În sfârșit am ajuns acasă! Ziua asta a fost foarte obositoare. Încă după ce a plecat iubita lui Cameron,am început sa lucram din greu pentru noua colecție de haine,de primăvară. Am început deja sa creez câteva modele de haine,și sunt foarte mulțumită de rezultat. Încă nu i le-am arătat lui Cameron sau domnului Christopher,pentru ca vreau mai întâi să le termin.
Intru în casa și mă descălț de pantofi. Îi iau în mana și vreau sa merg în camera mea,dar vocea fratelui meu mă oprește.
-Ooo,uite cine a venit acasă! Spune râzând și vine spre mine.
-Ce vrei,Caleb? Sunt obosita! Spun și oftez.
-Nimic! Ce nu am voie sa îmi întâmpin sora? Spune, ridicând o sprânceană la mine.
Mă uit cercetător la el. El se da bătut și spune:
-Poți, te rog,sa îmi dai mașină ta,2 ore? Spune și mă privește rugător.
- 1 de ce ti-as dao și 2 pentru ce îți trebuie? Spun și îmi înfășor brațele la piept.
- 1 pentru ca ești sora mea,și te iubesc,și 2 vreau sa o scot pe iubita mea,la o întâlnire.
-Bine,dar cu o singura condiție!
-Orice!
-Tu bagi benzină! Spun și îi dau cheile.
El răsuflă ușurat,și aproba din cap,apoi mă îmbrățișează.
-Mulțumesc! Spune radiind de fericire.
Zâmbesc drept răspuns, și mă întorc spre scări. Le urc,și intru în camera mea. Mă schimb în pijamale și mă bag în pat,adormind imediat.
¤ ¤ ¤
Mă trezesc din cauza alarmei. O opresc,apoi mă ridic din pat,mergând spre dulap. Îmi iau lenjeria intima, o rochie neagra mulată pana aproape de genunchi și sandale negre cu toc gros. Le iau în mana și merg la baie. Fac un dus și mă îmbrac cu hainele alese,apoi cobor în bucătărie, pentru a lua o mica gustare înainte de plecare.
În bucătărie era decât tata care gătea. Da,el mai gătește câteodată,când e bine dispus,adică aproape în fiecare zi.
-Neata,tata! Spun și îl pup pe obraz.
-Neata,scumpo! Vrei sa iti pregătesc ceva de mâncare?
-Nu o sa-mi pun câteva cereale cu lapte. Spun și pun laptele în bol,apoi cerealele și încep sa mănânc.
-Cum merge la locul de munca? Întreabă tata curios.
-Bine. Spun simplu. Trebuie sa plec,întârzii! Continui și spăl bolul ,apoi îl pun la locul lui.
-S-a întâmplat ceva?
-Nu,doar ca nu vreau sa întârzii ! Spun și îl pup încă o data pe obraz. Pa,tată!
-Pa! Îl aud spunând,pana sa ies din casa.
¤ ¤ ¤
Surprinzător sau nu,am ajuns înaintea lui Cameron,la birou. De fapt,dacă stau sa mă gândesc, nu mă surprinde deloc,sigur aseară a fost cu aia!
Mă încrunt la gândul ăsta și mă așez la birou,continuând ce am început ieri.
¤ ¤ ¤
E deja ora 12:00 și Cameron încă nu a venit. Oftez și mă ridic de la birou,așezându-ma pe canapea. Trebuie sa iau o pauza,măcar atât merit și eu. Pe masa sunt câteva reviste. Mă întind și iau una la nimereala,și încep sa o răsfoiesc. După doua minute,aud ușa deschizându-se. Îmi ridic privirea spre persoana care a intrat. În fata mea stătea Cameron,cu un sandviș intr-o mana,iar în cealaltă,un pahar cu suc.
-Ti-am adus de mâncare, am zis ca poate iti e foame! Spune și le pune pe măsuța din fata mea.
Mă uit la el surprinsa,dar îmi revin repede.
-Măcar atât sa faci! Spun și iau sandvișul în mana,și încep sa mănânc din el.
Se încrunta la mine,apoi se așează foarte aproape de mine.
-Ce vrei sa spui? Întreabă în timp ce îmi mângâie coapsa.
-Chiar dacă ești sau nu,fiul șefului, trebuie sa respecți programul! Nu uita ca și tu ești angajat aici,ca noi toți! Mă răstesc la el.
-Am avut treaba!
-Ce treaba? Spun și iau o gura din paharul cu suc.
-Treabă. Spune și se lasă pe spate.
Mârâi nervoasa și decid sa îl las în pace.
După câteva minute,simt cum mâinile lui,încep sa îmi maseze umerii. Continua așa câteva secunde bune. Încep sa mă relaxez și involuntar îmi scapă un geamăt de plăcere. Îmi pun repede mana la gură,și îl aud cum chicoteste. Mă întorc spre el,și îi arunc o privire urâtă. Cameron își da ochii peste cap,și mă trage la pieptul lui,ținându-ma strâns.
-Ce faci? Spun în timp ce mă zbat sa ies din brațele lui,dar degeaba,mă tine prea strâns!
-Bine,tu? Spune sarcastic.
-Cameron! Mârâi.
-Da,Alexis?
-Da-mi drumul! Mă plâng.
-De ce?
-Pentru ca,tu ai o iubita,și nu vrei sa o înșeli,sau...vrei?
-Vreau? Spune și îmi ridica capul,în așa fel,încât, sa mă uit în ochii lui.
Stăm conectați câteva secunde,pana își lipește buzele de ale mele. Îmi duc mâinile în parul lui,și încep sa îl trag,el gemând în sărut. El mă trage deasupra lui și începem sa ne sărutam mai sălbatic. Când simțim ca nu mai avem aer,ne desprindem din sărut. Ne privim intens în ochi,apoi îl văd cum rânjește.
-Vreau! Spune și mă mai sărută o data.
¤ ¤ ¤
Da,știu e plictisitor,puteți sa aruncați cu plăcinte în mine :))
Cum vi se pare?
Necorectat!
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction