Monique's pov
-Bună dimineața,micuto!spun în timp ce o ridic din pătuțul ei. Îți place noua noastră casa?
-Grhrrhi!spune apoi zâmbește.
Zâmbesc și eu la rândul meu apoi o pup și o ridic în sus iar ea rade mai tare.
Ieri ne-am mutat în noua noastră casa și pot spune ca deja o ador. Are doua etaje și e albă. Ieri pana sa ne mutam s-a lăsat cu plansete din partea mea,a mamei și a mamei lui Liam,dar Liam ne-a liniștit și a zis ca nu ne mutam în capătul celălalt al lumii ci doar la doua străzi distanta.
Acum sunt în camera lui Alexis și o îmbrac intr-o rochiță roz cu volănașe, i-am pus pe cap o bentița roz și în piciorușe i-am dat niște balerini negri.
O iau în brațe și pornim spre bucătărie. În bucătărie era Liam pregatindu-ne mâncarea. M-am dus la el și i-am dat un sărut pe buze apoi m-am dus și i-am luat biberonul lui Alexis ca sa îi dau sa mănânce.
-Pot sa îi dau eu sa mănânce?întreabă Liam
-Sigur continui eu ce ai început tu,spun și îi dau fetiță în brațe apoi mă duc la aragaz și continui ce a început el.
După ce termin de gătit opresc aragazul și mă întorc spre Liam ca sa îl văd cum se joaca cu Alexis. Zâmbesc și mă duc sa i-au doua farfurii ca sa pun mâncarea.
-Iubitule,hai sa mâncăm!
-Imediat!spune și se așează pe scaun cu Alexis pe un picior.
-Te descurci sau o iau eu?îl întreb
-Mă descurc!spune și îmi zâmbește.
II zâmbesc și eu și continuam sa mâncăm.***
-Iubito,trebuie sa plec sa îmi găsesc de lucru,știi ca nu îmi place sa stau pe banii tatălui meu.
-Bine,spun și îl sărut apoi se apleacă sa o sărute pe Alexis pe creștet.
-Pa micuto! Pa iubito!
-Pa!spun și iese pe ușa.-Acum ca am rămas singure,ce zici sa ne uitam la desene?
Alexis zâmbește așa ca iau ăsta ca pe un 'da'.
Merg în sufragerie și pornesc televizorul. Schimb canalele pana găsesc un post de desene. Pe postul de desene era un film cu 'Barbie' așa ca mă așez comoda pe canapea și o iau pe Alexis pe piciorul meu drept și o întorc cu fata spre televizor. Îmi înconjori ușor brațele pe după talia ei micuța și îi lipesc spatele de pieptul meu apoi o pup pe creștet și suntem atente la film.***
Mă jucam cu Alexis când deodată îmi suna telefonul. Îl iau de pe noptiera și văd ca mă suna Liam. Zâmbesc și îi răspund.
-Alo,iubitule?spun în timp ce o mângâi pe burtica le Alexis.
-Hei,iubito,ce faceți?
-Bine,te așteptăm.
-Iubito,mi-am găsit de lucru!
-Serios? Unde?
-La o firma IT! Cum eu mă pricep la gadgeturi,trebuie decât sa îmi dau cu părerea,iar dacă sunt bune și o sa îmi placa, o sa le scoată pe piață.
-Mă bucur pentru tine,iubire!
-Mulțumesc iubire! Acum vin spre casa!
-Bine,te așteptăm! Pa!
-Pa!spune și închide.
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction