Capitolul 25

14.4K 1K 56
                                    


Toată lumea se întoarce pentru a vedea cine îndrăzneşte să întrerupă ceremonia. Beatrice Francisc se îndrepta înţepată spre altar.

- Ceva nu se leagă, Badgley! Când te-ai despărţit de mine şi eu nu ştiu?

- Duncan... Îngaimă bruneta.

El scrâşneste din dinţi. Voia să aibă vreo ocazie să întrerupă ceremonia, dar lacrimile din ochii femeii îl dureau.

- Ţi-a mâncat pisica limba?! Continuă fotomodelul. Sunt eu nebună? Nu mi-ai spus tu că pot să mă duc să îmi respect contractul? Nu am făcut noi dragoste înainte să plec?! Am fost sau nu împreună? Când ne-am despărțit și eu n-am aflat?!

Bărbatul nu zicea nimic. Blake îl privea nedumerită. Spera că motivul pentru care nu răspunde este pentru că îi era teamă că răspunsul lui o va răni. Nu putea să își piardă încrederea în el. Îi demonstrase atâta timp că o iubește! De cinci luni, de când o găsise pe Chastity, nu se mai certaseră. Trebuia să își ajute bărbatul și să-i demonstreze că și ea îl iubește.

- Când ai plecat să îţi respecţi contractul de modelling? Întreabă mireasa, făcându-l pe Duncan să se încrunte.

- Ce contează asta?!

- Contează. Pe atunci nu eram împreună și crede-mă noi suntem împreună de ceva timp! Ai mai vorbit cu el de atunci? Ţi-a promis ceva?

- Te dai mare, doamnă Gossling. Ştim amândouă că Duncan nu e un om de prea multe cuvinte! Nu am avut timp să mai vorbim. Dar el este al meu!

- O fi fost, nu neg. Continuă, calmă, Blake. Apoi duce mâna pe burtică, zâmbind. Acum este al nostru!

Beatrice pufneşte nervoasă, înţelegând ce vrea să spun. Pleacă, înjurând printre dinți. Nu era genul de persoană care să se umilească pentru ceva. Blake se întoarce spre bărbatul care nu scosese niciun cuvânt până acum. Avea o privire pe care nu putea să o descifreze.

- Am făcut bine, iubitule? Întreabă timidă.

- Da. Răspunde scurt, întorcându-se în spre preot. Gest care îi ridică câteva semne de întrebare brunetei.

- Se pare că am trecut mai repede peste partea în care cineva avea ceva de obiectat... Glumeşte preotul, încercând să destindă atmosfera. Apoi îl roagă să îşi rostească jurămintele. Duncan oftează și se întoarce către ea.

- Mi-am recuperat viaţa datorită ţie! Zice privind-o în ochi. Tu eşti persoana care mă înţelege mereu. Tu eşti persoana care ştiu că nu m-ar minţi niciodată, indiferent de situaţie. Iubirea ta pentru mine e pură şi dezinteresată şi pentru toate astea îţi promit că te voi iubi şi te voi proteja câte zile voi mai avea!

Discursul, deşi emoţionant pentru restul invitaţilor, lui Blake îi dădu un sentiment de discomfort şi teamă. Însă hotărî că totul este rodul imaginaţiei ei.

Zâmbește afectat înainte de a-și spune propriile jurăminte.

- Știu că ai fost rănit, de toate persoanele pe care le-ai iubit... Dar îți jur că o să te iubesc atât de mult... Până ce toate rănile tale se vor vindeca! Până te vei obișnui să fii pe atât de fericit pe cât meriți! Până ce moartea ne va despărți şi chiar şi dincolo de ea! Voi fi alături de tine în fiecare încercare a vieții, iubitule! De acum nu mai ești singur!

- Și n-o să îmi trădezi niciodată încrederea! Continuă el, făcându-i pe toți să se mire. Ea zâmbește și îi sărută mâna pe care trebuia să-i pună inelul.

HazardUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum