Capitolul 27

278 19 0
                                    

Monique's pov

*după 6 luni*

Acum sunt în a 6-a luna de sarcina. Liam s-a comportat cu mine foarte grijuliu și la fiecare mișcare puțin mai brusca devenea foarte îngrijorat ca eu sau fetița noastră sa nu pățim ceva. Așa este,avem o fetiță. Am aflat asta în luna a 3-a.

Flashback

Suntem la spital așteptând ca domnul ginecolog sa ne primească. Astăzi o sa aflam dacă o sa avem fetiță sau băiețel. Pentru mine nu contează eu tot o sa-l iubesc.
-Iubitule,te simți bine?
-Da iubito, doar ca sunt puțin emoționat,spune și mângâie pe spate.
-Și eu sunt,spun și îl prind de mână.
Doctorul deschide ușa salonului și zice:
-Monique,Liam puteți sa intrați.
Eu și Liam ne ridicam și pășim înăuntru.
-Aseaza-te pe pat și ridicați bluza.
M-am pus în pat și mi-am ridicat bluza așa cum a zis doctorul. El mi-a dat cu un fel de gel pe burtica iar apoi a așezat un aparat mai micuț pe burta și îl plimba de colo în colo.
-Uitați aici are piciorușele,aici mânuțele,capul,năsucul.
Noi priveam fascinați spre ecranul unde imaginile cu copilul nostru se aflau. uit la Liam și văd ca mai avea puțin și plângea. Nu îl judec și eu sunt la fel.
-Acum o sa aflam ce o sa aveți.
Doctorul mai plimba aparatul pe burta puțin apoi spune:
-O sa aveți...o fetiță!
-Oh Doamne! O sa avem o fetiță! Ai auzit iubito?Liam întreabă venind spre mine și sărută.
-Da,nu îmi vine sa cred,o sa avem o prințesa!zic eu cu lacrimi în ochi.
-Felicitări pentru fetiță!zice doctorul.
-Va mulțumim!zic eu.

*End of flashback*

Acum sunt în mall împreună cu Rose și Ingrid. Ele s-au cunoscut acum doua luni când Ingrid,Harry,Zayn și Louis au venit sa ne felicite pe mine și pe Liam la mine acasă și acolo erau și Rose cu Niall. S-au cunoscut și acum toți suntem prieteni foarte buni.
-Fetelor de ce m-ati carat pana aici?
-Ca sa îi luam haine la prințesa, zice Rose.
-Dar mai sunt 3 luni pana vine pe lume,cred ca avem timp destul pentru cumpărături.
-Nici sa nu te aud! E nepoata mea așa ca pot sa îi iau haine când vreau!zice Rose.
-Bine,spun eu înfrântă.
După ce au trecut doua ore ce par că ar fi fost cinci,am luat multe rochițe,pantalonași, tricouri,babetici și pantofiori. Fetele astea m-au carat peste tot și eu nu mai pot! Vreau acasă!
-Vreau acasă!gândesc cu voce tare.
-Mergem acum,mai rezista puțin,zice Ingrid.
-Dar nu mai pot, mă dor picioarele și mie foame!zic bosumflata.
-Hai sa mâncăm.
Am mers sa mâncăm câte o pizza,bine Rose și Ingrid au impartit-o,eu am mâncat o pizza întreaga, pentru ca mai am o gura de hrănit.
-Fetelor putem sa plecam acum?
-Da,sa mergem,zice Rose.

***

-Iubito te simți bine?întreabă Liam îngrijorat.
-Da sunt doar obosita,zic în timp ce mă pun în pat.
Liam vine lângă mine și mă trage la pieptul lui.
-Te iubesc!zice
-Și eu te iubesc!zic apoi ne sărutam.
După ce am întrerup sărutul,Liam își pune o mana pe burtica mea apoi își duce buzele spre ea și o sărută.
-Te iubesc printeso!
-Acum sunt sigura ca și ea zice "și eu te iubesc tati",îi spun.
Se ridica înapoi încă având mana pe burtica mea,și mă sărută.

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum