Capitolul 33

14.1K 1K 80
                                    


- Răspunde-mi, Duncan. O să poţi să mă ierţi?

- Că l-ai omorât pentru că ţipa...? Blake, povesteşte-mi toată ziua aceea înainte să...

- Duncan! Povestea n-o să se schimbe dacă mă întrebi de mai multe ori! Am făcut-o pentru motivele pentru care am făcut-o...

- Blake... Te iubesc atât de mult, dar...

- Dar...?

- Trebuie să-mi promiți că... Nu vreau să-mi fie frică să las fetele cu tine!

- Ce? Nu, iubitule... Spune ea, cu lacrimi în ochi, văzând că el se gândește să o ierte. Îi promit orice. Ce a fost cu Jim nu se va mai repeta niciodată! Crede-mă fetele alea sunt viața mea! Dacă ar păți ceva, eu aș muri înaintea lor!

Îl ia ea în brațe strângându-l cu forță. El îi răspunde la îmbrățișare, sărutând-o de câteva ori pe creștet. Îi amintea cât de repede o luase pe Chastity îşi dăduse primul ajutor. Îi amintea cum încerca să stea mai aplecată pentru a o proteja pe Chloe, care era în burtica ei, de ploaia de pumni. Îşi amintea de cum pusese piciorul pe rana lui... Nu voia să se îndoiască de ea!

- Blake... Vreau să lămurim totul. Aici și acum. Fără minciuni și fără secrete între noi. Bine?

- Orice ai tu nevoie, ca să mă ierți! Nu știu să trăiesc fără tine! Nu vreau să stau departe de tine și de fete!

- E ceva ce nu-mi dă pace de când am aflat toate astea... Şi Matt a suferit de aceeași boala ca Jim. Tu l-ai...

- Ce?! Țipă bruneta, trezind-o pe Chloe din somn. Întrebarea lui o lăsase fără aer.

- E o întrebare, Blake. Am nevoie să știu asta. Nu vreau să te jignesc, dar...

- Dar ce? Ești nebun? Țipă ea şi mai tare, făcându-l să se întrebe cum de a trecut atât de brusc de la persoana blândă care plângea pe pieptul său, la persoana aceasta nervoasă din fața lui.

- Iubito, zi-mi că nu ai făcut tu asta şi eu o să te cred. Sau dacă ai făcut-o...

- Sau dacă am făcut-o?!

- Nu vreau să te judec! Vreau doar să aflu adevărul! De ce reacționezi așa?

- Tu nu ești în toate mințile!

- Ce vrei să cred?! Tu îţi dai seama cum sună tot ce mi-ai spus? L-ai omorât pe Jim că ţipa! Nu e normal să mă întreb de ce chinurile lui Matt nu te-au deranjat aşa cum te-au deranjat cele ale lui Jim? Ridică şi el tonul la rândul lui.

Era uimit de reacția ei. Indiferent dacă răspunsul pe care i-l dădea era afirmativ, la cât o iubea, probabil ar fi iertat-o pentru tot... Dar trebuia să știe ce se întâmplă!

- Îi-e teamă că am făcut ceea ce voiai tu să faci când ai aflat că el a răpit-o pe Chastity? Continuă ea pe aceeași notă. Dacă era în viața îl omorai cu mâinile tale, nu-i așa?!

Duncan simți cum îi zvâcnește ochiul. Tocmai îi atinsese o coardă sensibilă îi nu părea să regrete ceea ce a zis. El ar fi avut o scuză bună să îl snopească în bătaie. Îi răpise fata! Dar ea? Ea l-a omorât mișelește, pentru că... țipa? Nu putea să creadă asta!

- Deci tu ai făcut-o! Răcnește el, plimbându-se prin cameră. Câţi ai la activ?

Nesuportând să o mai audă pe cea mică plângând, Blake se apropie de ea pentru a o linişti.

- Să nu te atingi de fiica mea! Răcnește bărbatul prinzând-o de brațe. Răspunde-mi, Blake! De trei știu eu! Care e totalul?

Bona fetiței intră în cameră auzind țipetele celor doi şi plânsul micuței.

HazardUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum