Capitolul 28

278 18 0
                                    

Monique's pov

Îmi deschid ochii și văd întuneric. Mă ridic și îmi iau telefonul de pe noptiera. Îl aprind și văd ca e ora 04:13. Se pare ca micuța mea vrea papica. Pai dacă vrea papica,atunci sa-l trezesc pe tati ca sa ne aducă câteva fructe.
Mă aplec spre el și îl zgâlțâi.
-Liam! Iubitule,trezeste-te!
-Hmm,ce s-a întâmplat? Te doare ceva?zice el somnoros.
-Nu,doar ca...îmi e foame!
-Ce vrei sa mănânci?
-Fructe. Dar trebuie sa te duci la magazin pentru ca nu avem fructe în frigider.
-Of,bine!
El se ridica și se îmbracă apoi iese pe ușa spunând "vin imediat". După ce închide ușa,pe fata îmi apare un zâmbet malefic. Ce? Așa îi trebuie! El m-a lăsat însărcinată,el sa se duca sa îmi cumpere fructe!

Liam a venit cu o punga plina de fructe,cum ar fii:mere,struguri,banane,pere,portocale și caise.
-Uite,sper ca iti ajung,spune și îmi da punga.
-Da,îmi ajung,spun și îi dau un sărut pe buze,apoi se pune lângă mine și mă mângâie pe burta.
El își întinde mana spre punga dar eu i-o plesnesc.
-Hei! De ce ai făcut asta?
-Pentru ca sunt fructele mele! Mi-ai dat voie?
-Eu le-am cumpărat.
-Și?  De ce nu ti-ai luat separat?
-Voiam doar un măr,zice el cu o voce de copil.
Eu mă dau bătută și îi dau un măr.
-Poftim,spun și i-l întind. Doar ăsta ti-l dau!
-Bine,mulțumesc,murmura și îmi da un sărut pe obraz.
-Cu plăcere.
-Asta o sa se întâmple des?
-Cred ca da,zic zâmbind. Dar stai sa vezi când se naște,o sa îi facem băita,o sa o schimbam de scutece-
-Scutece? Oh,nu,la asta nu mă bag!zice și dezaproba din cap.
-Oh,ba da! În plus o sa te ajut.
-Mai vedem,nu promit.
-Ba da ,o sa o faci ! E și copilul tău,deci o sa te implici indiferent dacă trebuie sa îi schimbi scutecul s-au sa îi dai de mâncare!zic puțin nervoasa.
-Bine,bine! Nu te enerva.
Mai mănânc câteva fructe,apoi mă bag din nou la somn.

***

-Mama,ce se întâmplă?zic în timp ce intru în bucătărie.
-Ai uitat?
-Ce?
-Mâine e ziua ta!
-Ah,da.
-Și mă gândeam sa iti fac un tort.
-Mama...nu trebuie...
-Ba da,acum du-te și odihneste-te!
-Mama sunt însărcinată,nu bolnava! O sa mă duc pe afară.
-Bine,sa ai grija.
-O sa am,zic în timp ce o pup pe obraz,apoi mă duc spre ușa.
Ies pe ușa și cobor scările cu grija ca sa nu cad. La câteva case distanta este un parc așa ca mă duc acolo. Când mă așez pe banca cineva își drege vocea. Eu îmi ridic privirea și îi văd pe Sophia și Dylan venind spre mine. Cred ca glumești!
-Bună, Monique! De când nu ne-am mai văzut!zice Sophia și se așează pe banca lângă mine.
-Bună!
-Hei,Monique!
-Hei,Dylan!
-Deci,Liam te-a lăsat însărcinată?întreabă Sophia.
-Da! Și de abia așteptăm să se nască.
-Pai atunci sa va trăiască!zice ea sincer.
-Mulțumim!
-Stai liniștită,am trecut peste Liam,mi-am găsit perechea,spune sine uita spre Dylan.
-Oh...sa va tina!
-Mersi!spune ea.
-Ce nume o sa îi pui?întreabă Dylan.
-Pai mie mi-ar plăcea Alexis.
-E un nume drăguț, spune Sophia iar Dylan o aproba.
-Mulțumesc!
-Ce mai face Liam!întreabă Sophia.
-E bine!
-Sa îl saluți din partea noastră.
-Sigur!
-Uite,știu ca nu am fost noi doua apropiate,dar vrei sa fim prietene? Acum dacă nu mai simt nimic pentru Liam mă gandeam-
-Da vreau sa fim prietene,o întrerup eu.
-Serios?
Eu aprob și ea mă îmbrățișează. După ce se desprinde din îmbrățișare ea spune:
-Scuze...eu...
-E ok!îi spun.
Telefonul meu bâzâie iar eu îl scot cu greu din buzunar. Îl aprind și văd ca e un mesaj de la Rose: "Hei,sunt la tine acasă. Mama ta mi-a zis ca ești pe afară. Poți sa vii înapoi? Am nevoie de ajutorul tău. Stai liniștită nu e nimic grav. Te aștept."
-Mi-ar place sa mai stau da,Rose are nevoie de mine.
-Ok,pai ne mai vedem.
-Sigur!spun și îmi iau la revedere de la Sophia și Dylan apoi plec spre casa.

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum