Mă trezesc cu o durere de cap insuportabila. Mă ridic și merg în baie pentru a-mi lua o pastila pentru cap. Le bag în gura,deschid robinetul și îmi pun ambele palme sub jetul de apa apoi le duc la gură și încep sa o înghit împreună cu pastilele.
Mă dezbrac de pijama și de lenjerie,apoi intru în cabina de duș și dau drumul la apa.
Încă nu îmi vine sa cred ca, Cameron sau cum naiba îl cheamă, m-a atins,și practic a vrut sa se culce cu mine,forțat! Nu îmi era teama,pentru ca nu mai sunt virgina,dar nu o s-o fac cu cineva necunoscut. Măcar știu ca nu o sa-l mai întâlnesc niciodată,sper.
Opresc apa și ies afară din dus,îmi pun un prosop pe mine și merg în camera mea. Merg la dulap și îmi aleg o pereche de blugi negrii strâmți,o cămașă alba și un sacou negru,iar în picioare pantofi negrii cu toc cui.
Astăzi merg sa mă angajez la o casa de moda. Nu,nu vreau sa devin model sau ceva,aplic pentru un post de secretara. Da,avem bani,dar nu vreau sa depind de bani părinților mei. În curând vreau sa îmi cumpăr un apartament,desigur el va fi cumpărat din banii mei.
Mă îmbrac cu hainele alese apoi mă machez cât de simplu pot și cobor în bucătărie, dar nu înainte de a-mi lua dosarul cu ce studii am făcut și telefonul.
În bucătărie sunt mama și tata,probabil Caleb nu s-a trezit.
-Bună dimineața! Spun eu.
-Bună dimineața,scumpo! Spun ei la unison.
-Ai emoții? Întreabă tata.
-Da,sper sa iau postul.
-O sa-l iei,nu îți face griji! Spune mama.
Aprob din cap și mă uit la ceasul de pe perete. E ora 08:30,iar la 09:00 trebuie sa fiu acolo.
-E timpul sa plec,nu vreau sa întârzii!
-Baftă,scumpo! Spun mama și tata la unison.
-Mulțumesc! Strig în timp ce alerg spre ușa principala.
Mă urc în mașină și dau drumul la radio pentru a asculta putina muzica,pana ajung acolo. Pornesc mașina și ies pe aleea casei. Mă asigur regulamentar apoi pornesc spre destinație.
¤ ¤ ¤
Am ajuns în fata casei de modă,iar tot ce pot spune e:
-Wow! Spun mirata și mă uit de sus în jos la clădirea înaltă.
Pășesc emoționată pana la o domnișoară roșcată și destul de frumoasa.
-Bună dimineața,am venit pentru postul de secretară.
-Bună dimineața, domnișoară, cum va numiți? Spune ea politicoasa.
-Alexis Payne! Spun simplu.
Fata tastează ceva pe calculator și zâmbește scurt,apoi ia telefonul și suna pe cineva.
-Domnule,a venit o domnișoară pentru postul de secretară,okay o trimit acum! Spune și închide telefonul.
-Domnul Christopher,va așteaptă! Biroul domnului este la ultimul etaj,ultima ușa pe dreapta.
-Am înțeles,mulțumesc! Spun și zâmbesc scurt.
Ea aproba din cap și se întoarce la treaba ei. Mă urc în lift și apăs pe butonul 30,ultimul etaj. După un minut ușile liftului se deschid și pășesc timid afară. Acum e acum! Merg pana la ultima ușa de pe dreapta și mă opresc în dreptul acesteia. Iau o gura de aer și ciocan.
-Intră Alexis! Spune o voce groasa.
Deschid încet ușa și intru înăuntru,închizând ușa. Când mă întorc dau de un barbat de cel mult 45 de ani,blond și cu ochii albaștri.
-Te rog,ia loc! Spune.
Eu mă conformez și stau pe scaunul din fata biroului sau.
-Am înțeles că ai venit pentru postul de secretara,e adevărat?
-Da,am adus și CV-ul meu! Spun și i-l înmânez.
Acesta îl ia și se uita peste el.
-Impresionant, cred ca tocmai m-am ales cu o secretara nouă! Spune uitându-se la mine.
-Vorbiți serios! Spun și mă ridic în picioare. Mulțumesc foarte mult domnule,promit ca nu o sa va dezamăgesc! Continui țopăind în sus de fericire.
-Sper ca nu o sa mă dezamăgești, începi de mâine! Tot mâine,fiul meu Cameron,îți va arata împrejurimile și ce trebuie sa faci! Spune și se ridica și el în picioare.
-Okay,am înțeles!
-Bun venit în familie! Spune și își întinde mana spre mine.
O apuc și o scutur încet.
-Mulțumesc,încă o data domnule!
-Pentru nimic,mâine te aștept la 08:00 pentru a discuta de salariu și alte chestii.
-Bine,o zi bună! Spun și merg spre ușa.
-La fel! Spune și ies din birou.
Ies din firma și mă urc în mașină pornind spre casa. De abia aștept sa le spun părinților ca am luat postul de secretara!
¤ ¤ ¤
Pufuletilor,uitați și capitolul 3!
Cum vi se pare?
P.s: Diseară pun next și la The First Love!
♡♡
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction