Antrenamente

1.5K 110 8
                                    

Perspectiva *Melanie*

Este ora 10, razele soarelui au patrus in camera atingandu-ne fata. Laughy s-a intors cu spatele la geam si m-a luat mai strans in brate, rezemandu-si obrazul de capul meu. Ma gandeam numai la intamplarea de aseara, a fost asa frumoasa si de romantica. L-am sarutat usor si dulce pe Laughy pe frunte si m-am dus sa fac un dus. Mi-am luat lenjeria pe mine si tricoul de la Laughy, era cald nu ma judecati ! Mi-am luat papuceii pufosi cu iepurasi si am iesit pe hol. M-am intalnit cu Madeea si cu Jeff care tocmai ce au iesit din camera.

-Surioara , Jeff ! Ce faceti? I-am intrebat pe porumbei in soapta ca sa nu-l trezesc pe Laughy.

Ei au venit spre mine si m-au luat in brate.

-Mergeam spre bucatarie, tu ce faci? Si ce e cu tricoul asta pe tine ?! M-a intrebat Madeea.

-Mie unul imi plac papuceii ei ! Mi-a zis Jeff bufnind in ras.

-Ha ha, tricoul e de la Laughy . Jeff, lasa-mi papucii in pace ! Le-am spus cascand.

-Al lui LJ?!?! Bai cat de mare e omu asta ?! Au spus amandoi deodata.

Am inceput sa rad ,i-am luat de mana si ne-am indreptat spre bucatarie, acolo era unchiul Zalgo care gatea, Slender citea, EJ se juca cu cutitul iar mama aseza masa.

-Neața lume ! Le-am spus pe un ton somnoros.

Unchiul Zalgo a venit spre noi si m-a luat in brate pe mine si pe Madeea.

-Nepoatele mele preferate ! Cum ati dormit? Dar tu Jeff?

-Foarte bine ! am spus toti 3 in cor.

Slender si mama m-au luat in brate si ne-am asezat cu totii la masa. Dupa scurt timp , a coborat si Sally, Alice , Ben si Laughy al meu. Am fugit si l-am luat in brate , l-am sarutat iar el mi-a raspuns . M-a lasat jos si s-a asezat langa mine.

-Altadata trezeste-ma si pe mine micuto ! Mi-a spus Laughy ciufulindu-ma.

-Bine bine , hai sa mancam!

Dupa ce am mancat, Zalgo ne-a spus sa ne pregatim ca sa mergem sa ne antrenam. L-am tras pe Laughy de mana pana in camera ca sa ne schimbam.

Perspectiva *Madeea*

Bun, am reusit sa nu trezesc banuieli ! Va intrebati ce am facut ? Pai, am avut o seara de amor cu Jeff si desigur, am uitat sa folosim prezervativ ! Incepand cu ziua de ieri, am avut stari minore de greata si ameteli. Daca sunt insarcinata?! Off nu stiu ce sa ma fac ! Nu stiu cui sa-i spun ca sa fiu sigura daca sunt sau nu. Lui Jeff nu-i pot spune ! Daca nu va reactiona cum imi doresc eu cand o sa-i spun ca va fi tatic? Pur si simplu nu stiu. O sa ma ascund un timp, le voi spune dupa batalie, da ! Asta am sa fac.
L-am tras pe Jeffy de mana si am mers in camera lui. El m-a luat in brate si m-a sarutat apasat. Si-a lipit fruntea de a mea si ma privea grijuliu.

-Fugi si fa dus, sau facem impreuna ? M-a intrebat Jeff ranjind pervers.

-Bine domnule Jeffy. Haide. I-am spus la fel de pervers, dandu-mi parul pe spate.

L-am tras de mana si am intrat in dus. Dupa ce am terminat, am iesit cu prosoapele pe noi si am inceput sa ne pregatim.

Perspectiva *Melanie*

Inainte sa coboram, ne-am mai batut umpic cu pernele si ne-am sarutat. L-am tras de mana si am coborat in living unde erau toti in afara de Jeff si Madeea. La scurt timp au aparut si ei plini de zambete.

Am pornit spre terenul de antrenament, dupa cateva minute am ajuns. Unchiul Zalgo si-a indreptat maa spre teren, ochii lui stralucind din ce in ce mai tare. Din pamant au iesit camerele diferite cu diferite abilitati. Eu m-am dus la infruntarea inamicului, Jeff si Madeea s-au dus la aceeasi abilitate doar ca in echipa si Ben s-a dus la tragerea la tinta. Ceilalti se uitau la noi.

M-am transformat in clown si mi-am eliberat tentaculele. Am pus la dificultate maxima iar hologramele au inceput sa apara, ma miscam cu agilitatea mea de felina si imi infigeam tentaculele in holograme. Ma feream gratios ca o balerina si infigeam ghearele lungi in holograme. Pana la urma am terminat cu brio runda , Laughy aplaudandu-ma. Am iesit din camera iar Laughy m-a luat pe sus si m-a sarutat.

A venit randul lui sa intre in camera, Jeff si Madeea s-au descurcat super in echipa. La fel si Slender cu mama. Ben tragea cu arcul extraordinar de bine, lovea mereu tinta. Ne-am asezat cu totii si l-am privit pe Laughy al meu. Si-a pus pe dificultate maxima si runda a inceput. Daca l-ati fi vazut cum se misca, era la fel de gratios ca mine si la fel de agil la atac. Dupa ce a terminat, a urlat in gura mare ca ma iubeste. L-am luat in brate si l-am sarutat apasat si pasional. Jeff si Madeea au venit spre noi si ne-au propus ceva.

-De ce nu va duceti in camera de lucru in echipa? Vrem sa va vedem cum luptati impreuna !

Toti au fost de acord iar eu si Laughy ne-am indreptat spre camera de lucru in echipa. M-am transformat in clown iar Laughy a pus pe dificultate infinita(ultima varianta de dificultate, foarte grea unde nimeni nu reusea sa duca la bun sfarsit runda) . L-am luat de mana pe Laughy iar parul nostru a inceput sa leviteze deodata. Ne-am deplasat mana de mana si ne miscam gratios in acelasi timp. Am atacat hologramele cu ghearele in acelasi mod. Venise sfarsitul rundei, o tona de holograme ne-au incercuit. Eu si Laughy ne-am privit in ochi, ne-am zambit si ne-am luat de mana. O aura alba a inceput sa ne inconjoare.

-FORTA LAUGHING ! Am tipat amandoi si am inceput sa levitam. Aura a explodat iar hologramele au cazut la pamant invinse. Runda s-a incheiat !

Toti au privit uimiti puterea noastra, Zalgo fiind cu gura cascata.

-Asta e puterea contopita a voastra. In echipa sunteti de neinvins. Ne-a spus Zalgo aplaudand.

Am pornit toti spre casa, ceilalti fiind inca in stare de soc. Am mancat iar eu si Laughy am mers in camera noastra. Am facut dus impreuna si ne-am imbracat in pijamale. M-am pus peste el in pat si l-am ciufulit, el mangaindu-ma tandru cu varful degetelor pe spate.

-Meli, mi-a placut mult seara trecuta. Mi-a spus Laughy rosind.

Am inceput sa rad pana cand mi-am adus aminte de ceva, m-am speriat groaznic si m-am ridicat din pat. Laughy s-a asezat in fund speriat.

-Ce s-a intamplat ?! M-a intrebat Laughy speriat.

-Laughy... Noi am uitat ceva aseara. I-am spus speriata.

Prima data nu a inteles ce am zis, intr-un final s-a prins si si-a pus mainile in cap la fel ca mine.

-PREZERVATIVUL ! Am tipat amandoi deodata.

Buna buna ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti ! Saracii LJ si Meli :))).

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum