Perspectiva *Laughing Jack*
M-am trezit cu micuta mea in brate, dormea ca un ingeras. Am sarutat-o pe frunte , aceasta zambind si m-am ridicat incet. Era cald asa ca am ramas asa cum am dormit, adica doar in pantaloni. Am coborat in sufragerie unde era Ben care se juca, Jeff era cu Madeea in brate si o gadila iar Anastasia si Slender erau in bucatarie.
-Neata ! Le spun eu in timp ce cascam.
Si-au intors privirea spre mine uimiti.
-Woww LJ ! Nu stiam ca ai patratele! Mi-au spus toti.
-Stiti acum, ce facem azi ? I-am intrebat plictisit.
-Pai azi vine Zalgo in vizita si mergem la zapada! Ne-a spus fericit Slender.
-Yuhuuu ! Am inceput sa urlam toti ca descreerati.
Cred ca n-a fost bine ce am facut, Meli a iesit nervoasa din camera spre noi. Cred ca sunt un om mort !
-Ce urlati ca handicapatii ?! Unii inca vor sa doarma !!! A urlat spre noi punand bot.
Am luat-o pe sus si am pus si eu bot . Si-a incrucisat mainile si am facut concurs de "botic" .
-De ce esti supalata ? I-am spus eu cu o voce de copilas.
-Ca m-ai lasat singula. Mi-a raspuns pe acelasi ton.
Ceilalti bufneau in ras la cat de draguti eram. Am sarutat-o lung si apasat , am ciufulit-o putin si am lasat-o jos. Ea m-a luat de mana si m-a privit tandra.
-Deci, de ce ati urlat? Ne-a intrebat curioasa.
-Azi vine Zalgo in vizita si mergem la zapada ! I-a spus Slender.
-Yuppy !!! Hai sa mancam Laughy.
M-a tras de mana pana in bucatarie si am inceput sa mancam. Dupa ce am terminat, m-a luat de mana si m-a tras pana in camera. Am facut dus amandoi si am iesit cu prosoapele pe noi. Eu m-am imbracat in costumul meu de clown iar ea s-a imbracat cu o rochita scurta neagra cu alb, niste ciorapi mai grosi negrii cu cranii albe, o pereche de ghete negre si si-a luat un hanorac alb ca al lui Jeff . Era superba. I-am pieptanat parul lung si moale si am luat-o de mana si am coborat.
Perspectiva *Melanie*
Am coborat de mana cu Laughy in sufragerie unde unchiul Zalgo vorbea cu Madeea si ceilalti. Ne-au observat imediat iar Madeea a venit si m-a luat in brate.
-Surioara! Ce bine arati. Mi-a zis Made.
-Acelasi lucru pot sa-ti spun si tie ,surioara.
Unchiul Zalgo a venit si m-a luat strans in brate.
-Nepotica mea preferata ! Ce mai faci? Mi-a spus bucuros invartindu-ma iar focul cuprinzandu-ma iar, forma mea devenind de demon.
-Bine unchiule ! Te asteptam sa iesim la zapada.
Toti s-au uitat timp de cateva secunde mirati la mine vazand ca sunt intr-o forma de demon. Unchiul Zalgo a inceput sa rada si mi-a dat drumul la mana, forma mea devenind la normal.
-Deci... Haideti la zapada ! Ne-a spus super fericit Zalgo.
L-am luat de mana pe Laughy si l-am tras afara , am inceput sa mergem toti prin zapada mare care ma obosea. Pana la urma , Laughy s-a facut de 3m si m-a luat in carca pe ceafa lui .
Perspectiva *Jill*
Eu si Alex, Robert, Jully, Sid si Dacos ne-am teleportat in casa lui Zalgo. Am furat potiuni de putere si unele de crestere si etc. Dupa ce le-am baut, ne-am dus in camera armelor si am furat sabii , pumnale, cutite de plumb topite cu argint si aur, fatale lui Laughing Jack si lu Melanie. Acum ca puterea noastra s-a marit, ii vom face sa plateasca. Ne-am teleportat in fabrica abandonata si am asteptat ca LJ , Melanie si restul sa ajunga la cascada. Acolo i vom provoca la lupta.
Perspectiva *Melanie*
Mai aveam putit pana la cascada, asa ca ne-am oprit umpic intr-un luminis si am inceput sa ne jucam. Jeff il freca pe Ben cu zapada pe fata, acesta injurand din toti dracii. EJ si cu Sally l-au ingropat pe Slender in zapada iar eu si cu Laughy faceam un om de zapada alaturi de mama. Radeam , ne distram si dupa putin timp, am hotarat sa mergem la cascada. Cand am ajuns, am fugit pe gheata si am inceput sa patinez, lui Laughy i era frica asa ca a ramas pe margine si ma privea pe mine. Dintr-o data, Jill si ceilalti s-au teleportat la cascada. M-am oprit din patinat si toti am inceput sa ne uitam la ei.
-Hei L. Jack, ce mai faci iubire? L-a intrebat Jill razand.
M-am transformat in clown si tentaculele au inceput sa-mi creasca din spate.
-Daca i mai zici odata asa, jur ca o sa-ti bag un tentacul in burta si ti-l scot pe gura. I-am spus maraind la ea, aratandu-mi coltii ascutiti.
-In fine, am venit sa va anunt ca saptamana viitoare , in locul asta va vom invinge. Mi-a spus ea razand.
-Mai vedem noi , Jill. Nu o sa te atingi de Meli. I-a spus Laughy facandu-se de 3m.
-O sa ma ating de tine ! A spus Jill si a aruncat o sabie de plumb topita cu argint si aur spre Laughy.
-Nuuu ! Am tipat si m-am teleportat in fata lui Laughy, sabia strapungandu-mi burta.
Am cazut la pamant si simteam cum vederea mi se incetoseaza. Laughy era in fata mea plangand si zgaltaindu-ma. In momentul ala am inchis ochii , am mai auzit doar strigatele celorlalti .
-Melanie !! Nuu !
Buna buna ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti !
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanfictionMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.