Merg la dulap,pentru a-mi alege rochia perfectă. În seara asta vreau sa fac o impresie bună.
După o oră și ceva de căutat,am găsit rochia perfecta.
La ea o sa asortez niște pantofii negrii cu toc cui.
Și un clutch alb/negru.
L
e pun pe pat,și merg la baie pentru a face un dus. După ce ies din dus,îmi înfășat un prosop în jurul corpului,și unul mi-l pun pe cap. Ies din baie,și merg spre masa unde este uscătorul de par. Îmi dau prosopul jos din cap,și încep sa usuc parul. După ce mi-am uscat părul,merg spre pat. Îmi iau lenjeria pe mine,apoi rochia și pantofii. Merg la oglindă și încep sa îmi aranjez parul,lăsându-l liber pe spate.
-Scumpo,a venit Cameron! Se aude vocea mamei.
-Vin imediat! Spun.
Îmi iau clutch-ul,apoi mă mai uit odată în oglindă, și ies din camera.
Când ajung la baza scărilor,îmi ridic privirea. Când ochii mei și ai lui Cameron au făcut contact,am simțit niște fluturi în stomac. Ruşinată,zâmbesc în coltul gurii,și îmi las capul în jos. Când ajung lângă el,mă apuca de talie și îmi zâmbește.
-Mergem? Întreabă.
-Da. Spun simplu.
El îmi face semn sa merg prima,iar eu aprob din cap. Când ieșim din casa,își împreunează mâna cu a mea,și îmi zâmbește.
Okay... ce se întâmplă cu el? Ieri se certa cu mine,și acum mă ia de mana și îmi zâmbește? Jur,nu îl înțeleg pe băiatul ăsta!
-Unde mergem? Întrebăm când ne urcam în mașină.
-Surpriza! Spune și îmi face cu ochiul.
¤ ¤ ¤
Cameron ne-a adus la un restaurant de lux foarte frumos și sofisticat. Deși preferam ceva mai simplu,dar e bine și așa. (A/N: în loc sa te bucuri ca te duce la un restaurant de lux,tu ce faci?)
Ne așezăm la masa,iar Cameron cheamă chelnerul pentru a ne lua comanda.
-Bună seara,ce ați dorii sa comandați? Întreabă chelnerul.
-Eu as vrea un sufle de pui cu orez,tu ce dorești iubito? Spune Cameron.
-La fel! Spun.
-O sa fie gata imediat! Altceva?
-Cel mai bun vin roșu. Spune Cameron.
Chelnerul aprobă din cap și pleacă.
-Pentru început,vreau sa îmi cer scuze ca m-am comportat așa cu tine,am fost un porc. Spune și mă privește atent în ochi.
-Da,ai fost un porc,dar te înțeleg și te iert! În plus,și eu m-am comportat urat... Spun.
Cameron deschide gura sa zică ceva,dar este întrerupt de chelner.
-V-am adus vinul,iar în cinci minute va aduc și mâncarea! Spune și ne toarnă vinul în pahare,apoi pleacă.
Cameron ridica paharul,și spune.
-Ce ai zice sa o luam de la capăt?
-S-a făcut! Spun și ridic paharul,pentru a ciocni.
-Mâine vreau sa îi arăți tatălui meu,colecția pe care și făcut! Spune.
-Crezi ca o să-i placă? Întreb.
-Cu siguranță! Colecția e pur și simplu geniala! Spune și îmi zâmbește.
Zâmbesc și eu,apoi iau o gura din vinul gustos.
¤ ¤ ¤
-Sper ca te-ai simțit bine în seara asta! Spune Cameron,când oprește mașina în fața casei mele.
-Chiar m-am distrat! Spun.
Cameron își întoarce privirea spre mine,dar și-o muta imediat pe ceva din spatele meu. Îl văd pe Cameron cum se abține sa nu rada,și îmi întorc și eu privirea. La geam era tata și se uita la noi. Îmi pun o mana pe frunte și încep sa rad.
-Cred ca tatăl tău mă urăște! Spune.
-Nu te urăște...adică...
-Înțeleg,mai urăște! Spune și izbucnim amândoi în ras.
-Cred ca ar trebui sa plec...ne vedem mâine!
-Bine! Spune.
Deschid portiera,și vreau sa cobor dar sunt oprita de vocea lui.
-Stai! Spune și mă prinde de mana.
Când mă întorc,el se repede spre mine,și mă pupa pe obraz. Rușinată,îmi las capul în jos și zâmbesc.
-Ne vedem mâine! Spun și ies din mașină.
Când intru în casa sunt întâmpinată de tata.
¤ ¤ ¤
Hei,vreau sa îmi cer scuze ca nu am mai scris la carte,dar am vrut sa o termin pe cealaltă...și da... Acum o sa postez mai des,promit! ♡♡
Cum vi se pare capitolul?
'Necorectat'
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction