Capitolul 18

440 24 0
                                    

Monique's pov

-Mamă,uite sunt bine.spune Liam spre mama sa,iar aceasta îi da o îmbrățișare.
-Dacă pateai ceva? Sau dacă nu erai cu Monique,ce se întâmpla?
-Dar a fost cu mine și asta e tot ce contează.spun eu. După ce am spus asta Liam a venit la mine ma luat de mana și si-a apăsat buzele de ale mele.
-Bine porumbeilor,luati-va o cameră.spune Rose râzând.
-Scuze...zic eu și îmi las capul în jos de rușine.
-Rose!o avertizează Liam.
-Nu e ok. Eu trebuie sa plec,probabil părinții mei sunt îngrijorați pentru ca nu i-am anunțat ca plec.
-Bine draga mea,sa-i saluți pe părinții tai din partea mea.spune Karen și mă îmbrățișează.
-Bine la revedere!
-La revedere,dragă!
-Monique te conduc eu pana acasă.zice Liam.
-Ok.
Drumul spre casa mea a fost scurt și rapid. Când sa îmi iau la revedere de la Liam,el vorbește:
-Ce faci diseară?
-Nimic. De ce?
-Vrei sa ieșim la o întâlnire?
-Întâlnire?
-Da..
-Sigur.spun zâmbind
-Super! Vin sa te iau la 20:00.
-Bine.
Liam se apropie de mine și își pune amândouă mâinile pe obrajii mei,apoi mă trage intr-un sărut pasional.
-Pai ne vedem diseară.
-Da.spune Liam apoi se apleacă sa îmi mai dea un sărut scurt și pleacă.

Când intru în casa sunt întâmpinată de părinții mei și Derek care sunt îngrijorați.
-Scumpo,unde ai fost?vine mama spre mine și mă îmbrățișează.
-La Liam.
-Ne-am făcut griji pentru tine.spube tata și îmi da și el o îmbrățișare.
-Sunt bine. Apropo Karen va saluta.
-Oh.. când te mai întâlnești cu ea sa ii spui ca și noi o salutam.
-Bine,mama. Eu plec în camera mea.
-Bine scumpo.zic mama și tata.
-Monique,putem sa vorbim?întreabă Derek.
-Da,vino la mine în camera.
-Bine.
-Ajunși în camera Derek spune:
-Ajuta-ma!
-Cu ce?
-Pai...îmi place de o fata și nu știu cum sa o fac sa mă placa și ea...spune timid.
-O cunosc?întreb curioasa.
-Nu. E cu mine în clasa.
-Oh... pai fa-i complimente,invit-o la întâlniri și dacă merge totul bine atunci se formează noul cuplu al anului.spun sarcastic dar în același timp serios.
-Ok.. Mulțumesc de sfat.spune cu un zâmbet mic.
-Cu plăcere.
Câteva bătăi în ușă ne întrerup.
-Intra!spun eu.
-Dragă,ești ocupata?
-Nu,mama,de ce?
-Eu o sa va las singure.spune Derek și pleacă.
-Se venit sa iti aduc asta.zice și îmi da o punga de cumpărături.
-Ce e asta?întreb în timp ce iau punga din mâinile ei.
-Uitate.spune mama zâmbind.
Deschid punga și în ea văd un material albastru. Scot materialul afară și văd ca e o rochie cu umărul gol pana la jumătatea coapselor.
-Mamă,e superbă! Dar pentru ce îmi dai rochia?
-Nu am voie sa îi dau rochii fiicei mele?
-Ba da,scuze..
-E pentru o ocazie speciala.
-Diseară merg la o întâlnire cu Liam.ii spun mamei.
-Ce drăguț!spune și îmi da o îmbrățișare.
-Știu! Și asta e ocazia perfecta ca sa iau rochia.
-Da..spune. La ce ora vine sa te ia?
-La 20:00.
-Acum e de abia 17:00. Scumpo,vroiam sa te întreb dacă ați făcut...știi tu..
-Ce? O Doamne,mama nu!
-Oh... când o sa o faceți va rog sa va protejați. Nu vreau sa ai copii de la 19 ani.
-Da,mama. Nici nu am facut-o și tu deja aduci vorba despre copii.
-Scuze..
-Nu-i nimic.

***

Acum e ora 19:00. Am stat de vorba cu mama pana acum despre cum la cunoscut pe tata și ce bucuroasa a fost când ne-a născut pe mine și pe Derek. Acum sunt în baie făcând un dus. Simt ceva în burta,cred ca sunt...fluturi? Da ei sunt! Simt ca în seara asta se va întâmpla ceva...ceva bine. Ies din dus și îmi înfășor un prosop în jurul meu. Îmi desprind parul și îl usuc apoi îl ondulez și îl las pe spate. Mă îmbrac cu rochia de la mama și îmi iau niște pantofi negri cu toc cui.

Aud soneria și mă grăbesc sa deschid ușa. Deschid ușa și îl văd pe Liam îmbrăcat în blugii negrii,o cămașă alba băgată în ei,o curea maro și ghete de același culoare ca și cureaua. În mana avea un buchet de trandafiri roșii.
-Arăți superb!mă complimentează.
-Și tu!
-O,astea sunt pentru tine!spune și îmi întinde buchetul de trandafiri.
-Mulțumesc!spun și duc buchetul la nas. Mergem?
-Da!

Hei,uitați și capitolul 18,sper sa va placa! :*
În poza e rochia lui Monique de la întâlnire.

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum