Capitolul 17

350 26 0
                                    

Liam's pov

Mama,ce mă doare capul! Ce am făcut aseară? Îmi amintesc ca ma sunat Monique și a spus ca vine aici,apoi a venit la mine și ma întrebat de ce am inselat-o,apoi i-am spus ca o iubesc și mi-a spus și ea ca mă iubește. Asta mă bucura sa știu ca mă iubește și ea. Eu chiar o iubesc și nu vreau sa o pierd... Dacă nu o înșelam,acum era bine mersi,dar am fost eu un prost. Îmi deschid ochii și îi cobor în jos ca sa o văd pe Monique cu capul pe pieptul meu și cu mâinile ei micuțe în jurul meu. Eu o pup pe creștet și îi mângâi încet spatele. Doamne ea așa de frumoasa și e numai a mea. Sper sa mă ierte și sa o luam de la capăt.
-Neata!spun spre Monique când văd ca își deschide încet ochii.
-Neata!zice somnoroasa încă stand cu capul pe pieptul meu. Te doare capul?
-Îngrozitor.
-Pai așa iti trebuie dacă bei nu știu câte sticle de băutură!zice dur.
-Da,știu...spun încet.
-Unde sunt pastilele de cap?
-În dulapul din stânga de sus din baie.
Monique se ridica și se duce la baie. După câteva momente iese din baie și se duce la bucătărie. Se întoarce cu 2 pastile și un pahar cu apa.
-Uite.spune și mi le dă.
-Mersi.spun și îi dau un zâmbet mic.
-Cu plăcere.
Suntem întrerupt pe telefonul lui Monique car suna. Îl ia și răspunde.
-Alo?
-...
-Da l-am găsit.spune și se uita la mine.
-...
-Da,venim în 20 de minute.
-...
-Bine,pa!

-Ma sunat Rose,a zis ca părinții tăi sunt îngrijorați pentru ca nu te-ai dus acasă.
-Oh.
-I-am zis ca ajungem în 20 de minute.
-Ok.
-Du-te sa faci un dus,și după plecam.
-Bine.spun și mă duc spre baie.

Monique's pov

După ce Liam s-a dus la baie,mi-am dat și eu tricoul lui jos și m-am îmbrăcat în hainele de ieri. Încă nu știu dacă sa-l iert sau nu. Poate dacă îi mai dau o șansă,nu o sa mai facă ce a făcut acum... Dar dacă mă mai înșeală o data,poate sa-si ia adio de la mine! Deci asta înseamnă ca îl iert și îi mai dau o șansă.
Aud ușa de la baie deschizandu-se pe ea ieșind Liam doar intr-un prosop. Încerc sa nu mă holbeaz prea mult la el și mă întorc cu spatele.
-Scuze o sa mă îmbrac rapid.
-Bine.
După câteva secunde Liam spune:
-Gata,poți sa te întorci.
-Ai fost rapid.spun și rad. El își ia cheile și telefonul și pornește spre ușa dar eu îl opresc.
-Liam,stai!Liam se oprește brusc și se întoarce cu fata la mine.
-S-a întâmplat ceva?
-Nu...vroiam sa iti zic ca...
-Ca...zice și pășește spre mine.
-Ca te-am iertat și ca iti mai dau o șansă.
-Serios?spune și mă ia în brațe apoi mă pupa apăsat.
Doamne ce dor mi-au fost de buzele astea,chiar dacă le-am sărutat aseară...
-Da,dar dacă mă mai înșeli o data,poți sa iti iei adio de la mine.
-Nu o sa se mai repete,îți promit!spune și mă pupa încă o data.
-Ok,hai sa mergem!spun și ieșim amândoi pe ușa.

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum