique și o văd pe Monique cum se enervează. Mă duc spre ele și fac la fel.
-De ce Alexis are năsucul roșu?întreabă nervoasa Monique.
-Ăhm...pai...spune mama ei.
-Pai ce?întreb eu.
-A răcit, dar nu e nimic grav!spune mama repede.
-Cum s-a întâmplat asta?spun eu.
-Nu știm...
-Ia sirop?
-Da, din șase în șase ore,i-am dat pana sa veniți!spune Rose.
Nu pot sa cred! Cum de s-a întâmplat asta? Poate ca sunt exagerat dar nu vreau ca fetița mea sa fie bolnava!
Monique pleacă cu Alexis la etaj fără sa mai zică nimic. Le mai dau o ultima privire și mă duc și eu după ele. Merg pe hol și văd ușa de la camera lui Alexis deschisa și intru pe ea. Întru în camera și o văd pe Monique cum o tine în brațe pe Alexis și o pupa pe creștet.
-Hei!spun încet și mă duc spre ele.
-Nu pot sa cred!
-Nici mie! De abia aștept sa avem noi grija de ea!
-Și eu! Oh,scuze cu toate astea am uitat sa ti-o dau și ție, spune și mi-o da în brațe. 
-E okay!o asigur și o iau în brațe pe prințesa mea.
-Bună, micuto!spun și o pup pe toată fata. Doamne ești așa mica,încât îmi e frica sa te iau în brațe!
Monique chicoteste și vine spre noi.
-Va iubesc pe amândouă!spun și o trag pe Monique la pieptul meu.
-Și noi te iubim!spune și îmi da un sărut pe buze,apoi se apleacă sa-i dea unul și lui Alexis.

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum