Inceputul

5.6K 273 36
                                    

Buna ! Ma numesc Melanie si am 16 ani , viata mea nu este prea placuta deoarece nu am prieteni , toti ma cred o ciudata. Am parul roscat iar ochii mei sunt albastrii ca cerul.
Eu si parintii mei ne-am mutat intr-o casa de langa o padure cam stranie , dar nu conteaza. Orasul este linistit si sper sa ma obisnuiesc si sa-mi fac prieteni.
Este luni , ma duc sa fac un dus si sa ma pregatesc pentru scoala. Ma imbrac intr-o pereche de blugi negrii si o bluza cu maneca scurta, de culoare alba cu dantela la spate si niste pantofi albi cu fundite negre . Imi prind parul intr-o coada, imi iau ghiozdanul si plec la scoala.
Coridorul era plin de copii , m-am dus in clasa mea si m-am asezat in ultima banca. Mi-am scos cartile si am asteptat sa inceapa ora, o fata a venit spre mine si m-a intrebat :

-Buna ! Ma numesc Rose , tu cum te numesti?

-Ma numesc Melanie..

-Este ocupat locul? Pot sta cu tine?

Mi-am luat geanta si am lasat-o sa se aseze .

-Vrei sa fim prietene?

Am ramas putin uimita dar eram putin fericita ca in sfarsit am o prietena.

-Desigur !

Toata ziua am stat si am vorbit pana a venit seara cand trebuia sa mergem acasa.

-Pa Melanie ! Vorbim maine.

-Pa !

Am mers incet spre casa pana cand cineva m-a luat de mana si m-a impins cu putere iar eu am cazut pe asfalt.

-Hei pisi , stiai ca fetele frumoase ca tine nu trebuie sa umble singure noaptea pe strazi?

Erau 2 baieti beti morti si desigur vroiau sa abuze de mine, am incercat sa ma ridic dar unul din ei s-a pus peste mine , strigam dupa ajutor printre plansete dar nimeni nu auzea , pana cand aud niste rasete de clown.

Perspectiva *Laughing Jack*

Cautam niste victime sa le umplu stomacul cu bomboane , pana cand aud o fata care tipa dupa ajutor , am ajuns aproape de locul de unde se auzeau sunetele si am vazut ca 2 baieti incercau sa abuze de ea. In momentul ala am simtit ura fata de cei 2 baieti , simteam ca trebuie sa o salvez pe fata asa ca asa am si facut , m-am facut de 2m si mi-am intins bratele catre cei 2 , tinandu-i bine .
Fata plangea si era lovita dar s-a ridicat si s-a ascuns in spatele meu , nu i era frica de mine? In fine , baietii incepeau sa tipe ca fetitele.

-Stiti ca nu e frumos sa incercati sa abuzati de fete ? Le-am spus razand slab, pentru ca se zbateau ca niste pesti pe uscat.

-N-nu , ne pare rau te rugam nu ne omora !

-Daca va mai intoarceti si mai incercati sa va atingeti de fata asta , data viitoare nu o sa mai fiu iertator. Acum dispareti. Le-am spus aruncandu-i puternic pe asfalt , s-au ridicat si au luat-o la fuga.

M-am facut din nou la dimensiunea normala si m-am transformat in clown-ul care eram odata , adica cel plin de culori si fericit, dar nu eram fericit pentru ca fata plangea.
M-am intors cu fata la ea si m-am pus pe vine.

-Esti bine? Ai patit ceva?

Fata si-a sters lacrimile si m-a luat in brate strans , asta m-a facut sa nu mai spun nimic timp de cateva secunde , ma simteam bine. I-am raspuns si eu la imbratisare.

-Totul este bine acum, nu mai plange.

Perspectiva *Melanie*

L-am luat in brate pe salvatorul meu si dupa 5 minute de liniste , am hotarat sa sparg gheata.
Mi-am sters lacrimile si ma uitam in ochii lui , era foarte dragut.

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum