¤ Din perspectiva lui Alexis ¤
De doua ore sunt în mall-ul ăsta nenorocit,și nu am găsit nicio rochie potrivita pentru diseară. Totuși e un mall,trebuie sa găsești orice în el,dar se pare ca eu nu am găsit ceea ce caut.
Oftez nervoasa și ies afară din mall,mergând la mașină. Mă urc în ea și pornesc spre casa.
Cobor din mașină și intru în casă,fiind puțin mai calma decât eram înainte. În sufragerie erau mama și tata,îmbrățișați. Zâmbesc în sinea mea,când îi văd atât de îndrăgostiți unul de altul. Urc în camera mea ,fără sa îi deranjez,și merg spre dulap.
Pana la urma am optat la o pereche de blugi negri strâmți,un maiou alb care lasă la vedere abdomenul,o geaca de piele neagra,iar în picioare platforme negre.
Da,îmi place mult negrul,știu ca nu e culoare,dar mie tot îmi place,cred ca mă reprezintă. Nu sunt eu cea mai cuminte fata,dar nici cea mai rea.
Pun hainele pe pat și îmi scot telefonul din buzunar. Mă uit la ceas și văd ca e ora 18:00. Îl pun înapoi în buzunar și merg la bucătărie,pentru a lua o mica gustare. Presimt ca seara asta va fi lungă.
¤ ¤ ¤
-Ești gata? Aștept după tine de o jumătate de oră,cât iti ia sa te pregătești? Spune nervos Caleb,de pe partea cealaltă a ușii.
-Sunt gata într-un minut! Și vezi cum vorbești! Spun și eu nervoasa.
Mă mai uit pentru ultima data în oglinda și ies afară din camera.
-În sfârșit! Spune el răutăcios.
Îmi dau ochii peste cap,și merg înaintea lui.
-Noi plecam!îi anunță Caleb pe mama și tata,când ajungem jos.
-Bine,sa nu va grăbiți! Striga tata,în timp ce o trage pe mama după el.
Noi izbucnim în ras și ieșim din casa,mergând la mașină mea.
¤ ¤ ¤
-Alexis,mă bucur sa te văd! Spune Jade și mă îmbrățișează.
-Și eu mă bucur sa te văd, la mulți ani!
-Sa fie!
-La mulți ani, Jade! Spune fratele meu,dar ea îl ignora.
Mă încrunt și mă uit la Caleb, văzându-l trist. Merg la el și îl trag după mine în bucătărie.
-Caleb,gaseste-ti pe altcineva,ai văzut ca nu te baga în seama.
-Dar nu pot pur și simplu sa găsesc pe altcineva,o iubesc! Spune atât de încet ,încât abia l-am auzit. Și în plus ce îți pasa ție? Continua.
-Nu îmi pasa ,dar sunt sora ta mai mare și nu vreau ca cineva sa își bata joc de fratele meu mai mic!
Un zâmbet mic îi apare pe fata ,apoi mă îmbrățișează ,soptindu-mi la ureche:
-Mă duc sa mă distrez,și poate îmi găsesc și pe altcineva.
Aprob din cap,și îl privesc cum pleacă afară din bucătărie.
După câteva minute ,simt cum niște brațe se înconjoară în jurul taliei mele ,și cum un piept puternic se presează de spatele meu. Mă prinde de solduri și mă întoarce cu fata spre el. Când mă întorc dau de niște ochi căprui superbi. Ne privim în ochi câteva minute bune,pana începe sa vorbească.
-Cum te cheamă? Întreabă lent ai senzual.
-Spune tu primul!
-Cameron,acum rândul tău! Spune și își apropie fata mai mult de a mea.
-Alexis,spun înghițind în sec.
-Hmm,frumos nume,la fel ca tine!mârâie,stand la câțiva milimetri de buzele mele.
Își lipește buzele de ale mele,și simt cum hormonii mei o iau razna. Ce dracu se întâmplă cu mine? Nici măcar nu îl cunosc.
Îmi pun mâinile pe pieptul lui si îl împing,întrerupând sărutul.
-De ce ai făcut asta? Spun nervoasa.
-Doar ne distram și noi! Spune și mă trage după el.
-Lasa-ma! Spun și mă smucesc din mana lui.
-Păpușă, nu mai face atâtea fițe, și vino,n-am toată noaptea la dispoziție! Spune.
Vrea sa mă prindă din nou de mana,dar mi-o trag și îi dau o palmă.
-Du-te dracu! Spun și plec de lângă el.
¤ ¤ ¤
Pufuletilor,cum vi se pare capitolul 2?
P.s: Necorectat!
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction