Capitolul 39

256 19 0
                                    

Monique's pov

-Tu ce?
-Monique....părinții noștri au...
-Au ce? La dracu Derek,vorbește!spun nervoasa.
-Au murit!
Și atunci am simțit cum inima mea s-a făcut bucatele.
-Ce?spun socata. NU!tip,iar apoi scap telefonul pe jos.
Jay vine împreună cu Alexis în camera și când mă vede pe jos,urlând și plângând,vine la mine. O lasă pe Alexis pe pat și mă ajuta sa mă ridic.
-Ce s-a întâmplat?întreabă
-Părinții mei...au murit!spun și alte lacrimi îmi invadează ochii.
Alexis începe și ea sa plângă si mă întorc cu fata la ea apoi o iau un brațe și încerc sa o liniștesc.
-Dar cum?întreabă Jay trist.
Deschid gura ca sa răspund,dar îmi dau seama ca am uitat sa îl întreb pe Derek cum au murit. Mă aplec spre telefon și văd ca a închis. Deodată telefonul îmi suna și văd ca mă suna Liam. Nu știu dacă sa îi răspund s-au nu...zic sa-i răspund.
-Alo?zic plângând.
-Îmi pare rău!spune trist.
-Și mie...
-Știi cum au-
-Nu,cum?îl întrerup.
-Un bețiv a intrat cu viteza în ei...
Și atunci am simțit și mai multe lacrimi în ochii mei și furie. Eram nervoasa pe bețiv pentru ca a intrat cu mașina în ei,pe Liam ca m-a înșelat și pe mine pentru ca am plecat de lângă ei.
-O sa vin cu primul avion acolo,pentru înmormântare.
-Bine... Dacă vrei vin sa te iau de la aeroport.
-Nu,e în regula,mă descurc!
-Bine.
-Trebuie sa închid,pa!
-Okay,pa!
Închid și arunc telefonul prin pat. Alexis s-a mai liniștit dar tot plânge un liniște. Jur când ajung acasă am sa-l omor pe nenorocitul ăla! Promit ca din mâinile mele nu mai iese viu!
O pup pe creștet pe Alexis,apoi i-o dau lui Jay și scot de sub pat geamantanele ,al meu și al lui Alexis și pun toate hainele în ele.
-Mă duc și eu sa îmi fac bagajul,spune prietenul meu și o lasă jos pe Alexis.
-Pentru?
-Ce? Doar nu credeai ca te las singura,nu? Ești cea mai buna prietena a mea și trebuie sa iti fiu alături.
Mă duc spre el și îl îmbrățișez.
-Mulțumesc Jay! Pentru tot!
-Cu plăcere!spune și mă pupa pe creștet apoi iese din camera.
Îmi iau telefonul și fac rezervație pentru trei bilete de avion.

***

-Casa dulce casa!zice Jay,încercând sa mă inveseleasca în timp ce intram pe ușa casei mele.
Eu îl privesc și îi dau o privire trista.
-Scuze!zice el.
-E okay!
Mergem în sufragerie și acolo erau Derek,Liam,părinții lui,Rose,Niall,Harry,Ingrid,Zayn,Louis împreună cu iubitele lor.
Liam își ridica privirea spre locul unde eram eu,Alexis și Jay și vine spre mine și Alexis.
-Monique!spune și mă îmbrățișează având grija la cea mica.
-Liam!îl îmbrățișez și eu cu mana stânga.
Ne îndepărtăm ușor din îmbrățișare și se uita la Alexis. Se încrunta ușor și zice:
-Alexis?
Ea își ridica capul din scobitura gatului meu și aproba din cap apoi zice:
-Tatii!
-Știe cine sunt?
-Da,i-am arătat câteva poze cu noi...
Alexis își ridica mâinile spre Liam semn ca vrea la el în brațe. Liam o ia și o îmbrățișează.
-Mi-a fost dor te tine prințesa!
-Și mie de tine tati!
-El cine e?întreabă Derek gesticulând spre Jay.
Liam își întoarce privirea spre Jay și se încrunta.
-El e Jay,prietenul meu. Liam se întristează și continui. Nu e iubitul meu suntem doar prieteni,clarific.
Liam aproba și o pupa pe creștet pe cea mica apoi vine spre mine și mă ia de mana. Eu nu mă împotrivesc și îl las. Doamne ce dor mi-a fost de el!

Am stat de vorba câteva ore cu prietenii mei apoi am culcat-o pe Alexis și acum sunt în camera mea. Se aude un ciocănit iar eu murmur un 'intra'
-Cum te simți?întreabă Liam.
-Cum crezi ca mă simt?mă rastesc.
-Scuze!zice și se așează lângă mine pe pat. Unde l-ai cunoscut pe...
-Jay?spun iar el aproba. Pai când am mers sa mă înscriu la facultate.
-Și s-a dat la tine?
-Liam n-am chef de geloziile tale! Și ca sa Îți răspund la întrebare,nu,nu s-a dat la mine pentru ca el e gay!
-Pfiuu!răsufla el ușurat iar eu mă încrunt la el.
-Ce? Nu as suporta sa știu ca el te-a atins! Tu ești a mea!
-Nu sunt a ta! De fapt nu mai sunt... și știi de ce? Pentru ca ție ți s-a sculat sa mă înșeli! Dacă nu mă înșelai acum eram fericiți împreună cu Alexis!
-Știu îmi pare rău!
-Las-o asa!
Liam aproba și se apropie mai mult de mine,atingându-mi mana cu degetele lui. Vine mai aproape de mine și își pune mana pe coapsa mea mangaind-o ușor.
-Ce crezi ca faci?
-Nimic...doar ca mi-a fost dor de tine și vreau dor sa te ating.
-Eu nu vreau sa mă atingi,și cred ca ar trebui sa pleci,e târziu!
-Dar...
-Liam sunt obosita! Vorbim mâine!
-Bine...spune și se ridica apoi se duce spre ușa.
-Te iubesc!murmura apoi pleacă lăsându-ma singura în camera.
-Și eu te iubesc!spun încet,apoi mă bag în pat și adorm.

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum