Capitolul 43

299 18 4
                                    

Monique's pov

*După 10 ani*

-Copii v-ati îmbrăcat?
-Eu da mami!spune Caleb,fiul meu.
Acum zece ani,după împăcarea mea și a lui Liam,am rămas însărcinată cu Caleb. Se pare ca dorința lui Jay s-a îndeplinit pentru ca i-am făcut și un nepoțel. După ce am născut,am făcut botezul și nunta în aceeași zi. Pot sa zic ca sunt o femeie împlinită,pentru ca am doi copii și un soț minunat. De când ne-am împăcat merge totul ca pe roate,bineînțeles mai avem mici certuri dar trec repede. După ce l-am născut pe Caleb,Alexis a devenit geloasa pe el deoarece crede ca îl iubim mai mult pe el,dar nu e adevărat îi iubim pe amândoi la fel. Ei sunt comorile noastre și nu o sa facem niciodată diferențe.
În ăstia zece ani s-au întâmplat multe. Eu și Liam ne-am deschis o firma care are la baza designul. Alexis e la școala de balet iar Caleb la cea de muzica. Derek e însurat cu Cara și au o fetiță foarte frumoasa pe nume Jennifer, relația dintre mine și Sophia s-a strâns și acum ea e una dintre cele mai bune prietene ale mele. Chiar luna trecuta am fost la nunta ei cu Dylan împreună ca Liam și copii și acum se pare ca e însărcinată. Chiar mă bucur pentru ea,chiar dacă la început nu o suportam și o credeam o tarfa,se pare ca oamenii se schimba. Ingrid și Harry s-au căsătorit în urma cu cinci ani și au un băiețel pe nume Dominique im vârstă de trei ani. Zayn se pare ca si-a ales aleasa,o cheamă Perrie și e destul de drăguță. Și Louis la fel si-a găsit și el aleasa,o cheamă Eleanor și e model. Rose și Niall au făcut nunta acum câteva luni și acum mergem la spital pentru ca ea tocmai a născut o fetiță. Sunt atât de fericita pentru ei.
-Și eu sunt gata!zice Alexis.
-Ha! Eu am fost gata înaintea ta! Te miști ca un melc Alexis!rade Caleb.
-Ha Ha! Deschide geamul sa intre gluma!spune nervoasa Alexis.
Pe mine și Caleb ne bufnește rasul și ea ne da o privire ucigătoare apoi pleacă afară.
-Alexis,stai!spun eu.
-Lasa-ma în pace!
-Mă duc eu,spune Liam.
-Nu mă duc eu!spun și alerg după ea.
-Alexis!
-Ce? De ce nu ai stat cu copilul tău preferat?întreabă cu lacrimi în ochi.
Mă duc la ea și o îmbrățișez.
-De ce spui asta?
-Pentru ca el e copilul tău preferat! De când a apărut el nu ai mai avut timp de mine!
-Nu e adevărat!
-Serios? De câte ori am fost la mall? Doar noi doua?
Stau câteva momente sa mă gândesc și are dreptate nu am fost niciodată doar noi doua ca fetele.
-Știu,ai dreptate...doar ca el e mai mic și îi trebuie mai multa atenție,doară sa știi ca niciodată nu te-am exclus! Tu și Caleb sunteți sufletul meu! Uite ce ai zice dacă în fiecare luna sa facem o zi a fetelor?
-Da ar fii tare!
-Super! Începem de mâine!spun și o îmbrățișez.
-Bine,te iubesc mamă!
-Și eu te iubesc scumpo și îmi pare rău că nu prea am stat cu tine!
-E okay!spune și mă îmbrățișează mai strâns.

***

-Cat de drăguță e!spun când o iau pe cea mica în brațe. Ce nume o sa-i puneți?îi întreb pe Rose și Niall.
Ei se uita unul la altul câteva secunde apoi își îndreaptă privirea spre mine și spun la unison:
-Monique!
Eu rămân socata câteva minute și apoi îi dau fetiță cu grija lui Liam și mă duc spre Rose și Niall, imbratisandu-i.

***

Am mai stat câteva minute cu Rose,Niall și micuța Monique și am venit acasă. Acum sunt în camera lui Alexis,spunandu-i noapte buna,pentru ca lui Caleb i-am spus deja.
-Noapte buna scumpo,te iubesc!spun și o pup pe frunte.
-Și eu te iubesc mami,noapte buna!
Ies din camera lui Alexis și mă duc în camera mea și a lui Liam. Mă schimb în pijamale și mă pun în pat lângă el.
-Iubito?
-Da?
-Îți mulțumesc pentru ca ești o soție buna si o mama excelenta. Mi-ai dăruit doi copii minunați și pentru asta te iubesc mai mult. Îți mulțumesc ca mi-ai dat încă o șansă și iti multumesc pentru ca exiști! Te iubesc!
-Și eu te iubesc Liam!spun cu lacrimi în ochi apoi ne sărutam.

                         Sfârșit!

Am terminat prima mea carte,nu îmi vine sa cred!
Mâine postez nota finala și atunci o sa va spun mai multe...

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum