Primul antrenament

1.1K 87 15
                                    

Perspectiva *Laughing Jack*

-Da, imi place de ea. A spus Stephan lasandu-si capul in jos rosu ca o tomata.

L-am mangaiat parinteste pe cap si i-am zambit.

-E normal fiule sa iubesti. Asa eram si eu cand am vazut-o prima data pe mama ta. I-am spus vesel.

-Tati imi povestesti cum v-ati cunoscut? Mi-a zis curios facand ochii mari.

-Desigur. I-am spus razand si am inceput sa i povestesc.

Perspectiva *Rose*

Ma uitam printre ceilalti ca sa-l gasesc pe Steph dar nu era. Unde o fi? Dupa ce am terminat de cantat, am coborat delicat de pe scena si am inceput sa ma uit prin camera dupa el. Tati m-a oprit si m-a luat pe sus pupandu-ma incontinuu.

-Pe cine cauti printeso? M-a intrebat tata.

-Pai....pe... Am spus fiind intrerupta de matusa Meli.

-Steph e sus cu tatal sau. Mi-a spus matusa Meli zambindu-mi.

M-am dat jos din bratele tatei, acesta ciufulindu-ma si am urcat la etaj unde am dat de Steph si unchiul LJ.

-Rose ! Mi-a spus unchiul LJ venind in viteza spre mine luandu-ma pe sus si invartindu-ma.

Steph si-a pus mainile la spate si si-a inclinat capul. Unchiul LJ l-a observat si m-a lasat jos, coborand in sufragerie. M-am apropiat de Steph incet si i-am ridicat barbia.

-Ce ai patit? L-am intrebat curioasa.

Perspectiva *Stephan*

O nu ce sa ma fac ?! Sigur am rosit , ce sa i spun?! Offf Doamne de ce trebuia sa ma indragostesc? In fine, m-am calmat si i-am zis pe un ton cat de cat calm.

-Nimic, mi-a placut cum ai cantat. Ai o voce superba !

Ea si-a retras mana si a zambit.

-Multumesc Steph. A spus luandu-ma in brate.

Am crescut din nou si am devenit copii de 17 ani. Rose avea un piept "generos" sa zic asa iar fata ei era perfecta, acei ochi albastrii si acel par lung si negru. Pur si simplu ma innebunea! Eu aveam un abdomen cat de cat lucrat , parul negru, putin lung si asezat dezordonat, nasul alb-negru ascutit putin mai mare iar ochii de un albastru deschis. Am coborat impreuna cu Rose in sufragerie unde parintii nostri ne-au observat ca eram mai mari si ne-au luat in brate.

-Cat de frumosi sunteti ! Sunteti pregatiti de primul vostru antrenament? Au spus parintii nostri.

-Daaaaa !!! Am urlat amandoi bucurosi.

Unchiul Jeff si-a luat 7 cutite la el si am pornit cu totii spre padure. Ne-am oprit la un luminis si am inceput sa ne pregatim pentru antrenament.

Perspectiva *Melanie*

Steph si Rose erau pregatiti pentru a incepe antrenamentul. Am inceput prima data cu Rose. Jeff a invatat-o sa manuiasca cutitele si spre surprinderea noastra, a inceput sa le manuiasca de 100 de ori mai bine decat el, ba chiar si focul il controla foarte bine. A ajuns sa arunce la tinta cu cutite de foc, intr-o ora a ajuns sa fie experta in asta. Steph se uita la ea cu o privire "amoroasa", nu scapa din ochi nici o miscare de-a ei. Pana la urma a venit randul lui sa se antreneze. Ghearele i-au aparut ,la fel si tentaculele si se misca mai gratios ca mine si Laughy la un loc. L-am privit mandrii cum se descurca ca si un expert si am mers spre casa.

Perspectiva *Stephan*

A fost destul de interesant antrenamentul de azi, eu si Rose am invatat sa ne controlam puterile cu ajutorul parintilor. Rose era atat de superba si frumoasa, se misca atat de gratios si manuia cu atata grija cutitele alea. Off Dumnezeule mare ! Nu mai pot sa-mi tin in frau sentimentele astea, pe zi ce trece imi place si mai mult de Rose ! Dar nu pot sa-i spun, sigur ea nu ma vede mai mult decat un "frate". Nu i voi spune ! Asta am sa fac.

M-am dus in camera mea si m-am pus sa dorm cu gandul la Rose.

Perspectiva "???"

Am pasit pe teritoriul lui Rake, acesta intampinandu-ma cum merit.

-Buna seara stapane ! Ce va aduce pe aici? A intrebat Rake.

-Vreau sa i spionezi pe plodu' lu Melanie si aia a lu' Jeff. I-am spus jucandu-ma cu sabia mea preferata.

-Cum doriti, stapane. A spus aplecandu-se in fata mea si teleportandu-se.

Pregatiti-va , LJ si Melanie, razbunarea va fii dulce. O sa platiti pentru ce i-ati facut lui Jill.

Buna buna ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti.

Oare cine o fi personajul "???" ? Sigur nu o sa ghiciti. In legatura cu Steph si Rose, ati vrut ca ei sa fie impreuna dar am primit si o idee interesanta de la Black-Universe , asa ca am sa combin amandoua variantele.
In seara asta va aparea prologul de la noua carte cu Ben ! Voi astepta cu nerabdare parerile voastre despre prologul noii carti , desigur si la acest capitol. Va pup !

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum