Capitolul 4

149 13 0
                                    

Mă trezesc cu o stare de bine,ceea ce e destul de ciudat. Niciodată nu m-am trezit cu o asemenea stare. În fine,azi o sa-l cunosc pe fiul domnului Christopher,care din câte mi-a spus,îl cheamă Cameron. Sper sa nu fie același Cameron de la petrecere. Nu,nu are cum. Adică ce șanse ar fi,ca, Cameron de la petrecere,și fiul șefului meu,sa fie aceeași persoana? Exact,puține! El nu pare genul muncitor și chestii,el pare genul petrecăreț. Sa lăsăm asta la o parte deocamdată,trebuie sa mă pregătesc.

Mă ridic din pat și îmi fac rutina zilnica. Mă duc la dulap și îmi aleg o rochie neagra și strâmtă,cu o palma deasupra genunchilor. O asortez cu pantofi negri stileto. Mă îmbrac,apoi îmi iau geanta și merg în bucătărie. În bucătărie nu e nimeni,asta e ciudat.

Ridic din umeri și merg la frigider. Îl deschid și scot laptele. Îl torn într-un pahar și încep sa-l beau. Îl spăl,apoi îl pun înapoi în sertar. Când mă întorc,dau peste o fata mai scunda decât mine și roșcată. Era îmbrăcată doar într-un tricou și o pereche de boxeri. Îmi ridic sprâncenele la ea și începe sa vorbească.

-Eu sunt Hailey,prietena lui Caleb! Spune timid.

Eu mă uit la ea întrebător,și îi zâmbesc. În sfârșit si-a găsit și Caleb pe cineva! Măcar acum nu o sa mai stea pe capul meu.

-Eu sunt Alexis, sora lui Caleb!

-Mi-a spus multe despre tine!

-Ce minciuni ti-a spus?

-Nu știu dacă a mințit,dar a zis ca ești destul de ,de treaba !

O privesc surprinsa, a spus Caleb asta despre mine? Wow e un progres.

-Eu trebuie sa plec,întârzii la serviciu mi-a făcut plăcere sa te cunosc! Spun și merg spre ieșire.

-Și mie mi-a făcut plăcere sa te cunosc!

¤ ¤ ¤

Cobor din mașină și intru în clădirea mare. O salut politicos pe fata cu,care am vorbit ieri ,și urc în lift. Ies din lift și mă îndrept spre biroul șefului meu. Bat în ușă de doua ori și intru,dar nu înainte de a mă lăsa să intru.

-Bună dimineața! Spun politicos.

-Bună dimineața ,Alexis! Ia loc,te rog!

Aprob din cap ,și mă așez pe scaunul din fata biroului său.

-Cum am spus și ieri,astăzi o sa vorbim despre salariu! Mă gândeam sa iti dau 5.000 de euro săptămânal! Ce zici,suna bine? Sau e prea puțin?

Îmi măresc ochii surprinsa. 5.000 de euro? Săptămânal? E perfect!

-E perfect! Gândesc cu voce tare.

Când domnul Christopher a deschid gura sa zică ceva,usa s-a deschis brusc și o voce cunoscuta mie,începe sa vorbească.

-Deci,tata,cine e acea Alexis de care vorbeai ?

Eu rămân încremenită la auzul acelei voci,nu se poate! Nu cred ca e el!

Mă întorc cu fata la el,iar când mă vede rămâne surprins,dar nu durează mult ,și zâmbește pervers.

-Deci, ea e acea Alexis! Presimt ca o sa ne înțelegem foarte bine! Spune și mă privește cu subînțeles.

-Alexis,el e Cameron,fiul meu! Cameron,ea e Alexis,noua ta colega de serviciu! Cameron aratăi lui Alexis împrejurimile ,apoi duo în biroul vostru. Și te rog,nu o speria cum ai făcut și cu celelalte! Spune ultima propoziție serios.

Celelalte?

-Stai liniștit tată,nu o s-o sperii,încă! Haide Alexis,sa iti arat locurile de pe aici!

Înghit în sec,și mă ridic de pe scaun. Pășesc încet spre Cameron,iar acesta îmi face semn sa o iau înainte. Ieșim din birou ,iar eu mă dau un pas mai departe de el. Mă prinde de încheietura și mă trage la pieptul lui,șoptindu-mi la ureche.

-Se pare ca o sa continuam ce am început la petrecere! Spune cu o voce răgușita.

Înghit în sec și roșesc. Când îmi vede expresia începe sa rada și mă trage după el pana la lift.

Băiatul ăsta o sa-mi facă viața un calvar,asta e sigur!

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum