Capitolul 38

237 18 0
                                    

Monique's pov

*După 2 ani*

-Monique,Alexis veniți la masa!striga Jay.
-Venim acum!strig înapoi.
Și iata-ne aici după doi ani! În primul an a fost mai greu pentru ca pana sa ne găsim un apartament și pana sa mă înscriu la facultate a durat ceva. După ce am plecat de lângă Liam acum doi ani,a încercat sa mă contacteze o săptămână și după a renunțat. Intr-un fel as fii vrut sa insiste și sa mă oblige sa îi spun unde suntem dar acum cred ca a fost mai bine așa. Am început o noua viața aici în New York.
Cel care țipă ca bezmeticul,era Jay prietenul meu cel mai bun și tot odată colegul nostru de apartament. Când l-am întâlnit prima data a fost la facultatea unde studiem,cea de arhitectura. El a fost cel care mi-a arătat împrejurimile. I-am zis ca nu am o 'casa' și ca stau împreună cu fetița mea la un hotel. Am uitat sa menționez ca atunci când m-am întâlnit cu Jay o aveam și pe Alexis cu mine pentru ca nu am avut cu cine sa o las și când i-am spus ca e fata mea a zis ca trebuie neapărat sa ne mutam cu el în apartament. Prima data nu am acceptat dar m-a convins el și am acceptat. Apartamentul unde stăm are doua camere,o sufragerie,bucătărie și baie. El a fost foarte bucuros sa ne primească și a zis ca se plictisea singur. Am ieșit la câteva întâlniri,bine nu pot sa le spun așa pentru ca suntem cei mai buni prieteni și prima  data când am ieșit în oraș am crezut ca se da la mine dar apoi mi-a zis ca e gay. El a crezut ca o sa îl judec dar nu a fost așa,eu nu am nimic cu persoanele de genul,pana la urma sunt și ele la fel ca noi,nu?

O iau pe Alexis de pe pat și mergem în bucătărie.
A și încă ceva, Jay se poarta cu Alexis ca și cum ar fi fiica lui și cred ca pe el îl place mai mult și asta mă face geloasa pe el.
-Ce ne-ai pregătit?
-Pai la buburuza asta mica piureul ei de banane și noua-
Când am auzit cum i-a spus m-am întristat iar Jay observând asta,s-a oprit din vorbit. Mici lacrimi îmi înțepau ochii. Una s-a prelins pe obrazul meu iar Jay vine lângă mine și mi-o șterge.
-Ce s-a întâmplat?
-Nimic...
-Oh,haide Monique! Oi fi eu gay dar orb și prost nu sunt! Ce s-a întâmplat ?
-Pai fostul meu soț îmi spunea buburuza și când am auzit cum i-ai spus așa lui Alexis ,mi-am adus aminte de el...
-Oh,nu am știut...
-E okay! Deci ce ne-ai pregătit?
-Pizza!spune zâmbind.
-Bine,pai o sa mănânc după ce îi dau lui Alexis sa mănânce.
-Nu,îi dau eu sa mănânce,tu poți sa începi sa mănânci!
-Uhm...Jay,e okay,nu trebuie sa îi dai tu,ma-
-Sst! Nici sa nu te aud! E nepoțica mea,și eu îi dau sa mănânce!
-Bine,bine!rad eu.
După ce termin de vorbit,telefonul îmi sună și fug  în camera sa îl iau. De ce naiba nu l-am luat cu mine? A da,pe mine nu mă suna nimeni! Iau telefonul de pe noptiera și văd ca mă suna Derek.
-Alo?
-Monique...
-Derek,de ce plângi?
-Eu...

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum