Ușa camerei mele se deschide larg,iar pe ea intra Caleb,cu ochii în telefon.
-Suri- cine naiba e el? Spune Caleb,după ce își ridica ochii din telefon.
-El e...ăhm...
-Eu sunt Cameron,colegul ei de serviciu. Spune Cameron,în timp ce se ridica din pat și se îndreaptă spre Caleb,pentru a da mana.
-Și ce cauți aici? Întreabă Caleb suspicios.
-Am tot sunat-o pe Alexis,pentru ca aveam nevoie de ea la serviciu mai devreme,și cum nu a răspuns,am zis sa vin sa o trezesc personal. Spune Cameron zâmbind la final.
Caleb aproba din cap,încă suspicios,apoi mă privește.
Deschide gura sa zică ceva,dar îl întrerup.
-Și...de ce ai venit?
-Venisem sa te întreb ceva personal! Spune și se rușinează.
-Cum ar fii?
-Pai nu pot sa vorbesc de fata cu Calderon! Spune uitându-se în jos.
-E Cameron! Îl corectează.
-Da da,scuze! Spune Caleb și își da ochii peste cap.
-Sa ghicesc,e despre fete? Întreb curioasa.
-Da!
-Și de ce nu îl întrebi pe tata? Sigur el știe mai bine!
-Mie rușine...
-Îți e rușine de tata,care e barbat,și nu îți e rușine de sora ta,care e fata? Întreb și ridic sprâncenele,în semn ca îi aștept răspunsul.
-Ai dreptate,mai bine merg la el! Spune și se întoarce,dar nu înainte de a-i mai arunca o privire lui Cameron.
După ce Caleb a părăsit camera,Cameron se întoarce cu fata la mine,și îmi zâmbește malefic.
-De ce zâmbești? Întreb nedumerită.
-Fără motiv! În fine,îmbracă-te,trebuie sa mergem la serviciu.
-Bine,ne întâlnim acolo! Spun și mă ridic din pat.
-Nu,nu mai înțeles! Mergem ÎMPREUNĂ,adică te duc EU! Spune încă zâmbind.
-Ce? De ce? Am și eu mașină! Mă revolt.
-Da,știu ca ai,dar așa economisești benzina și timpul meu!
-Stai,tu nu te duci sa te schimbi?
-Am în portbagaj câteva haine,o sa mă schimb când ajungem la serviciu. Acum grabeste-te,dacă nu vrei sa fii concediată! Spune și se întinde din nou pe pat.
Îmi dau ochii peste cap și merg spre șifonier. Îmi aleg un tricou negru puțin larg,o pereche de blugi albaștrii strâmți și lenjeria intima.
Intru în baie și încep sa mă dezbrac. După dus,mă îmbrac cu hainele alese și îmi usuc parul,îndreptându-l și lăsându-l liber pe spate. Ies din baie și mă încalț cu o pereche de ghete roșii cu toc.
Când mă întorc spre Cameron sa văd ce face,el se uita deja la mine,având gura căscată și ochii mari.
-Ce? Arat chiar atât de rău? Îl întreb.
Acesta se ridica din cap și vine spre mine. În timp ce înainta spre mine,pot sa jur ca a înghițit în sec.
-Nu,chiar deloc,doar ca...
-Ca?
-Nimic,nu contează! Spune și își scutura capul. Mergem? Continua.
-Da,haide!
Îmi iau telefonul și ieșim din camera. Pășim încet pe scări,pentru a fii siguri,ca părinții mei sa nu ne vadă împreună.
Când am crezut ca am scăpat,suntem opriți de o voce.
¤ ¤ ¤
Suspans,din nou :))
Știu ca e plictisitor și scurt...următorul capitol o sa încerc sa îl fac mai lung și mai interesant,pana atunci,vreau sa va mulțumesc ca îmi citiți cartea,și nu uitați sa trageți un ochi și pe la 'The First Love'. ♡ ♡'Necorectat'
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction