Animăluțul de foc

889 83 22
                                    

Perspectiva *Melanie*

M-am trezit datorita faptului ca simteam o mana ce imi mangaia parul. Mi-am intors capul si am vazut ca Laughy statea langa mine privindu-ma trist si obosit.
M-am abtinut sa spun ceva si am vrut sa ma ridic insa el ma tinea strans in brate.

-Meli...nu pleca... Imi pare rau pentru ce am facut. Spune acesta foarte trist.

Oricat de mult mi-as dori sa-l iau in brate deoarece nu suport sa-l vad trist, nu pot, m-a durut mult ce a spus si facut.

-Da-mi drumul. Am multa treaba azi. I spun serioasa uitandu-ma la perete.

Acesta se incapataneaza si ma trage mai langa el.

-Nu vreau sa te las! Spune si o lacrima i curge pe obraz.

-Te-am rugat frumos sa ma lasi, in momentul asta! Spun si ridic putin tonul.

A vrut sa spuna ceva insa a fost intrerupt de Zalgo care a intrat in camera.

-Hai Meli, nu esti gata?! Azi absolvi antrenamentele! Spune incrucisandu-si mainile.

-As fi putut daca cineva m-ar fi lasat... Spun si ma uit urat la Laughy care mi-a dat drumul trist.

-Haide ! Eu si Isis te asteptam jos. Spune Zalgo si iese din camera.

Am fugit sa fac un dus si peste 10 minute am iesit in prosop, parul meu crescand pana la fund iar ochii mei devenind negri cu pentagrame albe.
Laughy a vrut sa spuna ceva facand ochii mari la mine dar l-am intrerupt.

-Abtine-te.

Pocnesc din degete si un fum negru ma inconjoara, prosopul de pe mine se transforma intr-o rochie neagra lunga cu volanase si maneci lungi si largi, in picioare imi apar niste balerini iar pe cap coroana cea neagra cu rubine. Pe fata imi apar liniile rosii in forma de fulger care pornesc de sub ochi pana la barbie iar pe incheietura mainii stangi imi apare pentagrama.

Ma privesc cateva secunde in oglinda si vreau sa ies pe hol dar Laughy ma opreste.

-Succes si imi pare rau... Spune pe acelasi ton trist.

Ma opresc cateva secunde fiind tot cu spatele la el iar o lacrima isi face aparitia pe obrazul meu.

-Trebuia sa te gandesti la asta inainte sa faci ce ai facut. I spun si plec lacrimand din camera.

Am inceput sa alerg pe hol fara sa vad pe unde merg si din greseala m-am lovit de Alucard cu putere insa totusi nu a cazut, ce om solid...si inalt.
Mi-am ridicat privirea spre el care era umpic nedumerit.

-Scuze ! I spun si imi sterg rapid lacrimile.

-Nu-i nimic, ce te grabesti asa? Sau mai bine zis, de ce plangi? Ma intreaba si se pune pe vine ca sa fie cat mine.

-Stii tu...Laughy...adica Laughing Jack. Spun uitandu-ma in ochii lui rosii.

-Ti-a facut ceva? Spune putin deranjat si ochii incep sa straluceasca.

-Nu, doar ca m-am trezit cu el langa mine, atata tot. I spun indiferenta.

-Ok...Hai ca intarzi la examenul de absolvire. Spune ranjind.

Am dat din cap afirmativ si am coborat cu el scarile in sufragerie unde Isis si Zalgo ne asteptau.

-A dat Satan sa vii ! Haide ! Spune Zalgo si ne conduce spre camera de antrenament.

Cand am ajuns, i-am vazut pe Made, Jason, Candy, Slender si restul familiei stand pe o canapea mare si spatioasa, ca sa ma vada cum ma descurc, cred...
Alucard mi-a pus mana pe umar si mi-a zambit sa ma incurajeze si s-a pus langa ceilalti.
Rose avea burta ca in a 7-a luna de sarcina deci...nu mai am mult si o sa devin bunica! Stella mi-a facut cu ochiul si a zambit slab iar Stephan a aplaudat putin.

M-am indreptat spre Isis care medita fiind inconjurata de flacarile lui Max si m-am oprit la o distanta promitatoare.

-Esti pregatita? Ma intreaba curioasa.

-Mai bine ca niciodata. Spun increzatoare si imi iau pozitia de atac.

-Asa te vreau. Spune si isi deschide ochii iar Max isi retrage flacarile.

Isis si-a luat pozitia de atac si s-a pregatit de lupta finala.

-Tu glumesti ?! Ma lupt cu tine?! I spun nelamurita.

-Daca reusesti sa ma pui jos cu toate smecheriile care le-ai invatat, o sa treci testul !

Inghit in sec si ma concentrez pe tot ce am invatat. Zalgo s-a oferit sa dea startul iar pentru mine a fost un stres total momentul acela!

-3....2......1......Incepeti ! Striga Zalgo.

Am deschis ochii care erau rosii ca in genul lui Alucard si am asteptat ca Isis sa ma atace. Aceasta si-a creat un arc cu sageti si a inceput sa traga spre mine.
Da...exact ca in prima lectie...reflexele. M-am ferit perfect de toate sagetile, am luat-o de mana stanga si am trantit-o la pamant, aceasta zambind.

Prea usor... Cum nu eram prea buna la lectia asta, am lasat ca toanta garda jos iar ea a sarit peste mine si m-a daramat.

-Nu lasa garda jos Meli! Imi spune si ma tine puternic de maini.

M-am uitat cateva secunde spre ceilalti care priveau mirati si atenti fiecare miscare care o faceam. Mi-am adus aminte de miscarile de ripostare pe care Jeff mi le-a aratat si le-am aplicat ca sa scap.
Dupa o ora de schimb de atacuri care mai de care mai dificile sau usoare, Isis nu era la pamant, parca tocmai ce terminase incalzirea. Partea buna ca la fel eram si eu! Ca un ultim atac, am inceput sa levitez si mi-am strans toata energia in acest ultim atac. Mi-am indreptat mainile spre tavan iar hainele si parul meu au inceput sa leviteze.

O bila de foc s-a creat deasupra mea care devenea din ce in ce mai mare. Simteam ca nu ma mai pot controla asa ca am aruncat-o rapid spre Isis strigand.

-Dragonul mortii !!! Tip si bila ia forma unui dragon gigantic care rage.

A lovit-o din plin pe Isis si un fum gros ca ceata a implut incaperea. Toti strigau panicati caci nu stiau ce se intampla dar peste cateva minute, fumul a disparut iar Isis era la pamant, invinsa zambindu-mi.

-Felicitari ! Ai trecut testul! Ai absolvit ! Spune ridicandu-se de praf si luandu-ma in brate.

-Bine Meliii!!!! Striga restul si ma iau in brate pe rand.

I multumesc lui Jeff ca m-a invatat cum sa ripostez, ar fi fost mandru daca m-ar fi vazut... Promit sa te aduc inapoi Jeff !
Brusc, o bila de foc s-a format in fata mea modelandu-se singura.

-Ce se...? Intreb si sunt intrerupta de Isis.

-Animalutul tau de foc se creaza! Ai absolvit si cum ti-am spus, din flacarile tale ia nastere un animalut de foc care poate lua orice forma doreste, poate vorbi si va fi la fel de puternic ca stapanul sau.

Am privit bucuroasa bila de foc care se modela singura pana ce o lumina orbitoare a acaparat camera. Dupa cateva secunde, am deschis ochii iar in fata mea era un pui de catel de foc foarte dragut.
L-am luat imediat in brate si am inceput sa-l mangai.

-Ma bucur sa va cunosc stapana ! Spune micuta creatura dand din codita.

-Si eu ma bucur sa te cunosc! O sa te numesc Maya.

Aceasta a dat din cap bucuroasa si s-a dat jos din bratele mele, forma ei devenind una de dragon.
Se pare ca Smile o sa aiba o prietena de joaca!

Buna buna ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti.

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum