Capitolul 23

299 19 0
                                    

Monique's pov

*20:30*

Ies din baie în pijamale și mă îndrept spre birou de unde iau laptop-ul,și mă așez în pat rezemandu-ma de spătarul lui. Intru pe 'Google' și caut un site ca sa mă uit la serialul meu preferat "Teen Wolf".

*23:00*

După ce m-am uitat la doua episoade din serialul meu preferat,duc laptop-ul pe birou și mă întorc în pat. Mă învelesc pana în gat și închid ochii. Câteva momente mai târziu ușa se aude deschizându-se ușor și o silueta neagra vine spre patul meu,și se așează încet pe locul de lângă mine. Se apleacă spre fata mea și după parfumul lui dumnezeiesc,îmi dau seama ca e Liam.
-Liam? Ce faci aici?
-Am venit sa-mi vizitez iubita.spune și îmi imaginez zâmbetul de pe buzele lui acum.
Se pune deasupra mea și începe sa-mi sărute buzele apăsat. Coboară cu săruturile în jos pe gatul meu,apoi mai în jos pe clavicula. El își înfige dinții în clavicula mea și musca cu putere,eu gemând de durere și plăcere când îi simt limba peste muscatura,ea tratând locul.
-Te vreau!spune Liam excitant.
-Și eu!murmur.
Liam începe sa îmi dea pijamaua și sutienul jos,rămânând doar în boxerii mei albi. Îl dezbrac și eu pe el,lăsându-l doar în boxerii lui negrii. El îmi da boxerii jos și se ridica sa ia prezervativul din buzunarul blugilor apoi își da și el boxerii jos,rolandu-si prezervativul pe mărimea lui. Se împinge în mine fără niciun avertisment și simt deja cum durerea mă învăluie dar e înlocuită imediat de plăcere. Câteva minute mai târziu eu și Liam ajungem la orgasm în același timp. Iese din mine și își scoate prezervativul, aruncandu-l pe jos si punându-se lângă mine. El mă trage la pieptul lui și îmi sărută creștetul capului.
-Te iubesc!spune.
-Și eu te iubesc!spun și îl sărut lung și apăsat,apoi îmi pun capul pe pieptul lui si adorm instantaneu.

*dimineața urmatoare*

Simt cum o mana îmi mângâie ușor obrazul și îmi deschid ochii ca sa îl văd pe Liam zâmbind.
-Scuze buburuza,nu am vrut sa te trezesc.
-Nu-i nimic lacusta.spun și îi dau un sărut pe obraz.
-Ce faci astăzi?întreabă și îmi da o șuviță de par după ureche.
-Mă duc la mall sa îmi iau haine noi.
-Vrei sa vin cu tine?
-Nu,tot așa nu știu cât o sa dureze și nu vreau sa-ti pierzi timpul degeaba cu mine prin mall.
-Ok. Te iubesc buburuza.
-Și eu te iubesc lacusta!spun și ne sarutam.

*la mall*

Sunt în mall-ul asta de trei ore și nu mi-am găsit aproape nimic. Mi-am luat decât o pereche de blugi negrii strâmți și un tricou alb cu "Minions". Mă gândesc sa îi iau și lui Liam ceva,așa ca intru intr-un magazin cu articole bărbătești. Mă uit la hainele de pe umerașe și ochii mei dau de un tricou cu echipa lui de fotbal preferata. Mă uit puțin mai atenta la el și văd ca e chiar mărimea lui așa ca îl iau fără ezitare și mă îndrept spre casa de marcat.
Ies din mall și mă trântesc de un trup puternic. În ridic ochii și îl văd pe Dylan.
-Bună!spune el.
-Bună!
-Ce faci?
-Am fost la cumpărături,tu?
-Acum merg.spune și zâmbește. Vrei sa bem o cafea?
Liam a zis sa nu mă mai întâlnesc cu el,dar cine e el sa îmi spună cu cine sa mă întâlnesc și cu cine nu? Totuși dacă ar afla ca am ieșit cu el la o cafea sigur s-ar enerva. Dar pana la urma Dylan e doar un amic,nu as putea sa îl înlocuiesc pe Liam cu Dylan.
-Scuze dar mă grăbesc,trebuie sa ajung undeva.
-Oh,bine,pai ne mai vedem,pa!
-Pa!spun și plec spre mașina mea.

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum