Perspectiva *Laughing Jack*
A fost o suuuuper petrecere ! De data asta am lasat-o mai moale cu bautura insa am o veste super buna sa le dau celor din familie ! Prietenii mei, Candy Pop si Jason The Toy Maker se vor muta la noi ! Abia astept sa le fac cunostiinta cu familia mea!
Ma imbrac in costumul meu de clown si imi sarut mica regina care dormea dusa, pe frunte. Cobor in sufragerie si infulec ceva rapid dupa care ma teleportez intr-un circ abandonat.Ma plimb prin toate locurile in cautarea celor 2 vechi si buni prieteni pana aud un raset sinistru si vad un copil cum incerca sa fuga insa capul i-a fost strapuns de o lama zimtata.
Ma apropi incet de locul crimei iar de dupa un cort, apare Jason.-Vechi si bun prieten! Bine ai venit ! Spune Jason zambind, coltii lui vazandu-se perfect iar ochii lui erau de un verde fosforescent.
-Bine te-am gasit ! Candy unde e? V-ati facut bagajele? Il intreb curios.
-Hai cu mine ! Spune si eu il urmez.
Am ajuns intr-un atelier de-al lui Jason care era plin de animale de plus si sculpturi.
-Candy ! Avem musafiri ! Spune Jason iar ochii lui revin la culoarea de galben.
Pe usa apare si micul albastrel cu clopotei, Candy Pop.
-Frate! Ce faci ma? Spune si da mana cu mine.
-Am venit in recuperare, abia astept sa va fac cunostiinta cu familia mea.
-Nevasta, copii ceva? Intreaba Jason razand.
-Da normal ! Regina iadului. Spun mandru.
-Hai du-te de aici ca nu te cred ! Spune Candy uimit.
-Sa crezi. Acum haideti ! Le spun si le iau bagajele.
In a 2-a secunda, ne-am teleportat in palatul lui Isis. Am inaintat spre sufragerie si l-am observat pe Alucard care tocmai urcase scarile, da, el are camera in subsol cu pereti de piatra si un fel de tron cu o masa langa, fara pat! E ciudat tipu'.
Acesta ne observa si in urmatoarea secunda se teleporteaza in fata noastra.
-Oo salut. Cu cine am onoarea? Spune acesta ranjind si aranjandu-si palaria.
-Ei sunt Jason The Toy Maker si Candy Pop. Baieti, el e Alucard, protectorul scumpei mele neveste. Le spun si i las sa faca cunostinta.
De la etaj coboara si Stephan de mana cu Rose si i intampin fericit.
-Neata tata! Cine sunt baietii aia 2 care stau cu Alucard? Intreaba Stephan.
-Noii membri ai familiei ! Jason si Candy! Le spun fericit si i poftesc sa faca cunostiinta.
-Ma duc sa vad daca s-a trezit Miss Melanie. Spune Alucard ranjind enervant si urca la etaj.
Uneori e foarte enervant omu' asta, adica mereu e! Numai cand ranjeste te enerveaza! In fine, Stephan si Rose au facut cunostiinta cu cei 2 nebuni iar mai tarziu restul familiei a coborat.
Cat mai faceau ei cunostiinta si vorbeau, de la etaj a coborat micuta mea in forma ei de regina. Purta o rochie lunga de culoare neagra pana in pamant cu volanase si maneci lungi si largi, parul ei era lung pana la talie si negru iar pe cap i era coroana. Ochii ei erau negrii cu pentagrame albe si avea colti ascutiti, era perfecta !Am fugit spre ea si am luat-o pe sus dupa care am sarutat-o.
-Hopa, ea e nevasta ta? Intreaba Jason si Candy.
Dau din cap afirmativ si o las pe Meli jos ca sa faca cunostiinta cu ei.
-Buna ! Presupun ca voi sunteti noii membri ai familiei. Spune pe un ton calm.
-Presupui bine. Spune Candy.
I-a luat in brate si i-a condus la noile lor camere.
Perspectiva *Melanie*
I-am luat pe cei 2 nebuni ca sa le prezint noile lor camere. M-am oprit in fata unei camere cu o usa din lemn de stejar si am deschis-o.
-Asta o sa fie camera ta, Jason. I spun zambind.
Am uitat sa mentionez ca avea un micut atelier in camera deoarece am auzit ca sculpteaza si ca face animalute de plus. Nici bine nu ne-am indepartat ca Jason a venit si m-a luat in brate.
-Mersi frumos ! Imi ador camera! Spune acesta zambind.
-Cu placere. I raspund zambind si il las sa isi despacheteze.
Am mai mers putin si am ajuns la camera lui Candy care era langa a lui Jason.
-Asta e camera ta, succes ! Spun si il las si pe el sa-si vada de treaba.
-Mersi Meli !!! Spune Candy si intra in camera lui.
~Miss Meli, am sa va dau o veste, veniti in camera mea.~ spune Alucard prin telepatie.
Mi-am eliberat micile dar totusi groasele linii rosii care porneau de deasupra ochiului in forma de fulger pana la barbie si am coborat in sufragerie, dupa care am coborat in subsol.
Am pasit incet pe coridorul de piatra si am ajuns la camera lui Alucard. Am deschis usa si l-am observat strand pe scaunul lui in forma de tron cu paharul in mana.
Am mai pasit inca putin pana am ajuns in fata lui si mi-am incrucisat mainile si m-am sprijinit pe un picior.-Ce veste ai sa-mi dai? Il intreb ridicand putin capul si aratandu-i o privire serioasa.
Acesta se ridica si lasa paharul pe masuta din apropiere. Imi ranjeste enervant si sta asa cateva secunde.
-Spui odata sau plec? Spun batand din picior.
-Dar ce stresata sunteti azi Miss Meli. Spune continuand sa ranjeasca.
Imi dau ochii peste cap si i fac semn sa spuna odata.
-Se pare ca Anubis isi pregateste armata iar batalia finala va fi peste 4 zile.
-POFTIM ?!
Buna buna ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti !
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanfictionMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.