De geaba am spus ca nu postez in dimineata asta, uita-ti-va la ora asta matinala, sapte fara, si spune-ti-mi ca nu e matinala. Uita-ti-va capitolul promis!
James privise întreaga scenă ce se desfășurase în fața sa și se încheiase cu minute bune în urmă. Era destul de șocat de pe urma celor întâmplate dar nu asta fusese ceea ce umpluse paharul. Ce este drept, fusese speriat de Jeff și felul monstruos în care arătase pentru un vampir obișnuit. Îl speriaseră colții lui ascuțiți și lungi ca ai unui șarpe, îl speriase fața lui înnegrită și terifiantă precum și ochii săi albaștri ce nu păreau a fi de pe pământ. Îl speriase totul ce ținuse de el încă din prima clipă în care îl văzuse la conacul lui dar acum parcă totul luase o altă întorsătură și mai groaznică. Era încă îngrozit și foarte șocat de faptul că fusese la un pas de moarte și mereu se temuse că scutul îi va ceda. Nici nu știa prea bine cine îi aruncase flaconul la picioare și îl protejase dar un lucru era cert, o făcuse un om.
Nu știa ce anume îl șocase cu adevărat mai tare. Jeff cu tot ceea ce făcuse până în prezent? Faptul că trebuise să fie salvat de un amărât de om sau că Alice, copilul pe care îl crescuse cu dragoste și iubire, îl părăsise la prima ocazie? O cunoștea perfect și știa că nu o educase astfel, să își părăsească părinții, chiar și pe cei adoptivi, la prima ocazie. Era nedumerit de comportamentul ei schimbat atât de brusc. Ea niciodată nu fusese atât de apropiată de un băiat și mereu se gândise că îl va alunga din clipa în care își va da seama că el este gol pușcă. Dar într-un mod foarte ciudat fiica lui se schimbase. Nu mai era așa cum o crezuse. Îi lăsase să doarmă în același pat după ce leșinaseră amândoi dar sperase că ea se va trezi țipând iar el îl va putea sfâșia pe băiat. În schimb ea îl îmbrăcase și îl duse la ea în cameră ca să îi ofere hainele ei. Când coborâseră la parter ea nu se sfii să îi arate cât ține la el ba chiar a încercat să îl ajute să învingă un alt vârcolac. Când el a fost rănit ea nu l-a abandonat așa cum sperase, ci se duse la el și îl jelise ca pe un membru al familiei sale. Aproape se bătuse cu Jennifer și Justin ca să se elibereze din mâinile lor doar ca să ajungă la Chris, ceea ce el nu se așteptase.
Paharul devenise aproape plin când, chiar dacă el se transformase îi sărise în brațe și îl mângâiase, îl sărutase ca pe un alt om pe care îl plăcea. Când el fusese leșinat în brațele lui Camy ea nu se sfii să îl ia în brațe și să îl mângâie. Ba chiar îl plânse deși el era complet gol pușcă.
Ceea ce umpluse până la refuz paharul fu felul în care îi vorbi lui Ben. Îl numise "tată" de îndată ce aflase cine este și nu îi adresase nici o întrebare. Nu îl trase la răspundere pentru faptul că se afla într-o altă familie, una de vampiri și nu de vârcolaci, și nici nu îl respinse. Îl lăsase pe el să se apropie de ea și îl lăsase să care celălalt vârcolac unde avea ea chef. Înainte de această zi ar fi spus că Alice pe care o crescuse înafara atenției băieților și cea asupra căreia se asigurase că va sta în umbră l-ar fi dus pe Christopher în camera de oaspeți şi l-ar fi lăsat acolo dar când auzi ușa de la etaj știuse de îndată pe ce pat îl așezase.
Alice a lui, Alice pe care o crescuse într-un alt mod și cu o altă gândire îl părăsise pentru vârcolaci, părăsise vampirii pentru a fi în preajma unor oameni care se transformau în cele mai odioase creaturi ale nopții și care urlau la lună de fiecare dată când era plină. Alice a lui îl părăsise pentru niște potăi nespălate cu purici care nu știau altceva decât să alerge în cerc și să se scarpine și să facă alții ca ei toată ziua.
Se enervă privind-o pe partenera de viață a lui Benjamin. Cu privirea plină de ură și dorința de a o face să sufere parcurse distanța dintre ei din câțiva pași. Vorbea bazaconii cu Angela și omul jalnic care îndrăznise să intre neinvitată în casa lui și să îi calce teritoriul. O prinse de gât și o luase prin surprindere. O ridicase de la sol și se bucură de puterea și înălțimea pare le avea. O scoase din cercul ei de prietene și se duse cu ea câțiva pași. O privea mai mult transformat în vampir decât în om. Deși își dorea să o ucidă, și avea voie din moment ce nu o invitase în casa lui și îi pătrunse teritoriul fără advertisment, nu dorea să o facă. Soțul ei era undeva la etaj dar asta nu îl deranja pe el. Singurul motiv pentru care nu îi strângea gâtul cu o singură mișcare, deși avea destulă putere să o facă și cu ochii închiși, era pentru că își dorea să fie ascultat, își dorea ca ea să ia aminte la vorbele ce avea să i le spună și să îi bage suficientă teamă în corpul ei pricăjit până când avea să tremure ca varga în somn noaptea doar auzind vântul de la fereastră.
CITEȘTI
Întâlnire cu duşmanul(Intrând în lumea vârcolacilor, Volumul II)
WerewolfAlice este fiica răpită de vampiri a vârcolacilor Ben şi Camy Clark. În urma unui atac copila de aproape un an este transformată în om de către o vrăjitoare şi lăsată în grija unei familii de vampiri. În timp ce familia ei de acasă o caută în fieca...