Perspectiva *Laughing Jack*
-E in moarte clinica !!! Nu mai avem ce sa facem ! A spus Zalgo plangand.
In momentul ala , am simtit cum inima mea se rupe in bucatele mici. Stephan a inceput sa planga iar Anastasia mi-a spus cu lacrimi in ochi sa i-l dau ei sa il linisteasca. Dupa ce a parasit camera impreuna cu Stephan, m-am apropiat de patul unde zacea Meli cu ochii inchisi, fara puls. Am atins-o pe obraz si o mangaiam usor, ma abtineam sa nu plang mai rau. Mi-am adus aminte de ce i-am promis acum 2 zile.
"-Daca eu nu rezist, promite-mi ca vei avea grija de Stephan si ca il vei iubi cum ma iubesti pe mine."
Mi-am pus capul pe umarul lui Meli si am inceput sa plang abundent, lacrimile mele udandu-i rochita sfasiata. Am luat-o de mana care era rece ca gheata si am inceput sa o strang. Dupa cateva minute, pielea ei a devenit foarte calda, a inceput sa transpire si m-a strans si ea de mana. Toti am privit-o uimita si am inceput sa plangem de fericire pana ce Zalgo ne-a intrerupt.
-E uimitor ! Nimeni nu a reusit sa reactioneze cum reactioneaza Meli acum. Insa nu se mai poate face nimic. Decat daca...
-Spune odata ! I-am spus plangand.
-Exista o vraja care o poate aduce la viata. Dar e fatala si pretul e prea mare. A spus Zalgo trist.
-Doar spune !!! Am urlat cu totii.
-Avem nevoie de un clown ca tine, LJ. Spiritul va iesi din el si va intra in Meli, acesta trezind-o. Dar...
-Dar ?! Am intrebat toti.
-Clown-ul va muri... Ne-a spus Zalgo plangand.
Stiam ca eu sunt singurul care o poate salva. Asa ca m-am ridicat si mi-am pus mana pe umarul lui Zalgo.
-Ma ofer eu. I-am spus cu pe un ton serios.
-LJ nu ! Ti-am zis ca e un pret foarte scump ! Nu te vom lasa sa mori ! Mi-a spus Zalgo alaturi de ceilalti.
-Daca asta e singurul mod prin care o pot salva pe Meli, atunci nu am ce face . Le-am spus lasandu-mi privirea in pamant, lacrimi curgandu-mi pe chip.
Zalgo si ceilalti au inceput sa planga si pana la urma au inteles sacrificiul meu. Zalgo s-a dus dupa cartea cu vraji iar eu mi-am luat la revedere de la toti care plangeau si ma implorau sa nu fac asta, dar nu aveam de ales. Zalgo a venit cu cartea de vraji si am facut pregatirile, Meli nu mai avea mult timp. Cand Zalgo a inceput sa citeasca, am fost intrerupti de o voce.
-Stati ! A spus acea voce de fata.
Ne-am intors cu totii spre usa unde am zarit-o pe Jully. Un clown la fel ca mine care mi-era ca o sora.
-Ce e Jully ? Am intrebat-o trist.
-Ma ofer eu sa o salvez pe Meli, nu vreau sa va mai vad ca suferiti.
Toti am ramas uimiti iar eu nu am fost de acord.
-Nu Jully, nu te las. I-am spus serios.
-Ba da LJ! Am facut prea mult rau, acum vreau sa fac un bine, intelege-ma. Mi-a spus punandu-mi mana pe umar si zambindu-mi.
Am inceput sa plang de fericire si de tristete in acelasi timp , deoarece Meli putea fi salvata si sa traim fericiti impreuna alaturi de Stephan dar sufeream o pierdere dureroasa. Pana la urma am acceptat, am respectat dorinta lui Jully. S-a pus langa Meli si ne-a zambit tuturor. Am luat-o in brate strans.
-Multumesc Jully, mi-ai fost intodeauna ca o sora. Iti multumesc din tot sufletul meu. I-am spus plangand.
Ea s-a despris din imbratisare si mi-a facut cu mana. Zalgo a inceput sa citeasca vraja rapid iar la sfarsit spiritul lui Jully i-a parasit trupul , acesta cazand pe jos neputincios si a intrat in trupul lui Meli. Slender a luat trupul lui Jully si l-a dus in sufragerie si s-a intors rapid. M-am pus in sezut langa patul lui Meli si am asteptat sa se trezeasca. Anastasia a venit in camera cu Stephan si mi l-a pus in brate. Brusc, Meli a deschis ochii si s-a uitat spre noi. Am inceput cu totii sa plangem.
-Ce nai- a spus ea nereusind sa termine pentru ca am sarutat-o dulce.
-Credeam ca nu o sa te mai vad, frumoasa mea. I-am spus plangand lipindu-mi fruntea de a ei.
Ea mi-a zambit si m-a luat in brate. L-am pus pe Stephan intre noi si l-am sarutat in acelasi timp. Ceilalti au inceput sa planga de fericire si sa ne aplaude. Jeff era deasemenea cu Madeea si cu Rose in bratele lor. Viata noastra avea sa se schimbe. Eu si Laughy ne-am sarutat si ne-am lipit fruntile zambind.
.....dupa 1 an.....
Perspectiva *Melanie*
-Mai lepede mami ! Tati te asteapta afala !
-Da puiule , acum cobor. I-am raspuns lui Stephan fericita.
Stephan arata ca un copil de 4 ani, avea parul negru si un nasuc ascutit alb-negru ca tatal sau, ochii albastrii si tenul alb. Rose era de aceeasi varsta cu el. Va intrebati ce se intampla azi? Azi e nunta mea cu Laughy ! Madeea si mama ma ajuta sa imi imbrac rochia cea lunga si alba de mireasa.
-Ce frumoasa esti Meli ! Mi-a spus Madeea luandu-ma in brate.
-Matusa Meli esti o plintesa! Mi-a spus Rose care era si ea imbracata elegant.
-Nu asa ca tine scumpo! I-am spus luand-o pe sus .
Usa s-a deschis iar Laughy a intrat in camera de mana cu Stephan , imbracat la costum cu freza facuta. Stephan avea o camasuta albastra pe el si niste pantaloni negrii acompaniati de niste tenesi negrii.
-Ce flumoasa e mami !!! Tipa Stephan sarind in bratele mele.
Am inceput sa rad si il sarutam si gadilam pana nu mai putea, Laughy s-a apropiat de mine cu un zambet cald si m-a sarutat dulce.
-Ce frumoasa esti, iubirea mea. Mi-a spus mangaindu-mi obrazul.
-Am cu cine semana. I-am spus zambind.
L-am luat de brat pe Laughy cu o mana si cu cealalta l-am luat pe Stephan in brate. Jeff a intrat in camera imbracat elegant si a sarutat-o pe Madeea. A luat-o in brate pe Rose si au pasit fericiti alaturi de noi afara.
-Sfarsit-
Buna buna ! Din pacate a sosit si ultimul capitol din carte ;(. Astept parerile voastre despre aceasta carte , cum vi s-a parut, ce v-a placut cel mai mult (capitol sau intamplari) si daca vreti sa apara si volumul 2 ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti !
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanficMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.