În livingul imens se lăsase liniștea. Fiecare vârcolac în parte se mișcase și își găsise câte un loc astfel încât cu toții ajunseră să formeze un semicerc imens. Cei mai bătrâni dintre vârcolaci, printre care și Camy, fuseseră invitați să se așeze pe cele câteva scaune libere. Camilla se aşezase nu din cauză că avea o vârstă înaintată ci din cauză că era obosită şi lipsită de energie. Bella se mișcase o dată cu mulţimea și ajunse lângă Camy. Un vârcolac puțin mai înaintat în vârstă îi oferi locul lui de lângă ea iar prin gestul lui o jigni pe bruneta care nu își văzuse nora în apropiere.
- Nu este nevoie, încercă Bella să se scuze.
Dar bărbatul insistă și plecase în cealaltă parte a încăperii. Bella văzându-se în fața scaunului gol se așeză lângă soacra ei. Camy nu avusese timp să îi spună nimic iar Bella nici atât căci Jason, în calitate de alpha și fiind cel care convocase întâlnirea, începuse să vorbească din mijlocul cercului de persoane.
- După cum probabil știți, Benjamin Clark s-a întors printre noi iar eu v-am chemat aici deoarece nu vreau să îl las nepedepsit. Sub ce acuzație? Părăsirea haitei, a familiei și a consoartei sale fără a oferii nici măcar o explicație legat de destinația sau motivul plecării sale.
Între membrii prezenți ai haitei se creaseră zumzete enervante care atrăgea atenția de la Jason. Bella reuși să prindă un singur cuvânt din cele imense scurte propoziții care fuseseră rostise. Urechile ei auziseră perfect apelativul "nemernic" iar după tonul vocii știu că Oliver vorbise și fu cel care începuse tot acel zgomot.
- Cel care a suferit cel mai mult după plecarea lui am fost noi, haita lui, și însăși soția sa, Camilla cunoscută drept Camy, vorbi mai departe Jason ridicând vocea ca să preia atenția asupra lui. Cu toții am fost luați prin surprindere iar decizia irațională luată de fostul alpha ne-a pus în pericol haita lăsându-ne singuri și vulnerabili.
Jason așteptă ca vorbele lui să facă impactul așteptat. Bella își amintea cu durere acele zile de agitație în care toți vârcolacii alergau de colo-colo în căutarea lui Ben dar și a luptelor ce se formaseră între membrii haitei. Când, un consiliu ales de Ben înainte de a pleca luase decizia de a alege un nou alpha agitația se sporii. Aproape toată haita participase la ceea ce Bella numise atunci un măcel în toată puterea cuvântului. Asemenea tradiției și din cauza necesității de a avea un conducător puternic și capabil să lupte se organizase un campionat, un meci unul contra unul într-o arenă. Armele erau interzise iar fiecare dintre participanţi se luptase cu mâinile goale. Zeci de meciuri eliminatorii fuseseră organizate iar fiecare vârcolac slab fusese eliminat. Cei mai mulții renunțaseră în fața durerilor acute și leșinaseră pe când alții pur și simplu se retraseră după ce văzuseră adversarul sau încasaseră câțiva pumni. Ce este drept, un vârcolac se vindecă rapid dar nimic nu trece până a doua zi dimineață. Cei care fuseseră răniți mai grav avuseseră nevoie de câteva luni pentru a se pune pe picioare și nu fuseseră puțini. Cei care ajunseseră în finală fuseseră Jason împreună cu un alt vârcolac la fel de puternic, Mario. În semifinale Mario se luptase cu Oliver iar Jason fu nevoit să lupte cu un verișor mai îndepărtat. Gradele de rudenie nu împiedicaseră pe nimeni iar atunci când lupta dintre Jason și Mario fusese începută nimeni nu se abținuse. Cei doi se luptaseră atât în forma umană cât și în cea de vârcolac iar atunci când Jason ieșise din arenă întreg trupul îi fusese plin de sânge. La picioarele lui zăcuse Mario inconștient dar la fel de rănit ca și el. Jason nu doar că fusese puternic dar avusese nevoie și de cruzime când, în mai multe meciuri, sucise câteva membre ale adversalilor săi rupându-le de câteva ori, lăsase mai mulți inconștienți și speriase teribil pe alții care îl văzuseră în interiorul arenei. Meciurile câștigate îi asigurase respectul și dominația în haită dar, fără să își dea seama, aproape îi distruse cășnicia. Bella, în anii în care fusese în haită nu cunoscuse cruzimea și violența care avea lor de fiecare dată când un alpha era ales iar cele văzute o îngroziseră teribil. Plânse nopții în șir și îl obligase pe Jason să doarmă în camera de oasepți pentru că îi era prea teamă să doarmă lângă un asemenea om violent. De multe ori Jason îşi petrecuse cea mai mare parte a timpului prin haită doar pentru a se asigura că Bella era acasă şi că era în siguranţă. Mâncase la Camy acasă, vorbise cu Aisha, îl vizitase pe Chad iar împreună cu Ronnie plecase să vadă ce fac foşti lui adversari. Atunci când era în cursul săptămânii merse la spital numai în timpul zilei şi făcea ture duble. Muncise mult în acea perioadă iar când ajungea acasă era mereu după miezul nopţii şi numai atunci când Bella dormea. Când era lângă ea tot ceea ce putea ea să vedă era sângele și membrele sucite ale membrilor din haită. Imaginea din finală, când fusese plin de sânge, o îngrozea de fiecare dată când îl vedea și aproape o făcea să țipe de spaimă. În acele zile teribile Alec și David fuseseră trimiși la bunici, părinții ei, și stătuseră acolo două-trei lunii până când Bella se liniști. Alegerea unui alpha aproape se puse între ei iar ea se adaptase cu greu ideei de a împărți patul cu conducătorul haitei. După ce își revenii pe deplin îl consolase și își ceruse iertare de la Jason gătindu-i cele mai gustoase mâncăruri și făcând dragoste cu el aproape în fiecare seară până când copii se întorseseră acasă.
CITEȘTI
Întâlnire cu duşmanul(Intrând în lumea vârcolacilor, Volumul II)
WerewolfAlice este fiica răpită de vampiri a vârcolacilor Ben şi Camy Clark. În urma unui atac copila de aproape un an este transformată în om de către o vrăjitoare şi lăsată în grija unei familii de vampiri. În timp ce familia ei de acasă o caută în fieca...