Perspectiva *Stephan*
Cum sa-mi faca Rose asa ceva? Cum sa ma raneasca in halul asta? Ce i-am facut?! CE I-AM FACUT?! Am inceput sa distrug toata camera pana cand am dat de poza cu noi 2 cand eram mici de la nunta mamei si una de acum 1 an cu citatul "Mereu alaturi si la bine si la greu" . Era o poza "Before & After" sa zic asa. Am ramas impreuna zambind intodeauna, chiar daca ne mai certam.
In momentul ala parca mi-a parut rau ca am tipat la Rose.
"Pai sa stii ca ai facut prost. O iubesti si nu o crezi? Il crezi pe taranul ala care si-ar da si sufletul sa nu fiti voi impreuna si nu o crezi pe Rose ?!"
Ok, aud o voce ciudata in capul meu care are dreptate, am innebunit deja?
"Nu ba prostule, sunt constiinta ta! Du-te la Rose pana nu i face caracatita aia ceva!"
O Doamne ! Mi-am luat camasa pe mine si am deschis usa nepasandu-mi ca ochii mei sunt rosii de la atata plans. In bucatarie erau parintii mei si ai lu' Rose alaturi de restul.
M-au privit speriati iar mama a venit si m-a luat in brate.
-Ce s-a intamplat? M-a intrebat ea.
-Nu avem timp de asta mama, unde e Rose? Am intrebat-o speriat.
-E cu Damian prin padure..
Ohhh cat de orb am putut sa fiu ! M-a indepartat de ea stiind ca eu o protejez ! Prost am fost, gelos si egoist !
-Trebuie sa plec ! E in pericol! Le-am spus speriat.
-Poftim ?!?!?! Au spus Jeff si Made ridicandu-se de pe scaun.
-Nu va faceti griji ! O aduc teafara! Le-am spus voind sa ies pe usa dar tata m-a oprit.
-Eu si Jeff venim cu tine si nu accept refuzuri! A spus tata serios fiind acompaniat si de unchiul Jeff care se juca nervos cu cutitele.
Am dat din cap aprobator si mi-am eliberat tentaculele, ochii mei devenind negrii. Tata s-a facut de 3m si si-a eliberat ghearele , Jeff si-a scos cutitele si a inceput sa alerge rapid ca un ninja , noi fiind in urma lui.
Perspectiva *Rose*
-Hai mai repede fato ! Mi-a spus Damian tragandu-ma dupa el.
-Lasa-ma in pace taranule !!!! Iti dau foc daca nu-mi dai drumul!!! I-am spus zbatandu-mi mana sa o scap din a lui.
-Nu te mai zbate, nu mai e Steph al tau sa te protejeze. E credul rau, acum sigur te uraste ! Mi-a spus tipand la mine.
A fost ultima picatura care a umplut paharul, el a pus totul la cale! De ce nu mi-am dat seama pana acum, de ce?! Steph tine cu adevarat la mine si ma proteja cand imi zicea sa nu-l luam cu noi acasa !!! De ce am fost atat de naiva si proasta ?! M-am enervat iar mana mea a luat foc, arzand putin mana lui. Am scapat si am incercat sa fug dar Damian m-a prins cu tentaculul si m-a izbit zdravan de un pom.
-Nu mai poti scapa fetito ! Stephan sau taticul tau nu sunt aici sa te salveze! Mi-a spus apropiindu-se de mine.
Cred ca mi-a venit sfarsitul, impactul cu pomul a fost prea mare si sigur mi-am rupt o coasta sau ceva. Am inceput sa plang gandindu-ma la Steph, nu am avut ocazia sa-i impartasesc sentimentele mele, off imi pare atat de rau Steph....
-Ti-a venit sfarsitul scumpo. A spus Damian ridicand unul din tentacule.
Ma uitam cum se apropie amenintator , pe fata mea curgand sange din cauza impactului. Inainte ca tentaculul lui sa ma strapunga, niste pasi s-au apropiat cu viteza spre noi iar o voce nervoasa s-a auzit.
-Ia-ti mainile jegoase de pe Rose a mea ! Am auzit iar posesorul vocii l-a daramat pe Damian cu putere si l-a trantit de un copac acesta cazand cu tot cu el.
Nu se poate ! Nu cred! Era....
Buna buna ! Suspans din nou dar e usor de ghicit. Ca intodeauna va las pe voi sa spuneti ce se va intampla incontinuare ! Va pup, lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti !
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
أدب الهواةMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.