Rose's pov
-Și...?mă forțează.
-Și...cred ca îl plac!spun in sfarsit. Ăsta e! Am spus-o! Îl plac pe Niall,dar dacă el nu mă place?
-Dar dacă el nu mă place?spun
-Sunt sigura ca te place!îmi spune Monique cu un zâmbet.
-Dar tu și Liam?
-Ce e cu mine și el?
-Simți ceva pentru el?
-Ce? Nu... ~zice fastacindu-se~ adică nu știu...cred ca da!recunoaște în sfârșit.Monique's pov
-Știam eu!zice Rose.
-Ce?întreb confuza.
-Se vede de la o posta ca va plăceți!spune zâmbind.
-Crezi ca el mă place?întreb curioasa.
Rose ezita la început și după spune:
-Da! Mi-a zis pana sa venim ca te place...zice cu voce vinovata.
-Ce?zic socata.
-Dar,te rog nu-i spune! A zis ca vrea sa iți zică el,dar trebuia sa mă scape pe mine gura!
Mă ridic brusc de pe canapea și merg glonț spre camera lui Derek. O aud pe Rose cum mă striga dar o ignor. Trebuie sa vorbesc cu Liam și o sa o fac acum. De ce nu mi-a spus?
Dau buzna în camera fratelui meu,acolo era el cu Liam făcând ceva la calculator.
-Liam? Putem sa vorbim,te rog?
-Sigur,mai așteaptă puțin, imediat termin!
-Ok!
-Gata!zice el într-un final. Dacă îți mai face vreodată așa,intri pe programul ăsta și dau click pe "Reset".
-Am înțeles, mersi Liam!spune Derek.
-Nu ai pentru ce!spune Liam apoi își îndreaptă atenția spre mine. Deci despre ce vroiai sa vorbim?
-Hai sa vorbim intre patru ochi!spun și mă întorc ca deschid ușa, apoi ies pe hol.
-Ok!spune
Deschid ușa de la camera mea și intru,Liam mă urmează și închide ușa îl urma lui.
-Deci?
-Mă placi?spun direct.
-Ce?spune surprins.
-Mă placi?repet.
-Da...~spune incet~ cine ti-a spus?
-Rose,dar nu asta contează acum! De ce nu mi-ai spus?
-Pai vroiam sa văd cum decurg lucrurile intre noi...
-Oh!
-Tu mă placi?spune...emoționat?
-Da!
-Serios?întreabă iar eu aprob din cap.
După ce aprob,el vine spre mine și își lipește buzele de ale mele. Nu e un sărut puternic sau forțat,din contra,e plin de pasiune și iubire.
După câteva minute ne dezlipim buzele și ne uitam în ochii celuilalt,apoi mă îmbrățișează. Eu îmi inconjor mâinile în jurul taliei lui și îmi pun capul pe pieptul lui. El își înconjoară mâinile în jurul spatelui meu și mă sărută pe creștet.
-Acum suntem împreună?întreabă.
-Da...cred!spun și zâmbesc. Tu vrei sa fim împreună?
-Normal!spune și mă trage mai aproape de pieptul sau.
-Bine,dar vreau sa o luam încet și sa nu grăbim lucrurile cum fac alte cupluri.
-Bine!spune apoi ne sărutat.
Sărutul nostru este întrerupt de ușă care se deschide,pe ea intrând Rose.Am zis sa postez tot astăzi capitolul 12. :))
Capitolul ii este dedicat: Biancatefania9 :*
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction