Capitolul 32

327 19 0
                                    

Monique's pov

-Haide iubito mai împinge încă o data!spune Liam ținându-mă strâns de mână.
-Împing, nu vezi?tip la el. Liam, jur când o sa nasc o sa te omor! Ahhh!tip când am împins ultima data.
Mă relaxez și sunt ușurată când aud plânsul micuței mele.
-Doamna,poftim fetița,zice o asistenta și îmi da fetița în brațe.
O iau și o mângâi încet apoi o pup pe frunte. Liam vine lângă noi și face același lucru.
-Cum o cheamă?întreabă doctorul.
-Alexis Payne!zic eu și Liam la unison.

***

-E topit după ea,îmi șoptește mama.
Eu îmi ridic privirea spre ei doi și zâmbesc.
-Da,a stat cu noi toată noaptea,îi șoptesc înapoi.
Mama zâmbește și se ridica de pe scaunul de lângă patul meu.
-Mă duc sa îl întreb pe doctor,când te externeaza.
-Bine.
-Uite iubito,zâmbește!spune Liam și vine lângă mine.
Eu zâmbesc și îl sărut. Sărutul nostru este întrerupt de Alexis care a început sa plângă.
-Cred ca prințesei îi este foame,zic eu.
-Sau a făcut pe ea!zice Liam și o ridica.
Radem amândoi și o schimbam pe Alexis. După ce am schimbat-o,i-am dat sa mănânce și acum doarme în brațele mele.

***

-Suntem siguri ca putem sa ne lipsim de luna de miere,spun eu și Liam mă aproba. Vrem sa stăm cu cea mica.
-Nici sa nu va aud! Asta e luna voastră de miere! Cea mica va sta cu noi,nu va faceți griji,ne spune Rose.
-Bine...spun eu și Liam la unison.

***

Acum câteva ore am ajuns în Miami. Eu și Liam în timpul ăsta,am vizitat diferite locuri,ne-am plimbat pe plaja și am intrat în apa. Acum suntem în camera obosiți după ziua de astăzi.
-Iubito?
-Hm?
-Ar trebui să îi facem și un frățior lui Alexis.
-Serios? Dar de ce nu îl faci tu,ca mie mi-a ajuns!
-Nu pot sa îl fac singur.
II arat limba și mă bag cu capul în pernă. Liam vine lângă mine și mă mângâie pe coapsa,apoi urca ușor cu mâinile pe spatele meu. Se apleacă și îmi sărută ceafa. Își pune mâinile pe de o parte și alta a taliei mele și mă întoarce brusc cu fata la el. Liam se pune deasupra mea și începe sa mă sărute. Eu îmi înconjor picioarele în jurul taliei lui și îmi pun mâinile în parul lui,strângându-l cu putere. Îmi da maieul și sutienul jos și coboară cu săruturile pe sânii mei,apoi pe abdomen. II dau tricoul și pantalonii jos rămânând doar în boxerii lui negri. Îmi da jos pantalonii și chiloții amândouă o data rămânând goala. El se ridica dar nu înainte sa îmi dea un sărut pe buze,și se duce la valiza de unde ia un prezervativ. Își da boxerii jos și si-l rulează pe mărimea lui. Se pune din nou deasupra mea și se poziționează la intrarea mea,împingându-se cu putere în mine.
-Ahh!gemem amândoi de plăcere.
Liam se apleacă și începe sa mă sărute pe gat. Urca cu săruturile umede pana la buzele mele și le devorează cu plăcere. El se mai împinge de câteva ori în mine și ajungem amândoi la apogeu. Liam iese din mine,își scoate prezervativul și îl arunca pe podea apoi se pune lângă mine,strângându-mă la pieptul lui.
-Te iubesc!spun
-Te iubesc!spune și mă pupa pe creștet apoi adormim amândoi.

Hei,uitați și capitolul 32! :))
În poza este Alexis!

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum