Capitolul 41

262 16 0
                                    

Liam's pov

-Deci... cum vi se pare?
-E flumos tati,îmi place!zice Alexis și aleargă prin apartament.
-Alexis,nu mai alerga poate o sa cazi!zice Monique.
-Nu cad!striga ea și în următoarea secunda cade. Adică nu mai cad!continua ea.
-Scumpo ești bine?spune Monique și aleargă spre ea.
-Da,mami!
Mă duc și eu la ele și o ajut pe prințesa mea sa se ridice. Ea își înconjoară mânuțele ei mici pe după gatul meu și începe sa mă pupe pe toată fata.
Îmi ridic privirea spre Monique și o văd zâmbind. Zâmbesc și eu și o întreb:
-Cum ți se pare?
-Uhm...e mare și arata bine,îmi place!
-Pai multumesc!
Ea zâmbește și aproba din cap.
-Sa știți ca puteți sa va mutați aici.
-Selios?întreabă Alexis,iar eu aprob. Mami,putem sa ne mutam,te log?
-Nu știu ce sa zic...
-Te rog?zic eu și fac ochi de cățeluși.
-Of, bine!
-Yaaay!zicem eu și Alexis la unison.
-Dar Jay o sa rămână singur și o sa fie trist.
-Sunt sigur ca o sa înțeleagă și în plus așa poate sa își aducă iubiți acasă,nu?
-Mda...

***
Monique's pov

-Ce? Te muți?
-Da...dar suntem vecini poți sa vii la noi în vizita oricând dorești sau poți sa ne chemi și venim noi,cum vrei...
-Și o sa putem sa vorbim despre băieți?întreabă entuziasmat Jay.
-Da!
-Apropo de băieți, fostul tău e sexy!
Eu aprob și zâmbesc.
-Îl mai iubești?
-Nu!
-Monique!insista el.
-Bine,poate puțin!
El îmi da o privire gen 'mă crezi prost?'
-Of,bine,da îl iubesc! Nu am încetat niciodată sa îl iubesc!
Jay îmi da o privire victorioasa și zice:
-Știam eu! Se vede după fata ta ca încă îl mai iubești!
-Dar,crezi ca el mă mai iubește?întreb cu o urma de speranță.
-Sunt sigur ca da! Se vede și pe fata și gesturile lui ca încă te mai iubește! Și dacă nu te iubea crezi ca te mai întreba dacă vrei sa stai la el în apartament?
-Poate a făcut-o pentru Alexis!
-Nu cred! A făcut-o pentru ca va iubește,te iubește! Și acum du-te la el și spune-i ca îl iubești!
-Ce? Nu pot sa fac asta!zic eu revoltată.
-Și de ce,mă rog?
-Pentru ca... nu pot,de asta!
-Eu cred ca ție îți e frica!
-Frica de ce?
-Frica,pentru ca o sa iti zică ca nu te mai iubește!
-Ce? Nu e adevărat!
-Ba da!
-Bine...poate puțin...
-Dar crede-ma nu o sa se întâmple asta! El te iubește,așa ca mișcați fundul la voi în apartament și spune-i! -Nu știu...
-Du-te! Uite o sa vin și eu cu tine ca sa iti duc bagajele iar eu cât timp mă joc cu Alexis,tu îi spui!
-Bine...spun învinsă.
-Așa te vreau! Haide ca totul o sa fie bine,o sa vezi!spune și mă îmbrățișează.
Ieșim din îmbrățișare iar Jay îmi ia bagajele mele și ale lui Alexis și plecam spre apartamentul lui Liam.

Ajungem la apartament și îi văd pe Liam și Alexis uitându-se la desene.
-Hei,va distrați?întreb eu.
-Daaaa!striga Alexis,apoi vine la mine alergând și mă îmbrățișează.
O iau în brațe și o pup pe toată fata. După ce termin,începe și ea sa mă pupe pe toată fata și încep sa rad.
-Uhm...Liam? Monique vrea sa iti spună ceva!zice Jay.
Când am auzit am încremenit. Deci jur când o sa îl prind o sa tai comoara!
-Da?întreabă Liam mirat.
-Da,noi va lăsăm! Hai Alexis sa ne jucam!
-Yuppppiiii!zice Alexis și sare în brațele lui Jay.
Eu îi dau o privire ucigătoare prietenului meu și el îmi zâmbește apoi pleacă împreună cu Alexis la ea în camera.
-Deci...ce vroiai sa îmi zici?întreabă Liam și vine la mine și mă apuca de talie.
-Uhm...eu...

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum