Reintalnirea

2.1K 170 17
                                    

Perspectiva *Melanie*

M-am trezit putin mai linistita deoarece in seara asta urma ca Jeff sa ma duca la Laughy. Abia astept sa-l vad ! Mi-e extrem de dor de el si ma doare inima cand ma gandesc ca el sufera in camera lui. M-am ridicat din pat si m-am imbracat cu o pereche de colanti rosu inchis si o bluza alba scurta pana la buric si un hanorac negru si m-am incaltat cu niste ghete negre cu tinte. L-am luat pe mini Laughy si am coborat la Anastasia (asa o cheama pe mama lu Melanie) ca sa mancam. Dupa ce am terminat , m-am dus in camera mea sa ascult muzica si sa desenez pana seara.

Perspectiva *Anastasia*

Fiica mea era distrusa din cauza lui Laughing Jack. Va intrebati de unde stiu? Nu sunt o mama obisnuita, sunt o prietena apropiata a lui Slender. Dupa ce a murit sotul meu, Slender m-a ajutat sa am grija de Melanie. Puterile ei fiind foarte rare dar extrem de puternice. Cand va implini varsta de 18 ani, puterile isi vor face aparitia. Scutul din camp de forta va fi mai puternic iar viteza ei va creste foarte mult, aceasta putand sa il intreaca chiar si pe Slender. Un ochi va fi alb imaculat iar unul negru ca taciunele. Se va putea teleporta sau sa se faca invizibila, ii vor aparea tentacule mai multe si mai puternice decat ale lui Slender. Daca nu e in siguranta pana la varsta de 18 ani, poate distruge toata lumea. Am si eu aceleasi puteri dar Meli este de 100 de ori mai puternica decat mine, am reusit sa le acopar pentru a nu le vedea .Nu vreau sa i spun acum de puterile ei si de mine. M-ar ura pentru toata viata. Am urcat in camera ei si i-am spus ca merg la magazin. Ea statea si il desena pe L. Jack. Am sarutat-o pe frunte si am iesit din casa si m-am teleportat in casa lui Slender. Acesta m-a observat imediat si m-a intampinat dragastos.

-Buna Anastasia ! Ce te aduce pe la noi.

-Vreau sa discutam despre Melanie. Dar mai intai, unde este Laughing Jack?

Un baiat cu hanorac alb si cu parul negru a venit langa Slender si m-a salutat.

-Cine esti domnisoara? Mi-a zis uitandu-se la mine mirat. Slender a inceput sa rada.

-In primul rand , sunt doamna. In al doilea rand, sunt mama lu Melanie.

Baiatul a ramas mut si era sa lesine. Eu si Slender am inceput sa radem puternic.

-M-ma scuzati. Eu ma numesc...-

-Jeff. Stiu. I esti ca un frate lu Melanie.

A ramas din nou uimit.

-Doamna, in seara asta Melanie vrea sa vina la Jack.

Am ramas mirata si m-am uitat spre Slender care mi-a zis telepatic ca va fi bine.

-Este o idee buna. I mai inveselim si noi pe copii astia. Acum ma scuzati, trebuie sa vorbesc cu Jack.

Am urcat la etaj si am intrat in camera lui Jack care era distrusa, el stand intr-un colt al camerei plangand si foarte slabit cu o poza de-a lui Melanie in mana. M-am apropiat de el incet si m-am aplecat in fata lui. El uitandu-se la mine.

-Cine esti? Ce vrei? Lasa-ma singur.

-Sunt mama lui Melanie , dragule. I-am spus ciufulindu-l putin.

A facut ochii mari si m-a luat in brate continuand sa planga.

-Mi-e dor de Meli , doamna. Mi-a spus pe un ton stins cu lacrimi in ochi. Ne-am despartit din imbratisare si m-am uitat zambind la el.

-In seara asta, Jeff o aduce pe Meli la tine.

Jack a inceput sa topaie de fericire si m-a luat strans in brate, plangand de fericire.

-Va multumesc enorm , doamna !

-Acum du-te sa mananci si fa un dus. Imediat se insereaza.

Nu am terminat bine propozitia ca Jack a si fugit in bucatarie sa manance . Eu am coborat la Slendy care ma astepta alaturi de Jeff.

-S-a inveselit nu gluma ! Mi-a spus razand Slendy.

-Asa e dragostea. I-am spus pe un ton cald lui Slendy care m-a luat in brate.

Mi-am intors privirea spre Jeff si i-am spus:

-Jeff, este timpul sa mergi dupa Meli.

Jeff a executat imediat si si-a pus in buzunarele hanoracului 2 cutite si a plecat in fuga . Jack a terminat de mancat si a fugit sa faca un dus lung. Eu am iesit cu Slendy la o plimbare lunga si ne aminteam de momentele frumoase.

Perspectiva *Melanie*

Geamul s-a deschis iar Jeff a intrat in camera mea. L-am luat strans in brate si am inceput sa plang de fericire.

-Esti pregatita, surioaro?

-Da fratioare. Sa mergem !

Am sarit in carca lui Jeff si am inceput sa mergem catre conacul lui Slender. M-am dat jos de pe Jeff si am inceput sa alergam amandoi pana am ajuns. Am intrat cu Jeff usor in casa .

-Meli, ascunde-te in bucatarie ! Nu iesi pana nu iti spun eu !

Am dat din cap aprobator si am fugit in bucatarie, nu imi puteam stapani lacrimile de bucurie si strangeam la pieptul meu clown-ul de plus de la Laughy. Dupa putin timp il aud pe Jeff cum urla.

-L. JACK ! COBOARA ODATA FRATE.

Aud niste pasi care coborau pe scari in fuga si atunci il aud pe Laughy al meu. Mi-am dat drumul lacrimilor si nu mai aveam rabdare sa astept.

-Unde e Meli ?!?! I-a spus Laughy lu Jeff cu o voce trista.

-Ho ba nu mai plange. MELANIEE VINO !

Am deschis usa intr-un suflet si il vad pe Laughy in forma de clown infricosator cu multe lacrimi in ochi.

-M-Meli !!!

-Laughy !

Am fugit unul spre altul si m-a luat intr-un suflet in brate foarte strans si ne invarteam. Am inceput sa plangem amandoi foarte puternic.

-Meli ! Imi pare nespus de rau , mi-a fost asa de dor de tine . Credeam ca o sa mor daca nu te vad. Mi-a spus pe un ton trist plangand incontinuu.

-Si mie mi-a fost foarte dor de tine , Laughy ! I-am spus luandu-l in brate cat de strans puteam.

L-am sarutat apasat si foarte pasional de parca mi-as fi pus toata viata in sarutul acela. Dupa cateva minute de saruturi ne-am despartit buzele ca sa luam o gura de aer. Laughy incepea sa ma arunce in aer si sa ma prinda. Razand amandoi. Lui Jeff ii daduse lacrimile.

-Jeff? Ce ai patit?

-Mai ceva ca in filmele de dragoste bai frumosilor.

Eu cu Laughy am inceput sa radem cu gura pana la urechi si sa mai povestim cu Jeff. L-am vazut si pe Eyeless Jack si am facut cunostinta cu Ben , Sally , Alice , Masky si Hoodie. Erau toti foarte de treaba. Laughy m-a pus intr-un sfarsit jos si m-a luat de mana si am mers in camera lui. Era impecabila ! Laughy s-a asezat in pat si m-a pus pe picioarele lui cu spatele la el si m-a luat strans in brate, rezemandu-si barbia de capul meu.

-Imi era tare dor sa stau in bratele tale , Laughy. I-am spus punandu-mi mainile pe ale lui.

-Si mie mi-a fost dor de tine, vad ca nu te-ai mai despartit deloc de cadoul meu. Mi-a spus uitandu-se spre mini Laughy.

-Niciodata nu o sa ma despart de el.

-Te iubesc foarte mult Meli. Mi-a spus uitandu-se in ochii mei .

-Si eu te iubesc si mai mult Laughy . I-am spus pe un ton cald , el aplecandu-se si sarutandu-ma apasat si dulce.

Buna buna ! Cat de emotionant,nu-i asa? V-am uimit putin cu mama lui Melanie, nu-i asa ?! Vom afla in capitolul urmator cum va reactiona Meli cand o va vedea pe mama sa alaturi de Slender ! Lectura placuta si daca va place , stiti ce sa faceti ! O zi faina sa aveti.

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum