Capitolul 5

184 11 0
                                    

-Și ăsta e biroul nostru. Aici vom petrece foarte mult timp scumpo! Spune ultima fraza,privindu-ma pervers.

Biroul e destul de mare pentru amândoi. În partea stângă și cea dreapta era câte un birou. Pe acestea se aflau laptopuri de ultima generație și multe dosare și hârtii. În mijlocul biroului, e așezată o canapea alba,iar în dreptul ei o masa mica din sticlă. Pereții erau albi,fiind decorați cu câteva tablouri.

-Cum ți se pare? Întreabă, venind mai aproape de mine.

-Îmi place! Spun,încă examinând încăperea.

Simt cum o mana mă atinge pe umăr, și îmi întorc privirea spre Cameron,care mă privea intens. Acesta se apleacă,vrând sa mă sărute,dar suntem întrerupt de ușă care se deschide. Ne departam unul de altul și ne întoarcem privirea spre cel care a intrat...sau cea.

În fata noastră sta o fata,puțin mai înaltă decât mine,blonda cu ochii verzi. Aceasta vine mai aproape de Cameron,și încep sa se sărute. Jenata,îmi mut privirea în alta parte,și aștept sa termine.

Văzând ca sărutul durează câteva minute bune,îmi dres vocea,mai puternic decât intentionasem. Cei doi se desprind din sărut și mă privesc.

-Iubitule,ea este noua ta colega, de care îmi vorbeai? Spune și mă examinează din cap pana în picioare.

Îmi măresc ochii la cuvântul 'iubitule'. Stai puțin! Are iubita? Dar acum doua seri când m-a sărutat și a vrut sa facem...și acum când voia sa mă sărute...

-Da,eu sunt! Spun repede.

-Eu sunt Lola! Iar tu ești? Spune ridicând o sprânceană la mine.

-Alexis! Spun și zâmbesc fals.

Nu știu de ce,dar nu îmi place fata asta!

-Îmi pare bine sa te cunosc,Alexis! Spune zâmbind fals,și își întoarce privirea spre Cameron. Ne vedem mai târziu,iubitule! Continua și se sărută încă o data,apoi se întoarce și pleacă.

După câteva secunde de liniște,decid sa vorbesc.

-Deci ai iubita! Spun, balansându-mă pe călcâie.

-Da...ești geloasa? Întreabă cu un rânjet pervers.

-Geloasa? De ce as fi? Adică, nu eu te-am sărutat și am vrut sa fac sex cu tine,acum doua seri! Spun pufnind în ras.

-Așa e,dar recunoaște ca ti-a plăcut! Spune și vine mai aproape de mine.

Acesta își pune mâinile pe obrajii mei,și mă privește atent în ochi.

-Nu o sa recunosc asta! Spun,înghițind în sec,când îl văd ca se apropie mai mult de mine.

Cameron îmi ignora răspunsul, și cu un deget,îmi mângâie delicat buza inferioara. El își lipește brusc buzele de ale mele,și le masează nerăbdător. Îmi musca buza inferioara,iar eu îmi deschid gura din cauza dureri,Cameron pătrunzând cu limba în gura mea. Continuam sa ne sărutam,pana simțim ca nu mai avem aer. Cameron mă privește câteva secunde în ochi,apoi mă sărută pe frunte și se întoarce cu spatele la mine,mergând spre biroul lui.

-Vino sa iti arat ce trebuie sa facem! Spune indiferent,ca și când acum doua secunde nu ne sărutat de mama focului.

Îmi dau ochii peste cap,si merg la el sa îmi arate ce avem de făcut.

¤ ¤ ¤

Necorectat!

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum