Capitolul 42

256 18 0
                                    

Monique's pov

-Deci...ce vroiai sa îmi zici?
-Uhm..eu...
Liam se uita întrebător la mine și continui:
-Eu...încă te...mai...iubesc!
Liam își ridica sprâncenele șocat dar apoi zâmbește.
-Serios?
-Mda...
-Și eu te iubesc!zice și își strivește buzele de ale mele. Mă trage mai aproape de pieptul lui și își plimba mâinile pe spatele meu. Eu îmi înconjor mâinile pe după gatul lui și îl trag mai aproape. Liam își pune mâinile pe fundul meu și îl strânge cu putere,eu gemând în gura lui. Ne desprindem din sărut din cauza lipsei de aer.
-Mi-a lipsit asta!zice și își lipește fruntea de a mea.
-Și mie!zic și zâmbim amândoi.
-Mami,tati,v-ati împăcat?spune Alexis alergând spre noi. Liam o ridica în brațe,o pupa pe obraz apoi se uita la mine. Eu zâmbesc și zic:
-Da,ne-am împăcat!
-Yeeeey! Ai auzit Jay?murmura ea bucuroasa.
-Da,micuto am auzit!spune și zâmbește. -Alexis vrei sa mergem în parc?
-Daaaa! Veniți și voi?ne întreabă Alexis.
-Scumpo,zic sa le dam putina intimitate!zice el cu un zâmbet pervers.
-Bine!spune și coboară din brațele lui Liam.
Jay vine și mă îmbrățișează apoi spune:
-Faceti-mi și un nepoțel!îmi zice încet la ureche ca sa aud numai eu. Îmi măresc ochii de uimire apoi îmi îndrept privirea spre Liam care mă privea nedumerit. -Ne mai vedem porumbeilor!spune și ne face cu ochiul apoi o ia pe Alexis și pleacă nu înainte ca ea sa mă pupe și sa ne zică pa.
-Ce ti-a zis?
-A zis sa îi facem și un nepoțel...
-Zic sa îl ascultăm!zice Liam zâmbind pervers.
-Hmm,stai sa mă gândesc...bine!spun și mă năpustesc asupra buzelor lui dulci și rozalii. Rămâne surprins pentru ca am făcut eu primul pas dar apoi mă sărută înapoi.
Liam îmi pune mâinile pe coapse și mă ridica în așa fel încât sa îmi înconjor picioarele pe după talia lui. Eu îmi pun mâinile în parul lui și trag de el,gemând în gura mea. În timpul ăsta,Liam ne-a adus în camera noastră și mă pune pe pat,el punându-se deasupra mea,neintrerupand sărutul. Liam coboară mai jos cu săruturile oprindu-se la gat,mușcând cu putere,eu gemând de plăcere. II simt zâmbetul pe pielea gatului meu și îl trag mai tare de par. El îmi da pantalonii și tricoul jos,rămânând doar în chiloți pentru ca sutien nu aveam. II dau și eu pantalonii și tricoul jos,el rămânând doar în boxeri. Liam îmi da și chiloți jos și se ridica puțin,uitandu-se din cap pana în picioare la mine. Când mă privește își trece limba peste buze și își musca buza de jos. El își da boxeri jos și se așează la intrarea mea.
-Ești pregătită?
-Da!
El se apleacă sa mă sărute în timp ce se împinge în mine. Intre timp eu îmi duc mâinile pe spatele lui și îl zgârii,gemând amândoi.
-Oh,Monique!geme el.
-Liam!strig când ajung la orgasm.
Mai intra de câteva ori în mine și simt cum se eliberează. După ce iese din mine se prăbușește lângă mine și mă trage la pieptul lui.
-Ai fost perfecta iubito!
-Nici tu nu ai fost mai prejos!zic eu respirând sacadat și amândoi zâmbim leneș.
-Sa nu mă mai părăsești niciodată!zice și mă pupa pe creștet.
-Promit!spun și îl pup pe piept,apoi adormim.

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum