Faptele lui Anubis

844 77 13
                                    

Perspectiva *Laughing Jack*

Din nou s-a facut dimineata, din nou ma trezesc singur stiind ca Meli se antreneaza din greu...as vrea sa-i fiu alaturi in momentul asta dar eu nu pot face nimic...sunt vulnerabil in fata propriului meu creator...care am aflat ca a fost iubitul lui Jill si ca Damian era copilul lor.

Stiu ca este foarte puternic...iar singura noastra speranta este scumpa mea Meli care nu stiu cum am putut trai pana in prezent fara ea. Parca si acum imi aduc aminte de seara unde am vazut-o pentru prima data...atat de fragila si inocenta, iar acum este cea mai puternica fiinta de pe planeta, un demon nova pur...si pe deasupra si un clown al mortii ca mine.

M-am ridicat din pat si m-am dus sa fac un dus. M-am imbracat cu hainele mele de clown si am coborat in sufragerie unde toti erau in stare de soc iar Slender o tinea in brate pe Anastasia care sangera. M-am panicat si am coborat imediat spre ei.

-Ce s-a intamplat ?! Intreb speriat cand o vad pe mama soacra ca nu respira iar ochii ei erau albi imaculati.

Slender plangea si si-a ridicat privirea spre mine.

-Anubis..... Imi spune innecandu-se in lacrimi.

Imi pun mana la gura si simt cum cateva lacrimi imi curg pe obraz.

~Ce s-a intamplat ?!~ ma intreaba Meli panicata prin telepatie.

~M-mama ta....Anubis....~ i raspund plangand.

Pentru o clipa o aud cum urla din toate puterile ei si cum distruge totul in camera iar dupa aceea nu mai aud nimic.

Anubis si-a inceput treaba... A omorat-o pe Anastasia...

Perspectiva *Melanie*

-BLESTEMAT FII ANUBIS  ! NU VA MAI RAMANE NICI CENUSA DUPA CE VOI FI TERMINAT CU TINE !Urlu cat ma tin plamanii.

Plangeam abundent iar flacarile au luat-o razna, am iesit din camera alergand extrem de repede si m-am lovit de Max.

-Stapana Melanie ce s-a intamplat? De ce plangeti? Ma intreaba acesta.

Nu i spun nimic si ma duc in camera de antrenament. Isis si Zalgo au intrat speriati dupa mine, vazand cata putere eliberez.

-Melanie calmeaza-te ! Striga Isis.

-ANUBIS A OMORAT-O PE MAMA ! Urlu spre ei innecandu-ma in lacrimi.

Brusc cad in genunchi si simt cum puterea imi strabate fiecare particica din corp, facandu-ma sa urlu foarte tare. Cum o oglinda era in fata mea, am observat cum coltii au inceput sa-mi creasca, albul ochilor a devenit unul negru ca intunericul iar irisul de un rosu extrem de aprins, linii groase de culoare rosie imi porneau deasupra ochiului, in forma unui fulger si s-au terminat pana la barbie , hainele mele s-au transformat intr-o rochie lunga si larga pana in pamant de culoare neagra cu maneci lungi  la fel de largi iar pe cap mi-a aparut o coroana.

Isis ma privea cu mana la gura iar Zalgo cu gura cascata.

-E-este un demon nova pur.... Este regina lor! Spune Isis uimita pana peste cap.

Ma ridic in picioare si ma apropi de oglinda incet, privindu-ma din toate directiile. Simturile mele au devenit extrem de dezvoltate, ochii mei puteau vedea pana la o distanta de 5 km, puteam auzi si cel mai mic zgomot,  si puteam simti prezenta cuiva pe o raza foarte mare.

Forta mea crescuse si ea, pana si gesturile mele slabe erau fatale pentru unii. Mi-am observat coroana de pe cap care era neagra cu rubine rosii, rochia era lejera, chiar imi placea, era genul de rochie care o purtau reginele acum multi ani doar ca a mea era simpla, cum sa spun eu...e ca a Cenusaresei, doar ca are manecile lungi si largi.

M-am apropiat de Isis si Zalgo care au ramas in aceeasi pozitie iar Max sarise pe mine in forma de catelus.

-Stapana Melanie, sunteti foarte frumoasa ! Spune acesta dand din codita.

-Esti regina demonilor nova ! N-nu as fi putut crede asa ceva... Draga mea, nici nu stii cata putere zace in tine... Imi spune Isis.

Zalgo ma ia in brate strans, afland de accidentul cu mama...

-Imi pare rau Meli. Promit ca o vom razbuna pe Anastasia ! Spune acesta pe un ton trist.

-Trebuie sa mergem acasa, acum. Spun abtinandu-mi lacrimile.

Cum Isis a aflat ce s-a intamplat, ne-am teleportat toti acasa in sufragerie, unde toti si-au intors privirile uimite spre mine, in frunte cu Laughy.
Am inaintat in forma mea de regina spre canapea, unde trupul mamei zacea fara suflare...
Lacrimile au inceput sa-mi cada din ochi si m-am apropiat incet de aceasta. Am mangaiat-o pe frunte si i-am inchis ochii care din culoarea cerului, au devenit albi... Slender plangea pe un fotoliu din apropiere, cred ca nici nu a observat ca am venit.

M-am apropiat cu pasi inceti spre el si i-am ridicat capul cu palmele, stergandu-i lacrimile.

-M-Meli... Spune acesta si ma ia in brate, strangand din pumni.

I raspund la imbratisare si il linistesc cat de cat. M-am apropiat alaturi de el spre ceilalti, Stephan spargand linistea.

-M-mama? Esti.... Spune acesta fiind intrerupt de Laughy.

-Regina demonilor nova... Cea mai puternica fiinta de pe planeta....

Le zambesc slab, lacrimile inca prelingandu-se pe fata mea. Laughy a venit spre mine si m-a luat in brate, sarutandu-ma dulce. L-am rugat sa ma lase jos si m-am apropiat de trupul mamei mele care era plin de taieturi adanci.

Mi-am dat drumul lacrimilor si am inceput sa plang fara control. Am cazut in genunchi langa canapea si am putut observa un biletel in buzunarul mamei.
Am luat numaidecat acel biletel care avea un scris dezordonat si am inceput sa citesc.

"Sper sa va placa cadoul meu, va voi ucide unul cate unul pana cand voi ajunge la tine, Laughing Jack. O sa vezi cum e sa suferi zile in sir dupa o persoana, in cazul tau dupa mai multe persoane. Stai linistit, abia am inceput ! Batalia finala va fi saptamana viitoare in padurea lui Slender. Insa daca vrei ca familia ta sa supravietuiasca, ti-as sugera sa te predai si sa-ti accepti destinul."

Parul meu a inceput sa leviteze, coroana neclintindu-se si m-am ridicat nervoasa in picioare. Flacarile s-au marit si am tipat puternic.

-VEI PLATI PENTRU ASTA , ANUBIS !

Buna buna ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti! Condoleante lu' Meli :<

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum