Capitolul 15

337 28 0
                                    

Monique's pov

Pista era la fel de plina ca data trecuta. Muzica bubuia din mașini și fel de fel de fete dansau pe ea. Sper ca (,)cursa sa se termine rapid și sa plecam acasă. Nu îmi place locul ăsta...e prea...dubios.
-Iubito?
-Da?
-Mă duc sa fac ultimele pregătiri.
-Bine.spun și mă trage intr-un sărut pasional apoi pleacă.
-Monique?mă striga o voce pițigăiata și enervanta. Mă întorc spre Sophia și o văd cum se îndreaptă spre mine având un plic în mână.
-Ce vrei?spun dur și rece.
-Dar de ce vorbești cu tonul ăsta?  Ce ti-am făcut?spune și rânjește.
-Ce vrei?repet.
-Ti-am adus asta!zice și îmi întinde plicul.
-Ce e asta?spun confuza.
-Sa zicem ca e dovada ca iubitul tău,Liam,te mine!zice cu un zâmbet uriaș.
-Ce?
-Deschide-l!
Deschid plicul și scot afară ce era în el. În el se afla niște poze cu Sophia și...Liam,în pat? Ce dracu?
-Ce sunt cu astea?întreb și mă uit mai atentă.
-Ti-am spus,dovada ca Liam te minte!
-Nu sunt adevărate,sunt trucate!spun și mă uit la ea nervoasa.
-Nu sunt trucate!
-Când s-a întâmplat asta?
-La petrecere! Știi,când iubitul tău s-a dus la baie? De fapt a venit la mine și s-a întâmplat ce vezi în poze.
-Nu...
-Când a venit înapoi,unde ti-a zis ca a fost?
-Afară...
-A fost la mine tot timpul ăla!spune victorioasă.
Mă întorc cu spatele la ea și atunci îl văd pe Liam stând cu spatele la mine vorbind cu băieții.  Merg nervoasa la el și îl împing.
-Ce dracu?spuneau și se întoarce cu fata la mine.
-Cum ai putut?țip și deja simt cum lacrimile îmi inunda ochii.
-Monique,de ce plângi?spune și vine spre mine dar eu mă îndepărtez.
-De ce plâng? Ce sunt astea?țip și îi arunc pozele în fata.
El se apleacă sa le ia și rămâne șocat când le vede.
-Monique...pot sa iti explic!spune disperat.
-NU!Am terminat-o! Știi ce? Poți sa te duci înapoi la ea,nu mă interesează! Va potriviți perfect!spun și plec.
-Monique!aud cum mă striga dar îl ignor și merg mai departe.

Liam's pov

-La dracu! Monique!
Văd cum se îndepărtează mai mult și decid sa merg după ea. O ajung și o apuc de încheietura. Ea se întoarce nervoasa și spune:
-Da-mi drumul! Stai departe de mine!
-Monique eu-,dar nu mai apuc sa mai zic nimic căci palma ei face contact cu obrazul meu.
-STAI DEPARTE DE MINE!spune și pleacă.
-Monique...spun încet.
-Liam începe cursa!mă anunță Harry.
-Da-o dracu!spun și plec la mașină mea. O pornesc și întorc în partea opusa unde ar trebui sa fie linia de start și plec. Îi aud pe băieți cum mă striga dar îi ignor și măresc viteza.
Opresc la cel mai apropiat magazin și iau 5 sticle de băutură. Urc în mașină și pornesc spre apartamentul meu. Acum nu am chef de curse și petreceri. Acum am chef de ea,o vreau  pe ea,dar se pare ca eu am fost prea prost și am inselat-o și acum trebuie sa mă mulțumesc cu băutură.  Sper sa mă fac manga ca sa uit fata ei trista când a aflat ca am inselat-o...

Gata și cu capitolul ăsta.
Cum vi se pare?

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum