Capitolul 7

445 32 0
                                    

Monique's pov

Când fata aia a spus "1" am simțit cum inima îmi sare din piept de cât de repede a pornit Liam. E nebun! Cum își permite sa mă ia cu forța în mașină cu el? A vrut sa vorbim,pai sa vorbim,dar nu voi face eu primul pas!
-Nu zici nimic?întreabă
Mă întorc spre el și văd ca e concentrat la drum,cred și eu la viteza pe care o avem..
-Zic mai bine sa vorbim după ce termini cursa!spun indiferenta
-Dar..
-Dar nimic! Ti-am spus spus,nu o sa vorbesc cu tine în timp ce faci cursa!
-Bine!cedează insfarsit
-La dracu!înjură Liam
-Ce s-a întâmplat?
-Mai am putina benzina!spune panicat
-Ce? Dar de ce nu ai verificat înainte de cursa?
-De ce? Pai nu știu, doar pentru ca ai venit aici,deși ai știut ca e periculos!țipă
-Acum e vina mea ca nu ai tu benzina? Și de unde sa știu eu ca e periculos? Am crezut ca va fi distractiv,plus ca nu am vrut sa o las pe Rose singura!tip
-O voi lua pe scurtatura.
-O sa trișezi? Nu ca ar fi prima oară...
-Parcă as fii singurul care trișează!zice încrezut
După nici un minut de când am luat-o pe scurtatura,văd linia de sosire,dar văd ca nu suntem primi. În fata noastră e un Audi R8 dacă nu mă înșel. Liam murmura ceva ce numai el înțelege,apoi apasă pe butonul de NOS (nu știu dacă am scris bine),astfel întrecând Audi-ul și trecând de linia de sosire. Liam iese din mașină și da mana cu 3 băieți plini de tatuaje,apoi înconjoară mașină și ajunge la mine. Acesta deschide portiera și mă ajuta sa mă ridic. Pana sa îmi dau seama ce face,el își lipește buzele apăsat de ale mele,iar eu îl las. Stăm așa vreo câteva minute pana cineva ne întrerupe...

Uitați și capitolul 7!
Mulțumesc ca îmi citiți cartea! :*

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum