Madeea si Jeff parinti !

1.3K 112 9
                                    

Perspectiva *Madeea*

Dormeam linistita alaturi de Jeff cand o durere de burta ingrozitoare m-a luat. M-am trezit si am inceput sa plang, durerea nu se domolea, cred ca a venit timpul sa nasc. Am inceput sa tip de durere iar Jeff a cazut din pat speriat.

-Ce unde ?! A spus Jeff adormit.

Eu plangeam si tipam cu mana pe burta iar el si-a dat seama. A fugit pe hol si a inceput sa urle ca un cretin . Slender , Anastasia, Melanie si restul au iesit speriati din camere, indreptandu-se spre a mea. Madeea si LJ au venit la mine si au inceput sa zambeasca.

-Rose nu mai are rabdare? M-a intrebat Meli fericita.

-S-se pare ca nu. Ma doare rau ! Am spus plangand.

Zambetul le-a pierit iar Anastasia i-a dat afara din camera pe baieti, am ramas cu Meli si cu ea.

-Ti s-a rupt apa , pregateste-te sa impingi. Mi-a spus Anastasia.

Am dat din cap aprobator incercand sa ma calmez , dar nici un folos.

Perspectiva *Jeff*

O auzeam pe Madeea cum tipa din camera noastra de durere si pe Meli si Anastasia spunandu-i sa impinga. Eu mergeam cu mainile la spate stresat si sperand ca fetele mele sa fie bine. Baietii erau alaturi de mine cum stiu ei mai bine.

-Inceteaza cretinule ! Nu te mai invarti atat ca nu rezolvi nimic. Mi-a spus Ben, ca intodeauna.

-Lasa-l ba si tu prostule, normal ca e stresat, i naste nevasta ! I-a spus EJ .

-Incetati copii tampiti ! Ne-a spus Slender cu mana la frunte.

Cat ne certam noi, nu se mai auzea nimic din camera mea si a Madeei. M-am panicat si am vrut sa intru , dintr-o data am auzit niste plansete de bebelus. Am inceput si eu sa plang. Meli a iesit din camera cu zambetul pe buze, LJ luand-o in brate. Meli s-a uitat spre mine si mi-a spus sa intru. Baietii m-au incurajat iar eu am intrat in camera. Madeea statea in pat cu Rose in brate. Am inceput sa plang cu mana la gura si m-am apropiat de ele. M-am pus in genunchi in fata patului si m-am uitat la Madeea care o mangaia pe Rose pe cap. Era atat de micuta si de fragila, avea niste ochi albastrii ca mama sa. Madeea m-a observat cum ma uitam lung la Rose si mi-a inmanat-o incet.

-Tine-o in brate, taticule ! Mi-a spus Madeea zambind cald.

Am sarutat-o dulce si am iesit cu Rose pe hol sa o vada si ceilalti. Zalgo mai avea putin si lesina de fericire. Meli vorbea cu Stephan dar s-a oprit si a sarutat-o pe Rose pe frunte. Ben si EJ erau "vrajiti" de dragalasenia fetitei mele iar Slender si LJ au inceput s-o gadile incet. A inceput sa rada si si-a deschis ochii albastrii ca cerul, privindu-ma. Am inceput sa zambesc si am sarutat-o pe frunte.

-Cat de dulce e! Sa-ti traiasca bai baiatule. Nu am crezut niciodata ca o  sa te vad tatic ! Mi-au zis baietii.

Sally si Alice au venit si s-au minunat de printesa mea, pana la urma am hotarat ca e mai bine sa o pun pe Rose sa doarma si sa am grija de iubirea mea ! Am asezat-o pe Rose intr-un patut care Slender mi l-a adus si am asteptat ca ea sa adoarma. Madeea s-a ridicat cu greu din pat si s-a sprijinit de mine ca sa o vada pe Rose.

-De ce te-ai ridicat iubire? Trebuie sa stai in pat sa te odihnesti ! Mi-ai facut cel mai frumos cadou din lume ! I-am spus sarutand-o pe frunte.

-Hai cu mine in pat, Rose a adormit. Mi-a spus Madeea zambind.

M-am pus alaturi de ea in pat si am luat-o in brate. Am sarutat-o pe frunte si am adormit .

.....

Perspectiva *Melanie*

Au mai ramas 2 zile de liniste, acum ca Rose s-a nascut si ca eu sunt insarcinata trebuie sa fim mai vigilenti. Laughy nu ma mai lasa nici 2 minute singura, mai ales ca acum il port pe Stephan. M-am ridicat alaturi de Laughy din pat si am mers sa facem dus. Dupa ce am terminat, mi-am luat un tricoul de-al lui care sincer imi era ca o rochie ca sa ma simt mai lejera si mi-am luat papuceii cu iepurasi. Am coborat mana de mana cu Laughy in living unde Madeea era cu Rose in brate iar restul erau in bucatarie. I-am facut semn lui Laughy sa o ia inainte iar eu m-am dus la Madeea.

-Ce mai faceti? Cum te mai simti surioara? I-am spus zambind.

-Suntem bine, voi? Stephan ce mai zice?

-Are pofta de mancare. I-am spus Madeei razand . -Chiar ca seamana cu Laughy.

A inceput si ea sa rada si mi-a dat-o putin pe Rose sa o tin in brate, ne-am indreptat amandoua spre bucatarie iar eu i-am inmanat-o Madeei pe Rose in drum spre bucatarie. Dintr-o data m-a luat o ameteala groaznica, Madeea observandu-ma.

-Meli? Esti bine ?

Nici bine nu a terminat intrebarea ca eu am cazut la pamant.

Buna seara ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti !

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum