De îndată ce Ben adormise cu capul în poala fiicei sale toți simțiră efectul obositor al zilei ce trecuse. Soarele stătea să răsară în timp ce ochii tuturor păreau că vor să se închidă de somn.
Momentele ce urmaseră făcuseră să pară că lupta cu Jeff era o floare la ureche. În casă erau mulți vizitatori care nu puteau părăsii de fel casa din cauza haitei de vârcolaci din zonă. Numărul camerelor era oarecum limitat la numărul mare dar nimic nu se putea rezolva fără câțiva colegi de cameră.
De îndată ce se decise că două persoane vor împărții o cameră Alice îl trase pe Chris spre ea. Din păcate toți cei ce față văzuseră mișcarea iar ea se înroșii puternic. Toți știau că va petrece noaptea, sau ceea ce mai rămase din ea, împărțind același pat cu iubitul ei.
Spre nefericirea ei atât Camy cât și Angela le oferea priviri pline de dezaprobare.
- Nu putem dormi altfel! vorbi ea ca să își justifice fapta. În camera de oaspeți de la etaj doarme Aisha iar în cea de la parter Katherine și Mia.
Angela părea să fie singura care în cele din urmă începea să înțeleagă necesitatea situației.
- Eu și James vom dormi în camera noastră.
Se întoarse spre verișoara ei și zâmbi.
- Tu și Ben puteți lua camera lui Jennifer.
- Iar eu? se auzi vocea adolescentei.
Angela se întoarse spre ea și spre Justin. Amândoi frații adoptivi părură să înghețe când o văzuseră privindu-i.
- Puteți împărți camera lui Justin.
- Iar eu dorm cu Christopher, anunță voioasă Alice.
- Am eu o idee mai bună! anunță o voce masculină.
Toți cei prezenți în living își ridicară privirea spre etaj. De pe scări se vedea trupul lui James îmbrăcat în pijamale.
- De ce nu doarme Alice cu Jennifer într-una dintre camere. Ben și Camy în cealaltă iar băieții în camera lui Justin?
Alice putuse să jure că auzise o înjurătură șoptită din partea iubitului ei. Îl strânse de mână atenționându-l că nu era momentul pentru așa ceva și îl făcu de îndată să tacă.
După jumătate de oră în care toți se pregăteau să meargă la culcare Christopher traversa holul de la etaj. Era nervos că nu putea să doarmă cu iubita lui în cameră și să o sărute până când avea să adoarmă.
Traversă holul și bătu la una dintre uși. Din interior se auzi o voce cunoscută spunându-i să intre iar el apăsă pe clanță. În dormitorul lui Jennifer își văzu iubita stând în picioare în mijlocul camerei în timp ce vampirița stătea turcește pe pat. Fără a se obosi să analizeze camera sau să acorde atenție persoanei de pe pat păși direct spre iubita lui.
Primul lucru pe care îl făcuse fu să o îmbrățișeze. O trase mai aproape de el și nu se sfii să o sărute deși aveau un spectator. O sărută cu pasiune și nu se opri decât atunci când nevoia de aer fu imposibil de evitat.
- Ne vedem dimineață? întrebă el rugător.
- Să îmi dai de știre de îndată ce te trezești, îi spuse ea zâmbind.
Buzele lor erau incredibil de aproape, atât de aproape încât se sărutau cu mici porțiuni. Șoptiseră mai mult cuvintele dar pe ei nu îi deranja atâta timp cât erau îmbrățișați.
- Nu ma bine îi dai tu de știre? se auzi o voce.
De îndată ce Jennifer interveni în momentul lor intim Christopher regretă și mai mult prezența ei în cameră. Alice a lui se retrase ușor din ceea ce era momentul lor plăcut iar el simți un mic gol deși ea se afla în brațele sale.
CITEȘTI
Întâlnire cu duşmanul(Intrând în lumea vârcolacilor, Volumul II)
WerewolfAlice este fiica răpită de vampiri a vârcolacilor Ben şi Camy Clark. În urma unui atac copila de aproape un an este transformată în om de către o vrăjitoare şi lăsată în grija unei familii de vampiri. În timp ce familia ei de acasă o caută în fieca...