Capitolul 30

284 20 0
                                    

Monique's pov

Aud vag câteva voci și îmi deschid încet ochii. Când îi deschid îi văd pe Liam, Derek,Zayn,Harry,Louis,Ingrid,Niall și Rose în camera mea spunând:
-La mulți ani!!!
Pe ușa intra părinții mei cu un tort în mâini. Vin la mine și mă îmbrățișează.
-La mulți ani,scumpo!spun ei la unison.
-Mulțumesc!spun începând deja sa plâng.
-De ce plângi iubito?întreabă Liam și vine lângă mine,mă sărută apoi mă îmbrățișează.
-Plâng de fericire!
Liam mă strânge mai tare la pieptul lui și mă mângâie ușor pe braț.
-Azi ce vrei sa facem?întreabă Rose entuziasmata.
-Nimic,vreau sa stau cu viitorul meu soț,familia și prie-
-Viitor soț?întreabă tata.
-Da,Liam m-a cerut ieri!zic și îl pup pe obraz,el zâmbește și mă pupa pe creștet.
-Ce? Și noua când vroiai sa ne spui?zice Ingrid.
-Probabil niciodată,rade Liam iar eu îl aprob.
Am mai stat câteva ore de vorbit cu prieteni noștrii,dar după au plecat pentru ca aveau ceva de făcut.
-Iubito,și eu trebuie sa plec,spune Liam venind spre mine.
-Ce? De ce?zic trista
-Am ceva de făcut...ezita.
-Mai important decât mine?
-Nu,normal ca nu,doar ca...chiar trebuie sa plec. E okay dacă vin sa te iau la 19:00?
-Unde?întreb trista
-O sa vezi!
Mă sărută scurt pe buze apoi pleacă.

Bosumflata,ies din camera mea și mă duc în cea a lui Derek.
-Derek,ce faci?
-Mă pregătesc sa mă uit la un film,tu?
-Nimic...pot sa mă uit cu tine?
-Sigur! Așteaptă doar sa iau floricele și suc.
-Okay!
Derek s-a dus sa ia floricele și suc,iar eu mă așez pe pat,asteptandu-l.
Derek se întoarce și îmi da o doza de suc și un bol cu popcorn. El da drumul la film și se așează lângă mine.

***

-Mulțumesc surioara ca mi-ai mâncat și bolul meu de floricele.
-Ce sa fac dacă mi-a fost foame? Și în plus mai am o gura de hrănit,ai uitat?
-Bine,te iert,spune și îmi da o îmbrățișare de urs.
-Cat e ceasul?îl întreb.
-18:30.
-Mersi,trebuie sa mă pregătesc. Liam a zis ca vine sa mă ia. Pa!
-Cu plăcere. Pa!spune și plec.
Mă duc în camera mea și mă îndrept spre dulap. Având în vedere ca este vara îmi iau o rochiță inflorata,lenjeria intima și balerini meu negrii. Deschid ușa bai și intru. Mă dezbrac apoi intru în cabina de dus.
După ce am ieșit din cabina,am îmbrăcat și ies din baie.In camera mea îl văd pe Liam stand în pat.
-Te așteptam, zice.
-Mi-am dat seama.
-Încă ești supărată pentru ca nu am stat cu tine?întreabă venind spre mine.
-Da!spun scurt.
-Nu trebuie,când o sa ajungem o sa vezi de ce am plecat.
-Unde sa mergem?
-O sa vezi. Acum vino aici,spune și își deschide brațele.
Eu mă duc în brațele lui și îl strâng cât de tare pot,el face la fel.
-Liam?
-Da?
-Mă strivești! De fapt ne strivești!
-Oh,scuze!spune și se îndepărtează ușor.
-Nu-i nimic!spun și îi dau un sărut pe piept.

***

-Liam de ce mai legat la ochi?
-Pentru ca unde te duc e surpriza.
-Mă avem mult?
-Nu,încă puțin.
După câteva minute simt cum mașina se oprește,iar Liam deschide portiera și iese pe ea. Aud cum face pași spre portiera mea și o deschide.
-Da-mi mana.
II dau mana și mă ajuta sa cobor.
-Okay,acum o sa-ti dau legătura jos.
-Bine.
Mi-o da jos iar eu rămân socata de priveliștea superba. Liam ma adus la un foișor verde plin cu flori și copaci ca în povesti. De crengile copacilor erau agățate beculete. În mijloc era o masa cu doua scaune. Pe ea era diferite feluri de mâncare și băutură.
-De asta am lipsit...zice Liam încet.
-E superb,mulțumesc iubitule,spun și mă întorc spre el ca sa îl sărut.
-Totul pentru tine iubito!spune și mă strânge la pieptul lui. Hai sa ne așezăm.
Eu aprob și el mă trage spre masa. Ne așezăm și începem sa mâncăm. După ce am mâncat am băut fiecare câte un pahar de șampanie. Liam se ridica și se duce spre o piatra mare. Acolo era un casetofon pe care nu l-am observat pana acum. Dă drumul la muzica și vine la mine. Își întinde mana și spune:
-Doamna viitoare Payne,îmi acorzi acest dans?
-Ooo îmi place cum suna! Ahm...adică. ..as fii onorata domnule Payne!spun și îi dau mana.
Mă prinde de mana și ne duce undeva prin mijloc și începem sa dansam lent. Liam își pune mana pe spatele meu,iar eu îmi pun capul pe umărul lui.
Stăm așa de vreo câteva ore. Liam se depărtează puțin apoi își apleacă capul și mă sărută.
-Te iubesc,iubito!
-Te iubesc,iubitule! Și mulțumesc pentru tot!
Liam îmi zâmbește și mă mai sărută o data.

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum