Cursă și antrenament

1.7K 133 5
                                    

Perspectiva *Melanie*

S-a facut dimineata, am vrut sa ma ridic din pat dar ceva sau mai bine zis cineva nu ma lasa, acela fiind Laughy. Ma tinea strans in brate de nu puteam sa fac nimic decat sa astept pana se trezeste. M-am teleportat langa pat si l-am sarutat pe frunte. Ma simteam super bine ! Am auzit ca intalnirea lui Jeff si Madeea a iesit la fel de bine. Ma bucur pentru ei, se potrivesc foarte bine. Mi-am luat din dulap o rochita pana in pamant de culoare neagra , lenjeria si am fugit sa fac un dus, mi-am uscat parul si mi-am facut bucle . M-am imbracat si m-am incaltat cu niste balerini negrii, l-am sarutat din nou pe Laughy, acesta zambind si am iesit din camera. Pe hol m-am intalnit cu Slender si cu mama. I-am luat in brate si am mers toti 3 la masa. In bucatarie ne-am intalnit cu Madeea si Jeff care se sarutau si cu Zalgo care gatea.

-Neața lumeee ! Sa va tina surioara ! Am strigat eu catre ei.

-Multumim surioara. Mi-au spus cei doi porumbei.

Zalgo s-a apropiat de mine si m-a luat de mana, invartindu-ma. Focul ma cuprindea si rochia mea a devenit rosie.

-Neata nepoata mea, cum te mai simti? Mi-a zis Zalgo.

-Ma simt super bine ! Am chef de o cursa de viteza cu surioara mea. Le-am spus pe un ton vesel.

Unchiul Zalgo si-a retras mana iar rochia mea a devenit neagra la loc.

-Atunci astazi mergem la o plimbare prin iad ! Am un teren numai bun de curse. Mi-a spus unchiul Zalgo.

Toti au fost de acord iar Madeea m-a luat in brate. Laughy a coborat si el la masa si i-am sarit in brate.

-Asa faci? Ma lasi singurel in camera? Mi-a spus pe un ton de copilas etalandu-si boticul ala dulce.

-Ma scuzati domnule Laughy. Nu o sa se mai repete. I-am spus pe acelasi ton.

A inceput sa rada si m-a luat in brate, sarutandu-ma.

-Deci, acum ca si Meli e clown ca tine , o sa o cheme Laughing Melanie ? S-a bagat Jeff curios.

Eu si Laughy ne-am privit in ochi iar dupa l-am privit pe Jeff.

-E o idee super ! Am spus amandoi deodata.

M-am transformat in clown iar Laughy m-a lasat jos, luandu-ma de mana.

-Parca ati fi frati ! Ne-au spus toti 5.

Am revenit la normal si ne-am asezat la masa. Peste putin timp a aparut si Ben , Alice , EJ si Sally. Am mancat cu totii si dupa ne-am dus in sufragerie. Slender si Zalgo au mai venit cu o propunere.

-Daca tot mergem sa le vedem p-astea mici cum se intrec, ce ati zice sa ne si antrenam? Au spus Slender si Zalgo.

-Daaa ! Au spus toti fiind foarte bucurosi.

Jeff a fugit intr-un suflet in camera lui sa-si aleaga un cutit, am stat o ora dupa el doarece nu se putea decide care cutit sa ia. Pana la urma si-a luat vreo 7 cutite la el. Am ajuns pe un teren imens numai bun de curse. Toti s-au asezat pe o canapea foarte lunga ca sa aiba loc toata lumea iar eu si Madeea ne pregateam pentru cursa. Laughy ma incuraja iar Jeff facea la fel cu Madeea.
Ne-am asezat la start si am dat palma razand. Laughy si Jeff s-au asezat pe canapea iar noi ne dezmorteam.

-Haii Meliii sa castigi ! Urla Laughy de pe canapea.

-Da de unde , Made castiga ! Urla Jeff.

Laughy si Jeff au inceput sa se certe si au pus un pariu. Daca castigam eu, Jeff i facea treaba lui Laughy pentru o luna. Daca pierdeam, el o facea pe a lui Jeff.
Am pus amandoua piciorul drept inainte iar eu m-am transformat in clown. Unchiul Zalgo s-a asezat in mijlocul nostru, asteptam startul.

-Veti face 10 ture, care termina prima cele 10 ture castiga!

Am dat amandoua din cap aprobator si ne-am luat in brate urandu-ne succes. Am pus din nou piciorul drept inainte asteptand startul.

-3...2....1.... START !

Am inceput sa alergam super repede, eram la aceeasi distanta, nici una nu eram mai in spate sau mai in fata de cealalta. Auzeam tipetele de incurajare din partea celorlalti . La ultima tura, viteza mea parca crescuse. In urma mea era foc. Madeea a ramas in urma iar eu am trecut prima linia de finish. M-am oprit foarte greu, Madeea a ramas uimita de liniile de foc care le-am lasat in urma. Am inceput sa radem amandoua si ne-am luat in brate. Laughy castigase pariul, saracul Jeff !

-Bravo iubire ! Mi-a spus Laughy mandru luandu-ma in brate.

Jeff a mers la Madeea, s-au sarutat si au inceput sa rada.

-Acum toata lumea la antrenament ! Ne-a spus Zalgo si intinzand mana spre teren.

Un cutremur si-a facut aparitia si din pamant au iesit diferite camere cu diferite mecanisme. Una era pentru aruncare la tinta, alta pentru infruntarea inamicului , etc.

-Ca in jocurile video !!! A urlat Ben fiind foarte entuziasmat.

-E lumea reala , copil fara viata sociala. I-a spus EJ care bufnea in ras.

Toti am inceput sa radem si fiecare si-a ales o camera . Restul ne uitam cum se descurca.
Jeff si-a ales camera cu infruntarea inamicului, a pus la dificultate mare. Si-a scos cutitele si si-a dezmortit membrele. Holograme cu oameni inarmati au inceput sa apara unul dupa altul iar Jeff i "culca la pamant" pe toti. Zau, omul asta stie sa manuiasca cutitele mai bine ca Chuck Norris. Dupa ce a terminat, a facut o plecaciune in fata noastra si am inceput sa il aplaudam. Eu si Madeea am ales alta camera cu infruntarea inamicului, doar ca in echipa. Baietii nu ne-au dat nici o sansa , nici macar la dificultate usoara. Am pus la dificultate maxima, toti fiind foarte uimiti. Hologramele incepeau sa apara iar eu cu Madeea ne tineam de mana. Parul nostru a inceput sa leviteze si am alergat spre holograme. Eu le prindeam cu tentaculele iar Madeea le dadea foc. Din pacate pentru Jeff, i-am intrecut scorul. Toti au ramas masca ce putere avem eu si Madeea impreuna.

Buna buna ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti. Va pup si o zi faina sa aveti !

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum