Antrenament special (1)

858 79 19
                                    

Perspectiva *Melanie*

Am simtit cum sunt putin zgaltaita din somnul meu frumos si linistit. Am deschis ochii si am zarit-o pe Isis.

-Hai Meli trezirea! Trebuie sa incepem antrenamentul!

Am dat din cap afirmativ frecandu-mi ochii si m-am ridicat din pat urmand-o pe Isis.
Am mers cu ea in bucatarie unde Zalgo s-a oferit sa gateasca iar in coltul bucatariei era un catel micut de foc care manca.  Am tresarit bucuroasa si m-am apropiat de micuta creatura.

-E dragonul care l-ai imblanzit ieri, doar ca are puterea sa se transforme in ce vrea! Ma lamureste Isis zambind.

Zambesc si chem micuta creatura la mine. Aceasta da din coada fericita si imi sare in brate. Incep sa chicotesc si incep sa o mangai.
A inceput sa se faca mai mare, transformandu-se intr-un leu care m-a daramat. Ma lingea pe fata fericita pana cand Isis a intervenit.

-Max inceteaza !

-Imi pare rau stapana... Spune asa zisul Max.

M-am ridicat nedumerita uitandu-ma pe rand la amandoi.

-Poate sa si vorbeasca. Orice demon dupa ce isi controleaza puterile pe deplin va avea un animal de foc. Imi spune zambind.

-Adica o sa am si eu ?! Intreb fericita ca un copil mic.

Isis chicoteste si imi pune mana pe umar.

-Desigur ! La sfarsitul antrenamentelor, o parte din flacarile tale vor crea un animal de foc. Animalul va fi la fel de puternic ca stapanul.

Incep sa sar de bucurie alaturi de Max si am mers amandoi in sufragerie care era imensa. Max s-a transformat in dragon si am inceput sa ne jucam cu flacarile.

~Presupun ca o sa te intorci cu un animal de companie?~ imi zice Laughy prin telepatie.

~Se pare ca da! Ce faceti?~ i raspund curioasa.

~Jeff a mancat toate prajiturile cu capsiuni, Sally si Made mai au putin si-l omoara. Ben a terminat toate jocurile si se plange de plictiseala, Slender a ragusit de cat a tipat iar Steph si Rose impreuna ca pana acum.~ spune razand.

~Nu o sa rezistati mult timp fara Zalgo si mine se pare.~ spun chicotind.

Convorbirea noastra telepatica a fost intrerupta de Isis care m-a chemat pe mine si Max la masa.
Imediat dupa ce am mancat, am urcat in camera mea sa fac un dus. M-am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti de culoare neagra, un tricou rosu larg cu cranii negre pe el si o pereche de tenesi negri. Mi-am pieptanat parul cel negru cu suvite rosii si l-am lasat pe spate.
Ochii mei au inceput sa prinda o culoare de rosu mai intens si mai stralucitor iar flacarile au crescut.

Am coborat in sufragerie unde ma asteptau Isis si dragonul Max si am pornit spre camera de antrenament.
Cum am ajuns, Isis s-a pus in fata mea si mi-a zambit.

-Ca de inceput, sa te invat sa creezi bile de foc explozive.

Am dat din cap afirmativ si am privit-o atent. Si-a inchis ochii si si-a indreptat mainile spre inainte, in palma ei se aduna focul pana s-a creat o bila de marimea unei palme.
Si-a deschis ochii si a aruncat bila spre un manechin, imediat cum bila a facut contact cu manechinul, a explodat.

-Acum incearca tu ! Imi spune Isis zambind.

Am tras aer in piept si am inchis ochii, am facut acelasi lucru care l-a facut si Isis doar ca, in momentul cand am deschis ochii, bila din palmele mele era de marimea unei plasme. M-am uitat speriata spre Isis care chicotea.

-Ti-am spus ca demonii ca tine au putere mai mare ca restul! Acum arunca bila ! Spune aratand spre alt manechin.

Am aruncat bila iar la contact cu manechinul, a explodat provocand un cutremur de cateva secunde. In loc de manechin, in acel loc era numai praf.

-Bravo ! Hai ca prinzi repede! Acum sa te invat sa creezi arme.

Am vrut sa spun ceva dar am fost intrerupta de ea.

-Da stiu ca deja ti-ai descoperit puterea asta si ca stii sa creezi, dar armele care le creezi sunt prea mici si instabile.

A inceput sa gesticuleze cu mana in jurul ei, focul inconjurand-o si si-a inchis ochii. O priveam atent si cuminte cum tot focul din jurul ei se modeleaza intr-o sabie lunga si ascutita. Si-a deschis ochii si a provocat un impuls sabiei, intarind-o.
Mi-a aruncat sabia in brate si mi-a spus sa o incerc. M-am apropiat de un manechin si l-am taiat in doua cu sabia fara ca macar sa ma straduiesc putin.

Era incredibila puterea focului, cat de mult s-a schimbat viata mea...parca ieri eram acasa pregatindu-ma de prima zi de liceu...crezand ca sunt normala iar acum sunt in iad in casa zeitei focului antrenandu-ma.

Din nou am facut acelasi lucru ca Isis si mi-am modelat o coasa de marimea mea, cu lama imensa si ascutita, am trimis un impuls iar coasa s-a intarit. M-am apropiat de o tabla de otel groasa si am reusit sa o tai dintr-o lovitura.

Isis m-a aplaudat si uite asa antrenamentul meu a continuat...ma mai asteapta multe alte chestii mai dificile ca astea..

Buna buna! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti !

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum