Nu mai suport !

1K 78 28
                                    

Perspectiva *Melanie*

-POFTIM?! Tip la Alucard iar parul meu incepuse sa leviteze.

-Sunteti adorabila cand va enervati. Spune ranjind.

Omul asta cateodata ma enerveaza la culme ! Trebuie doar sa zambeasca si imi vine sa il dau de toti peretii casei.
Ca deobicei a inceput sa rada ca un prost din nu stiu ce motiv si am dat sa plec in sufragerie sa-l las in prostia lui.

-Astept cu nerabdare porunca voastra. Spune Alucard jucandu-se cu pistolul.

Ma opresc timp de cateva secunde  fiind tot cu spatele la el iar dupa mi-am continuat drumul spre sufragerie. Nu trebuie nimeni sa afle, nu vreau sa-i pun in pericol, nu as mai suporta sa mai pierd pe cineva...
Am strans din pumni ca sa ma calmez si m-am dus direct la bucatarie sa beau o cafea si poate sa si fumez.

Peste putin timp cand mi-am aprins tigara, Made a intrat in bucatarie voind sa vorbeasca cu mine.

-Meli, trebuie sa vorbesc cu tine ! Spune aceasta parand putin panicata.

Mi-am stins tigara si am aruncat-o iar dupa aceea am luat-o pe Made de mana si ne-am teleportat in biroul meu. Am poftit-o sa se aseze si am asteptat sa inceapa.

-Meli trebuie sa discutam de Anubis. Spune putin panicata.

-Spune. I spun pe cat se poate de calm si am batut din palme de 2 ori, Alucard venind si el prin perete.

S-a pus in dreapta mea cu mainile incrucisate , pentagrama de pe manusile lui vazandu-se mai bine.

-De cateva zile simt ca sunt pandita, stii... Cum eu sunt o fiinta de foc, pot simti prezenta oricui care calca pe teritoriul de foc si crede-ma, multe prezente au calcat teritoriul. Spune aceasta cu o teama destul de mare in voce.

Alucard a inceput sa maraie putin iar eu mi-am frecat fruntea cu varful degetelor in cautarea unei solutii.
Intr-un final m-am ridicat de pe scaun si i-am dat mana lui Made ca sa se ridice si ea.

-Nimeni nu mai are voie sa paraseasca castelul , transmite-le tuturor.  I spun pe un ton serios.

Made da din cap aprobator linistindu-se putin si a iesit din camera, eu cu Alucard ramanand singuri.

-Alucard ! Il strig destul de serioasa.

-Spuneti. Raspunde acesta ranjind.

-Vreau sa iesi la o "vanatoare de nepoftiti". I spun accentuand pe ultimele 3 cuvinte.

Acesta ranjeste pana la urechi si face o mica aplecaciune.

-Cum doriti. Spune razand iar dupa aceea teleportandu-se.

Mi-am aranjat putin parul si am coborat in sufragerie unde Isis medita fiind inconjurata de flacarile lui Max, Zalgo citea o carte iar Laughy vorbea cu  Jeff si fiul meu.
Din cauza tocurilor mele destul de maricele, prezenta mea a fost observata imediat. Toti m-au privit putin speriati deci cred ca Made deja i-a anuntat.

Laughy a venit spre mine si ca deobicei m-a luat pe sus si sarutandu-ma.

~Sunt din nou probleme?~ imi spune prin telepatie.

~Cica am fi urmariti dar nu iti face griji, l-am trimis pe Alucard sa cerceteze. Stii doar cat i place sa se plimbe pe timpul noptii.~ i raspund calm.

~Ma bucur.~ raspunde zambind.

M-a lasat jos iar Stephan a venit bucuros spre mine luandu-ma in brate.

-Mama, o sa fiu tata ! Spune acesta zambind.

Un zambet sincer s-a schitat pe fata mea si l-am luat strans in brate sarutandu-l pe frunte.

-Felicitari fiule ! O sa fiu bunica. Spun razand.

Laughy aflase si el tot acum asa ca a inceput sa-l ciufuleasca pe Stephan  in semn de bucurie.
Toti i-au felicitat si i-au luat in brate insa ceva nu e bine, Jeff nu e aici!

Perspectiva *Jeff*

Am iesit in gradina din spate fiind foarte fericit ca o sa devin bunic!!! Fiica mea Rose e insarcinata! Offf cat am asteptat momentul asta! Cand am vrut sa intru in casa, am auzit o voce ce venea de dupa scutul de forta de care numai locuitorii castelului puteau sa intre sau sa iasa.

-Ajutor!!!! Se aude o voce cunoscuta.

Dupa inca un strigat, mi-am dat seama ca era al lui Made!

-Made !!! Rezista, vin acum ! Spun si ies din scutul de forta si ma indrept spre sursa strigatelor.

Cum am ajuns, nu era nimeni... Fuck, a fost o capcana!
Din tufisuri au inceput sa iasa cativa supusi de-ai lui Anubis inarmati cu sabii si arcuri. Ahh cat de prost sa fiu !!!
M-am dat incet in spate si m-am ferit rapid de o sageata care era sa-mi strapunga bratul drept. In momentul ala am alergat spre castel cu astia dupa mine.

Perspectiva *Melanie*

O viziune mi s-a aratat cum ca Jeff e in pericol si imediat i-am alarmat pe ceilalti, toti iesind in gradina din spate.
L-am zarit pe Jeff care fugea de vreo 10 supusi de-ai lui Anubis bine inarmati iar cand Made si Rose au vazut, au inceput sa tipe speriate spre el.
M-am enervat si l-am strigat pe Alucard insa acesta era ascuns in umbra copacilor, stralucirea ochilor lui vazandu-se pana aici(poza din media).

Si-a scos pistoalele si a inceput sa traga in ei, glonturile strapungandu-le pieptul iar acestia devenind cenusa.

Perspectiva *Jeff*

Doamne credeam ca nu mai scap. M-am oprit putin ca sa imi trag sufletul si am privit in urma mea unde l-am zarit pe Alucard distrandu-se cu dusmanii. Intr-un moment de neatentie,  m-am intors spre Made care ma striga disperata si am dat sa fug spre ea insa o sabie mi-a strapuns piepul, sangele a inceput sa mi se scurga in partea dreapta a gurii si am cazut in genunchi.

Perspectiva *Melanie*

Jeff a fost ranit ! M-am enervat atat de rau incat am iesit din scutul de forta urmata de ceilalti, Made plangea iar din cauza nervilor, si-a luat forma adevarata si a ars de viu sclavul care l-a ranit pe Jeff.
Alucard s-a apropiat si el de noi iar Made s-a pus pe vine in fata lui Jeff plangand. M-am pus si eu pe vine tot langa Jeff si i-am scos sabia lunga din piept.
Made l-a luat in brate, acesta sangerand abundent si respirand sacadat.

-M-m-au pacalit...Ti-au imitat vocea...si am crezut ca esti in pericol. I spune Jeff tusind sange lui Made.

Cativa au inceput sa lacrimeze din cauza ca Jeff arata din ce in ce mai rau iar Made si Rose plangeau rau de tot.

-Jeff sa nu cumva sa... Spune Ben lacrimand.

Jeff zambeste si tuseste din ce in ce mai rau. Si-a ridicat mana cu greu si i-a mangaiat obrazul lui Made.

-Te iubesc... Ai g-grija de Rose... Spune si inchide ochii incet.

-JEFF NU ! Urla Laughy.

Made a inceput sa tipe de durere alaturi de Rose, ceilalti au inceput sa planga si eu am simtit cum cerul cade peste mine. Era sa cad insa Alucard m-a prins si m-a luat in brate ca sa ma descarc emotional.
Jeff murise...

Buna buna! Lectura placuta si daca va place,stiti ce sa faceti.

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum