Capitolul 8

146 12 0
                                    

Mă încrunt și îmi strâng ochii puternic. Mormăi ceva ce nu înțeleg și îmi deschid ochii ușor, dând de întuneric. În aer era un vag miros de băutură. Mă încrunt,și dau sa mă ridic,dar nu pot.

-O,te-am trezit,nu am vrut sau poate da? Spune Cameron și începe sa rada.

Îmi măresc ochii la auzul vocii lui și îi dau mana jos de pe mine,apoi mă ridic din pat.

-Ce faci aici? Tip eu.

-Unu,vorbește mai încet, nu cred ca vrei sa îi trezești pe părinții tai și doi,am venit sa te văd. Spune și se rezema de tăblia patului.

-De unde știi unde stau? Îl întreb confuza.

Acesta rade și se ridica din pat. Se balansează pana ajunge în fata mea,privindu-ma atent.

-CV-ul tău! Spune simplu și își pune ambele mâini pe talia mea.

Încerc sa mă îndepărtez de el,dar eșuez. Își baga degetele mai adânc în soldurile mele și mă trage la pieptul lui. Scot un mic țipat din cauza repeziciunii,de a mă trage la pieptul lui. Inima începe să îmi bata mai tare și în stomac apar monstruletii aia numiți 'fluturi'. Din cauza înălțimii,sunt nevoită ,sa îmi ridic capul pentru a mă uita în ochii lui. Acesta se apleacă și începe sa mă sărute pe buze,apoi pe gat și clavicule. Din neatenție îmi scapă un mic geamăt. Pot simții cum Cameron zâmbește,iar asta mă trezește la realitate.

-Cred ca trebuie sa pleci! Spun cu vocea tremurata,din cauza plăcerii.

-Vrei sa plec? Întreabă cu buzele pe gatul meu.

-Ăhm!

Cameron mă eliberează din brațele lui și se întoarce cu spatele la mine. Merge spre pat și se întinde pe el,acoperindu-se cu plapuma.

-Ce faci? Întreb confuza.

-Încerc sa dorm.

-Aici?

-Da,ce,vrei sa conduc beat,sa fac accident și sa mă ai pe conștiința?

Îmi deschid gura din cauza socului. Nu poate sa doarmă aici! Dacă fratele meu sau mai rău, părinții,peste mine în camera,și îl vede pe Cameron? O sa dau de belea! Știu ca acum sunt majoră,dar totuși,niciodată nu am adus acasă băieții cu care ieșeam.

-Așa credeam și eu. Spune Cameron,trezindu-ma din gânduri.

-Dar,nu poți doar sa dormi aici! Spun mai blând.

-De ce nu? Întreabă confuz.

-Pentru ca...nu vreau sa dormi aici!

-O haide,doar dormim,nu facem copii! Spune sarcastic.

-Tot nu vreau sa dormi aici!

-Tot nu plec! Deci,vii și tu,sau vrei sa stai acolo toată noaptea?

Oftez nervoasa și mă pun în pat,păstrând o distanta de 10 centimetrii intre mine și Cameron. Acesta mă trage aproape de el,așa fel încât,spatele meu sa se lipească de pieptul lui. Sunt prea obosita ca sa mă împotrivesc,așa ca,doar închid ochii și adorm.

¤ ¤ ¤

Simt niște buze moi,lipite de obrazul meu,și îmi deschid ochii. Mă întorc și dau peste un Cameron,abia trezit,și cu un zâmbet leneș pe fata.

-De ce zâmbești? Îl întreb.

-Fără motiv. Spune cu vocea răgușita,din cauza somnului.

-Cred-,dar nu mai apuc sa zic ceva,căci sunt întreruptă de ușă camerei mele care se deschide.

¤ ¤ ¤

Necorectat!

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum