Perspectiva *Stephan*
Cine mai e si ambulantul asta? Mi-a intrerupt momentul cu Rose ! Ahh ce l-as fi trantit de copaci daca Rose nu ar fi fugit inaintea mea. A incercat sa-l atace cu cutitul dar el a prins-o de talie si i-a luat cutitul cu unul din tentacule, s-a aplecat putin cu ea de parca dansau tango.
-Las-o pe Rose, acum ! L-am intrebat eliberandu-mi tentaculele.
El s-a uitat spre mine si a ridicat-o pe Rose, dandu-i drumul. Rose a venit spre mine si m-a luat de mana.
Intr-un moment bun mi-ar fi placut si as fi sarit ca un prost in sus, dar nu era momentul.
Baiatul si-a pus mainile in buzunar si si-a aplecat capul.-Cine esti? L-am intrebat curios.
Si-a ridicat capul si si-a tintit privirea spre mine, zambind.
-Ma cheama Damian. Incantat de cunostiinta. A spus facand o plecaciune, parul alb si putin lung venindu-i in ochi.
Rose s-a uitat spre mine cu o privire curioasa.
-Crezi ca e de bine? Mi-a spus soptind.
-Este de bine fetito. N-am venit sa va fac rau, cautam un adapost. A spus asa zisul Damian.
Rose s-a apropiat de el provocandu-mi mie multi nervi. I-a facut cu mana si i-a zambit.
-Nu vrei sa stai cu noi? I-a spus ranjind aplecandu-si capul intr-o parte.
-Pai daca nu deranjez.. A spus fiind intrerupt de mine la sfarsit.
-Categoric nu. Le-am spus incrucisandu-mi mainile.
-De ce? A spus Rose cu privirea ei de catelus plouat.
-Ce va zice bunicul Slender?
-O sa-l primeasca , ma descurc eu, hai te rog ! Mi-a spus etalandu-si boticul ala dragut. Off Doamne..
-Off bine bine. I-am spus pe un ton invins.
Rose a sarit in sus si l-a luat pe Damian de mana bucuroasa si am pornit la drum. Pe langa faptul ca ma durea sufletul si ca eram plin de nervi pentru ca Rose il tinea de mana si ca vorbea intruna cu el de parca eu nu eram acolo, imi scazuse si dorinta de a-i spune ca o iubesc.
Mi-am pus mainile in buzunar si mi-am aplecat capul, luand-o inainte, din pacate nu am reusit sa-mi controlez nervii, a carui urmare a fost daramarea a 5 copaci cu tentaculele. Rose se uita la mine speriata.-S-a intamplat ceva Steph? Mi-a spus pe un ton vinovat.
-Nu, nimic. I-am raspuns incercand sa-mi stapanesc nervii.
Pana la urma am ajuns acasa, toti m-au privit uimiti cum am trantit usa si cum am urcat scarile fara sa salut. Tata m-a oprit .
-Ce s-a intamplat? M-a intrebat mirat.
-Nimic tata, o sa vezi cand vine Rose. I-am spus pe fuga si am intrat in camera mea, trantind usa.
Perspectiva *Rose*
Ce s-o fi intamplat cu Steph? Oare el chiar era gelos? Oare l-am suparat? Gandurile mele au fost intrerupte de toti membrii familiei uitandu-se uimiti la mine.
I-am dat drumul lui Damian si am inceput sa rosesc.-Cine este baiatu' asta? M-a intrebat tati nervos.
-Pai tati, l-am gasit hoinarind prin padure in cautarea unui adapost si m-am gandit... Am spus fiind intrerupta de tata care era nervos rau.
-Categoric NU !
-Haide Jeffy, ce se intampla daca il lasam sa stea aici? S-a bagat repede mami.
-Te rog tati ! Unchiule LJ spune ceva ! Bunicule Slender? Am spus pe un ton de copilas.
-Pai... A spus unchiul LJ frecandu-si ceafa si uitandu-se la bunicul Slender.
-E ok daca nu ma primiti , o sa plec. A spus Damian.
-Nu ! E in regula, poti ramane. A spus Slender.
-Yeeeee !! Am strigat ca o tampita luandu-l pe Damian in brate.
L-am tras de mana si l-am condus la camera lui.
-Aici e camera ta, daca ai nevoie de ceva, sa-mi spui ! I-am spus ranjind.
A inceput sa rada si a dat din cap aprobator. Am iesit din camera si am coborat in sufragerie. Am trecut pe langa camera lui Steph unde il auzeam ca plange. Am intrat incet in camera lui si il observ cum da cu pumnii in pereti plangand. M-am apropiat incet de el , acesta vazandu-ma si stergandu-si lacrimile.
-Steph ce se intampla cu tine? De ce plangi? L-am intrebat trista.
El si-a plecat capul si si-a dus mainile la spate.
-Nu am n-nimic. Mi-a raspuns balbaindu-se.
-Steph esti sigur? Uita-te in ochii mei si spune-mi ! I-am spus punandu-i mana pe umar.
Si-a ridicat capul si m-a privit in ochi.
-Nu am nimic Rose, crede-ma. Mi-a spus zambindu-mi slab.
-O-ok. I-am spus oarecum nedumerita.
Am iesit din camera si am inchis incet usa. Am coborat in sufragerie si m-am pus sa ascut niste cutite.
Perspectiva *Stephan*
Ahh Doamne de ce plang ?! De ce ma doare asa rau faptul ca Rose il luase de mana pe Damian si nu pe mine ?! Daca iubirea doare in halul asta, nu mai vreau sa iubesc !
Am inceput sa lovesc din nou peretii pana ce din pumni imi iesea sange, am cazut in genunchi si am continuat sa plang.Perspectiva *Damian*
~Te-ai infiltrat in casa ?~ mi-a zis telepatic tatal meu.
~Da, Rose asta este chiar naiva. Stephan trage banuieli.~
~Bun, castiga-le incetul cu incetul increderea. Odata ce toti vor avea incredere in tine, nimeni n-o sa-l creada pe Stephan.~
~Bine tata. Asa voi face.~ i-am raspuns razand.
~Bine, astept raspunsul tau. Razbunarea noastra a inceput.~
Buna buna! Aseara nu am mai postat deoarece am adormit :(. Next-ul de la cartea cu Ben va sosi mai pe seara. Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti.
Va pup!
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanficMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.