Monique's pov
-Liam,ce film ai ales?
-Unul de groaza.
-Mie nu îmi plac cele de groaza.
-De ce? Sunt chiar super.
-Ce așa super în a omorî oameni și mai știu eu ce?
-Momentul când ei mor fără sa se aștepte.
-Poți te rog sa schimbi filmul? Orice gen numai groaza nu. Mă sperie și sunt scârboase.
-Bine. Ce zici de o comedie romantica?
-Da,o comedie romantica e bine.
Liam pune filmul și ne așezăm pe canapea cu pungile de popcorn în mana. Simt cum îmi vine sa vomit și mă ridic repede de pe canapea vrând sa mă duc la baie,dar nu știu unde e.
-Unde e baia?îl întreb pe Liam.
-A doua ușa pe stânga.
Fug repede pe scări și intru pe ușa unde a zis Liam. Mă aplec și vomit toată mâncarea care am mancat-o azi. Liam vine și mă ajuta sa mă ridic.
-Ce s-a întâmplat?întreabă el îngrijorat.
-Nu știu, sunt amețită și mă doare capul.
-Vino!zice Liam și mă trage spre ieșirea din baie.
-Unde?
-La doctor.
-Liam sunt bine,nu îți face griji. O sa mă odihnesc și mâine o sa fiu ca și noua.
Liam sta îngândurat câteva secunde zice:
-Bine,dar dacă mâine te simți tot așa, mergem la doctor,fără nicio discuție, bine?
-Bine.
Liam mă strânge în brațe apoi mă trage spre camera lui. Se dezbracă și îmi da tricoul lui. Eu îl iau bucuroasa și îl iau pe mine. Ne punem în pat și el mă trage la pieptul lui.
-Lacusta?
-Da,buburuza?
-Acum ca am dat toată mâncarea afară, îmi e foame.zic uitandu-ma la el cu ochii de cățeluș.
-Și ce vrei sa mănânci?
-Pizza.
-Bine comand una.
Mă pupa pe creștet apoi se ridica sa își ia telefonul comandând pizza.
-A zis ca în 40 de minute va fii aici.
-Îh! Mie îmi e foame!
-Scuze iubito ,trebuie sa aștepți puțin.
-Bine!zic bosumflata.
-Odihneste-te pana vine.
-Bine.
Mă întind și îmi pun capul pe perna apoi îmi închid ochii adormind imediat.-Iubito?
-Hmm!murmur eu.
-A venit pizza.
Îmi deschid ochii și mă ridic în fund. Liam îmi da o felie de pizza iar eu o înfulec car ai clipi. Mai mănânc doua felii,și mă întind la loc.
-Chiar iti era foame,nu gluma.rade Liam.
-Ti-am spus eu!
El mă sărută și adormim amândoi.***
Mă ridic brusc din pat și alerg spre baia de pe hol. Liam mormăie,semn ca l-am trezit și vine repede după mine. Cat timp vomitam, Liam mă ajuta cu parul și mă mângâie pe spate. După ce am terminat mă ajuta sa mă ridic și mă duce spre chiuveta. Mă aplec și îmi clătesc gura apoi beau putina apa.
-Cum te simți?rupe Liam tăcerea.
-Tot așa.
-Asta e atunci,hai sa te îmbraci mergem la doctor.
De data asta nu m-am mai împotrivit și am făcut cum a zis.*la spital*
-Domnișoară acum trebuie sa așteptăm 10 minute pana vin analizele.
-Bine,o sa așteptăm.
După ce doctorul pleacă,Liam vine lângă mine și mă strânge în brațe apoi mă pupa pe tâmplă,soptindu-mi ca totul va fi bine. După ce au trecut cele 10 minute teribile,doctorul vine la noi cu analizele.
-Deci,domnule doctor,ce se întâmplă cu mine?întreb îngrijorată.
-Felicitări domnișoară,sunteți însărcinată!spune cu un zâmbet.
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction