Capitolul 33: Probleme pe străzile oraşului

3.5K 295 161
                                    

Un aer plăcut adia încet pe străzile orașului. Alice colinda cu telefonul în mână fiecare stradă încercând să găsească semnal pentru a suna. Din păcate pentru ea trecuse destul de mult timp de când părăsise casa lui Dylan iar oboseala începea să o cuprindă. Picioarele o înțepau ușor menținând-o trează dar corpul ei înainta cu greu. Era obosită iar ghiozdanul în care avea cărțile pentru școală părea a fi plin cu pietre. Era atât de greu și atât de voluminos încât fiecare pas al ei era făcut cu greutate. Era obosită iar tot ceea ce își dorea era să doarmă cât mai curând. Visa la patul ei de acasă și la felul în care va simți moliciunea lui sub corp. Își imagina cum va strânge perna pufoasă în brațe în timp ce zeci de gânduri și imagini îi cutreierau minte. Se lăsase ușor dusă de val iar înainte de a-și putea da seama începuse să viseze cu ochii deschiși. De fiecare dată când verifica ecranul telefonului dădea de același lucru iar mesajul cu semnal inexistent devenise mult mai familiar decât se așteptase. Îi plăcea să se lase purtată de val iar oboseala ce o simțea avea propriul ei rol în această cursă dementă.

În ciuda faptului că nu avea semnal se opri la un colț de stradă și formă numărul de acasă. Nu funcționase iar ea se întrebă cum va ajunge acasă. Începuse să se gândească că nu avea cum să fie atât de rău să se întoarcă din drum și să meargă la Dylan să îi ceară ajutorul. Singurul lucru de care avea nevoie era un minut la telefonul lui ca mai apoi să îl părăsească. Ideea era bună dar când văzu ora târzie a nopții se răzgândi. Își aminti că nu putea merge atât de târziu la el nici dacă ar fi fost într-adevăr prieteni buni. Nu avea cum să se întoarcă și să îl deranjeze la ora unsprezece fără cinci minute pe bunul prieten al lui Chris. Singura ei obțiune rămasă era să meargă mai departe până când va reuși să prindă semnal la telefon și să sune acasă.

În timp ce cutreiera o altă stradă își aminti că are ceva bani la ea. În cazul în care nu avea să poată suna acasă se va caza la singurul motel al orașului pe care ea îl considera puțin mai modernizat decât un sat. Deși presupunea că motelul avea să îi ofere o cameră mai mult distrusă în care femeile care practicau cea mai veche meserie își duceau clienții știa că nu avea o altă obțiune.

Traversase multe străzi și trecuse pe lângă și mai multe dar nu văzu nici un telefon public pe care l-ar fi putut utiliza. În mintea ei motelul avea să rămână prima obțiune de la coadă. Va căuta până la miezul nopții iar dacă nu va reuși nimic va cere ajutorul unui om pe care îl va vedea pe stradă.

A doua ei obțiune, care se lupta să fie pe același loc cu motelul, era un taxi. Banii nu reprezentau o problemă, avea bani suficienți cât să poată plăti să ajungă acasă. Ceea ce o speria era șoferul de taxi. Când acesta va știi adresa și va auzi despre destinația ei din pădure nu doar că îi va oferi o privire nu prea aprobatoare dar atunci când vor ajunge în inima pustiului bărbatul va continua ceea ce a început doctorul. Deși prietenul ei era undeva în pădure nu era atât de sigură că țipătul ei ar fi putut fi auzit de la o asemenea distanță încât el să vină imediat să o salveze. Și chiar dacă ar putea-o auzi și ar veni de îndată știa că nu îi va plăcea deloc ceea ce avea să urmeze. Știa că Eroul nu va reuși să o salveze cu un simplu mârâit și era foarte posibil ca el să nu se mulțumească doar cu unul. Șansele ca prietenul ei să îl atace și să îl rănească grav pe șofer erau destul de mari și invers proporționale cu șansa lui la viață. Era sigură că prietenul ei va lăsa un cadavru în pădure iar ea nu avea de gând să permită acest lucru dacă putea evita.

Cât despre camera de motel știa că acolo se va putea închide între patru pereți și chiar dacă nu va dormi cel puțin va avea un loc unde să își petreacă noaptea. Dacă avea să rămână în oraș a doua zi dimineață va merge direct la școală și chiar dacă nu va rămâne la ore cel puțin va putea să se întâlnească cu frații ei și să le spună ce se întâmplase.

Întâlnire cu duşmanul(Intrând în lumea vârcolacilor, Volumul II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum